Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 57 takich materiałów
    Wyjątkowy zlot na torze wyścigowym na Bilster Berg gdzie oprócz potuningowanych samochodów na zlocie Just Deep można było zobaczyć super auta typu Lamborghini Elemento, Porsche 911, Mercedes AMG, Ferrari itp. w swoim naturalnym środowisku ścigając i posłuchać muzyki wydobywającej się z układów wydechowych tych świetnych samochodów!

    ----------------------------------
    Zapraszamy do naszego warsztatu:
    Tel. 576570302
    V8 Customs Polska
    10 września 2023, 15:32 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    Peugeot 205 GTI – Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. Samochód uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował sukcesy finansowe firmy. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W pierwszych 205 używano silnika typu X "Douvrin" ze starszego modelu Peugeota 104. Później użyto nowszych silników benzynowych serii TU, XU oraz diesla XUD. Pierwsze 205 GTI pojawiły się w 1984 roku i najpierw do napędu stosowane były czterocylindrowe silniki o pojemności 1,6 l o mocy 105 KM i pozwalały na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,7 sekund. Dostępny był również silnik 1,6 GTI o zwiększonej mocy, który generował moc 115 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 195 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,7 sekund. Najsilniejszym silnikiem dostępnym w wersji GTI był Silnik 1,9 GTI wprowadzony na rynek w 1986 roku. Silnik ten generował moc 130 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 203 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 7,8 sekundy. Produkcja 205 zmniejszała się po wprowadzeniu wspólnie zastępujących go modeli 106 i 306. Rynkowy popyt zachęcił jednak Peugeota do stworzenia modelu 206, który zadebiutował w roku 1998. W tym samym roku zakończono produkcję Peugeota 205.
    Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. Samochód uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował sukcesy finansowe firmy. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W pierwszych 205 używano silnika typu X "Douvrin" ze starszego modelu Peugeota 104. Później użyto nowszych silników benzynowych serii TU, XU oraz diesla XUD. Pierwsze 205 GTI pojawiły się w 1984 roku i najpierw do napędu stosowane były czterocylindrowe silniki o pojemności 1,6 l o mocy 105 KM i pozwalały na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,7 sekund. Dostępny był również silnik 1,6 GTI o zwiększonej mocy, który generował moc 115 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 195 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,7 sekund. Najsilniejszym silnikiem dostępnym w wersji GTI był Silnik 1,9 GTI wprowadzony na rynek w 1986 roku. Silnik ten generował moc 130 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 203 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 7,8 sekundy. Produkcja 205 zmniejszała się po wprowadzeniu wspólnie zastępujących go modeli 106 i 306. Rynkowy popyt zachęcił jednak Peugeota do stworzenia modelu 206, który zadebiutował w roku 1998. W tym samym roku zakończono produkcję Peugeota 205.
    18 września 2022, 20:29 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 100 Coupe S – Samochód klasy wyższej produkowany przez Audi w latach 1968–1994. Pierwsza generacja Audi 100 ukazała się po raz pierwszy 26 listopada 1968 roku. Projektantem samochodu jest Ludwik Kraus. Audi 100 stało się przebojem dzięki wysokiej jakości użytych materiałów, dobrym właściwościom jezdnym oraz przestronnemu wnętrzu. Pierwsza generacja produkowana była jako 4-drzwiowy sedan oraz 2-drzwiowe coupe. W 1972 roku został wprowadzony czterocylindrowy silnik o pojemności 1,9 l, który generuje moc maksymalną 115 KM i moment obrotowy 159 Nm. Silnik używany był tylko w wersji Coupe S i dzięki niemu samochód osiągał prędkość maksymalną 185 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwało równe 10 sekund. We wrześniu 1973 roku samochód otrzymał lifting z nieco mniejszą kratką w kształcie kwadratu, odpowiednio bardziej kątowymi przednimi błotnikami i zmienionymi wzorami soczewek tylnych świateł. Zawieszenie tylnej belki skrętnej zostało zastąpione sprężynami śrubowymi.
    Samochód klasy wyższej produkowany przez Audi w latach 1968–1994. Pierwsza generacja Audi 100 ukazała się po raz pierwszy 26 listopada 1968 roku. Projektantem samochodu jest Ludwik Kraus. Audi 100 stało się przebojem dzięki wysokiej jakości użytych materiałów, dobrym właściwościom jezdnym oraz przestronnemu wnętrzu. Pierwsza generacja produkowana była jako 4-drzwiowy sedan oraz 2-drzwiowe coupe. W 1972 roku został wprowadzony czterocylindrowy silnik o pojemności 1,9 l, który generuje moc maksymalną 115 KM i moment obrotowy 159 Nm. Silnik używany był tylko w wersji Coupe S i dzięki niemu samochód osiągał prędkość maksymalną 185 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwało równe 10 sekund. We wrześniu 1973 roku samochód otrzymał lifting z nieco mniejszą kratką w kształcie kwadratu, odpowiednio bardziej kątowymi przednimi błotnikami i zmienionymi wzorami soczewek tylnych świateł. Zawieszenie tylnej belki skrętnej zostało zastąpione sprężynami śrubowymi.
    30 kwietnia 2022, 22:38 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Brera – Samochód sportowy produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 2005–2010. Pojazd po raz pierwszy zaprezentowano jako samochód koncepcyjny w 2002 roku. Wiosną 2005 roku zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Genewie wersję seryjną pojazdu, który został zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro z firmy Italdesign. Pojazd produkowany był w fabryce firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese koło Turynu na zlecenie firmy Alfa Romeo. Paletę silnikową początkowo stanowiły dwie benzynowe jednostki z bezpośrednim wtryskiem paliwa: 2.2 JTS o mocy 185 KM, i 3.2 JTS o mocy 260 KM. Najmocniejsza wersja silnikowa występowała jedynie z napędem na obie osie – jako wersja Q4, która posiadała silnik V6 o pojemności 3,2 l, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 244 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 6,8 sekund. Planowano wytwarzanie do 20 tys. sztuk modeli Brera rocznie. Najwyższy poziom produkcji Brery zanotowano w 2006 roku, gdy powstało 8248 sztuk. W 2010 roku zakończono produkcję modelu przy ilości 21786 wyprodukowanych egzemplarzy.
    Samochód sportowy produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 2005–2010. Pojazd po raz pierwszy zaprezentowano jako samochód koncepcyjny w 2002 roku. Wiosną 2005 roku zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Genewie wersję seryjną pojazdu, który został zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro z firmy Italdesign. Pojazd produkowany był w fabryce firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese koło Turynu na zlecenie firmy Alfa Romeo. Paletę silnikową początkowo stanowiły dwie benzynowe jednostki z bezpośrednim wtryskiem paliwa: 2.2 JTS o mocy 185 KM, i 3.2 JTS o mocy 260 KM. Najmocniejsza wersja silnikowa występowała jedynie z napędem na obie osie – jako wersja Q4, która posiadała silnik V6 o pojemności 3,2 l, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 244 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 6,8 sekund. Planowano wytwarzanie do 20 tys. sztuk modeli Brera rocznie. Najwyższy poziom produkcji Brery zanotowano w 2006 roku, gdy powstało 8248 sztuk. W 2010 roku zakończono produkcję modelu przy ilości 21786 wyprodukowanych egzemplarzy.
    Mazda 323 GT-R – Samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Mazda sprzedawany w latach 1977–2003. Eksportowany był pod nazwą Mazda Familia. Czwarta generacja Mazdy 323 pojawiła się w 1989. Podobnie jak w poprzednich wersjach produkowano wersję 3-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowy fastback oznaczony literą F, jak również 4-drzwiowy sedan. Pierwszy raz zdecydowano się na produkcję dwóch płyt podłogowych o rozstawach osi dla wersji 3-drzwiowej: 2450 mm, a dla nadwozia pięciodrzwiowego płyta miała zwiększony rozstaw osi do 2500 mm. Auto na większej płycie o nazwie 323F miało inną formę zewnętrzną, która swoim kształtem przypominała sportowe coupe. Charakterystycznymi szczegółami była nisko opadająca linia pokrywy silnika, chowane reflektory oraz integralny spoiler tylny. Wersja homologacyjna o nazwie GT-R miała zmieniony i wzmocniony do mocy 185 KM silnik BPT, wyposażony w większą od GTX turbosprężarkę, cały samochód przeszedł liczne zmiany mechaniczne. W 1991 przeprowadzono facelifting obejmujący głównie reflektory i lampy tylne. Produkcję czwartej generacji 323 zakończono w 1994 roku.
    Samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Mazda sprzedawany w latach 1977–2003. Eksportowany był pod nazwą Mazda Familia. Czwarta generacja Mazdy 323 pojawiła się w 1989. Podobnie jak w poprzednich wersjach produkowano wersję 3-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowy fastback oznaczony literą F, jak również 4-drzwiowy sedan. Pierwszy raz zdecydowano się na produkcję dwóch płyt podłogowych o rozstawach osi dla wersji 3-drzwiowej: 2450 mm, a dla nadwozia pięciodrzwiowego płyta miała zwiększony rozstaw osi do 2500 mm. Auto na większej płycie o nazwie 323F miało inną formę zewnętrzną, która swoim kształtem przypominała sportowe coupe. Charakterystycznymi szczegółami była nisko opadająca linia pokrywy silnika, chowane reflektory oraz integralny spoiler tylny. Wersja homologacyjna o nazwie GT-R miała zmieniony i wzmocniony do mocy 185 KM silnik BPT, wyposażony w większą od GTX turbosprężarkę, cały samochód przeszedł liczne zmiany mechaniczne. W 1991 przeprowadzono facelifting obejmujący głównie reflektory i lampy tylne. Produkcję czwartej generacji 323 zakończono w 1994 roku.
    9 kwietnia 2022, 21:32 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Delta Integrale Evoluzione 2 – Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany przez włoską markę Lancia w latach 1979-1999. Delta została po raz pierwszy zaprezentowana w 1979 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Pojazd został zaprojektowany przez studio stylistyczne Italdesign, które nadzorował Giorgetto Giugiaro. 1,3 i 1,5 l pochodzącymi z Fiata Ritmo. Ww 1987 roku zaprezentowano ulepszoną wersją modelu z napędem na cztery koła - Delta Integrale. Auto otrzymało ten sam silnik co wersja 4x4, ale wzmocniony do 185 KM. W 1991 roku zaprezentowano wersję Integrale Evoluzione w której dokonano szeregu zmian mechanicznych oraz rozszerzono wyposażenie pojazdu. Do listy standardowego wyposażenia pojazdu dodano system ABS, a silnik zyskał katalizator dzięki któremu podniesiono moc pojazdu do 210 KM. W 1993 roku zaprezentowano wersję Integrale Evoluzione II. W stosunku do wersji Evoluzione z 1991 roku auto otrzymało wielopunktowy wtrysk paliwa firmy Magneti Marelli, nową sprężarkę Garrett oraz trójfunkcyjny katalizator. Moc pojazdu wzrosła do 215 KM.
    Samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany przez włoską markę Lancia w latach 1979-1999. Delta została po raz pierwszy zaprezentowana w 1979 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Pojazd został zaprojektowany przez studio stylistyczne Italdesign, które nadzorował Giorgetto Giugiaro. 1,3 i 1,5 l pochodzącymi z Fiata Ritmo. Ww 1987 roku zaprezentowano ulepszoną wersją modelu z napędem na cztery koła - Delta Integrale. Auto otrzymało ten sam silnik co wersja 4x4, ale wzmocniony do 185 KM. W 1991 roku zaprezentowano wersję Integrale Evoluzione w której dokonano szeregu zmian mechanicznych oraz rozszerzono wyposażenie pojazdu. Do listy standardowego wyposażenia pojazdu dodano system ABS, a silnik zyskał katalizator dzięki któremu podniesiono moc pojazdu do 210 KM. W 1993 roku zaprezentowano wersję Integrale Evoluzione II. W stosunku do wersji Evoluzione z 1991 roku auto otrzymało wielopunktowy wtrysk paliwa firmy Magneti Marelli, nową sprężarkę Garrett oraz trójfunkcyjny katalizator. Moc pojazdu wzrosła do 215 KM.
    8 kwietnia 2022, 20:50 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda Cosmo Sport – Prototyp samochodu został zaprezentowany na Salonie Samochodowym w Tokio w 1964 roku. Pełna produkcja rozpoczęła się w maju 1967 i trwała do 1972. Cosmo były budowane ręcznie w w tempie zaledwie około jeden dziennie, łącznie powstało ich 1176 (343 Serii I i 833 Serii II). Seria I/L10A była napędzana silnikiem 0810 o pojemności około 1 litra i mocy 110 KM, co pozwalało osiągnąć prędkość maksymalną 185 km/h. Seria II/L10B miała mocniejszy silnik 0813 o mocy 130 KM. Początkowo sprowadzono mniej niż 6 egzemplarzy Serii II do Stanów Zjednoczonych.
    Prototyp samochodu został zaprezentowany na Salonie Samochodowym w Tokio w 1964 roku. Pełna produkcja rozpoczęła się w maju 1967 i trwała do 1972. Cosmo były budowane ręcznie w w tempie zaledwie około jeden dziennie, łącznie powstało ich 1176 (343 Serii I i 833 Serii II). Seria I/L10A była napędzana silnikiem 0810 o pojemności około 1 litra i mocy 110 KM, co pozwalało osiągnąć prędkość maksymalną 185 km/h. Seria II/L10B miała mocniejszy silnik 0813 o mocy 130 KM. Początkowo sprowadzono mniej niż 6 egzemplarzy Serii II do Stanów Zjednoczonych.
    Test najmocniejszej wersji średniego dostawczaka Forda - Transit Custom Sport z silnikiem 2.0 EcoBlue o mocy 185 koni mechanicznych. Wygląda świetnie ale jak sprawdza się na trasie?
    26 marca 2021, 14:52 przez ~johntayds | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Polski Van