Samochód osobowy marki Peugeot produkowany w latach 1997–2004 w zakładzie firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese, w pobliżu Turynu. Samochód zaprojektował Sergio Pininfarina. 406 Coupe zostało po raz pierwszy zaprezentowane publicznie na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w 1996 roku. Samochód cechuje wysoki poziom bezpieczeństwa. W wyposażeniu standardowym znajduje się między innymi układ ESP, system wspomagania hamowania awaryjnego, tempomat, układ kierowniczy ze zmiennym wspomaganiem, a także poduszki powietrzne czołowe i boczne oraz pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami napięcia. Samochód był produkowany głównie z silnikami benzynowymi, jednak producent miał w ofercie silniki wysokoprężne o pojemności 2,2 HDI i mocy 133 KM z filtrem cząstek stałych. 406 Coupe z tymi właśnie silnikami są rzadziej spotykane na rynku wtórnym, niż silniki benzynowe. Są one droższe i były montowane w nowszych rocznikach tego modelu. Najsilniejszym dostępnym silnikiem benzynowym jest trzylitrowe V6 ES9J4S, które wytwarza moc 207 KM, dostępne jest z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Samochód otrzymał tytuł najpiękniejszego Coupe na świecie 1997 roku.
Samochód osobowy klasy miejskiej produkowany przez francuską markę Peugeot od 2012 roku. Pierwsza generacja 208 została zaprezentowana po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 2012 roku. Samochód zastąpił model 207 produkowany od 2006 roku. W palecie silników znajdują się dwa trzycylindrowe - o pojemności 1 l i 1,2 l, których moc wynosi odpowiednio 68 KM i 82 KM. Oferowany jest także silnik 1,4 VTi o mocy 95 KM oraz 1,6 VTi o mocy 120 KM. W 2013 roku do gamy 208 wprowadzono wersję GTi, która posiada szczytowy silnik czyli turbodoładowany 1,6 THP, rozwijająca moc 200 KM. 208 GTi przyspiesza 0-100 km/h w 6,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 230 km/h.
Samochód sportowy produkowany przez włoską markę Lancia w latach 80. dostępny jako 2-drzwiowe coupe zbudowane z myślą o udziale w rajdach grupy B. Wymagania homologacyjne dla Grupy B Rajdowych Mistrzostw Świata zobowiązały Lancię do wyprodukowania co najmniej 200 samochodów drogowych w celu brania udziału w mistrzostwach Lancią 037. W latach 1982-1984 powstało 207 egzemplarzy 037 Stradale. Wersja drogowa samochodu posiadała opracowany przez firmę Abarth dwulitrowy silnik I4 turbo o mocy 205 KM. Prędkość maksymalna 037 Stradale wynosiła 220 km/h, a osiągnięcie 100 km/h trwało 5,8 sekund.
Średniej wielkości samochód produkowany przez francuską firmę Peugeot w latach 1968-1983. Samochód zadebiutował na dwunastym Salonie Genewskim we wrześniu 1968 roku w wersji sedan. W 1969 roku dołączyły do niego 2-drzwiowe coupe i 2-drzwiowy kabriolet, a w 1970 roku 5-drzwiowe kombi. Zastosowano początkowo tylko jeden silnik, czterocylindrowy o pojemności 1,8 l o mocy 82 KM w wersji standardowej oraz o mocy 97 KM w wersji z wtryskiem. Peugeot 504 został wybrany europejskim samochodem roku 1969. W 1970 roku samochód otrzymał nowy silnik czterocylindrowy o pojemności 2 l oraz mocy 93 KM lub 104 KM z wtryskiem. oraz czterocylindrowy silnik Diesla o pojemności 2,1 l i mocy 65 KM. Najsilniejszą dostępną wersją samochodu było V6 Coupe napędzane tak jak mówi nazwa 2,7-litrowym V6 generującym moc 138 KM i moment obrotowy 207 Nm. V6 Coupe rozpędza się do 100 km/h w w 10,5 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 186 km/h.
Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Citroen w latach 2010-2016. W latach 2016-2019 oferowany był pod marką DS jako DS3. Model DS3 jest pierwszym z serii modeli oznaczonych symbolem DS (Different Spirit), który nawiązuje do legendarnego Citroena DS. Samochody tej serii mają być z założenia bardziej prestiżowe niż odmiany serii C. Samochód konstrukcyjnie oparty jest na drugiej generacji Citroena C3. Koncepcyjna wersja modelu, nazwana Citroen DS Inside, została zaprezentowana w marcu 2009 roku podczas Geneva Motor Show. Wersja produkcyjna różni się od niej jedynie detalami. Podczas salonu samochodowego w Genewie w 2010 roku zaprezentowana została najmocniejsza wersja modelu DS3, przygotowana przez inżynierów Citroen Racing. Model trafił na rynek w 2011 roku. Zostało wyprodukowanych zaledwie 2000 egzemplarzy. Samochód ma poszerzone nadkola oraz jest wyposażony w szereg elementów stylistycznych i aerodynamicznych. Auto fabrycznie porusza się na 18-calowych felgach aluminiowych. Wnętrze zostało wykończone w sportowym stylu, z wykorzystaniem włókna węglowego, wyposażone w głęboko profilowane fotele. Do napędu użyto 1,6-litrowego silnika THP o mocy zwiększonej do 207 KM, połączonego z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Podwozie zostało zmodyfikowane, rozstaw kół z przodu i z tyłu został zwiększony o 30 mm, a zawieszenie obniżone o 15 mm. Auto zostało wyposażone w system ESP, który może być całkowicie wyłączony.