Szukaj
Znalazłem 88 takich materiałów
Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.
Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.
Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.
Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.
Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari.
Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.
Oryginalnego Citroena DS/Michelin można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
Jest to druga z trzech wersji tego modelu, "R" (Arnage Red Label). Czterodrzwiowy, tylnonapędowy sedan z automatyczną czterostopniową skrzynią biegów.
To 2585 kilogramowe auto posiada pod maską aluminiową jednostkę konstrukcji Rolls-Royce`a, która znajdowała się między innymi w autach tkj. Bentley Continental czy Azure.
Silnik - V8 6,75l (6750 cm³), OHV,
Jednostka wspomagana jest dwiema turbosprężarkami Garrett T3.
Moc maksymalna: 405,6 KM
Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m
Osiągi:
-Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
-Prędkość maksymalna: 249 km/h
Bentley posiada przelicznik mocy do masy równy 155 KM/tone.
W Ameryce te 2,5 tony stali obecnie wyceniono na około 40-50 tyś. dolarów (ok. 125- 150 tyś. zł)
Wszelkie dane szczegółowe znajdują się w źródle :)