Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    Piękne włoszki – Alfa Romeo 155 Q4 i Lancia Delta Integrale Evo I. Obie mają silniki 2.0 turbo, odpowiednio 190KM i 210 KM
    Alfa Romeo 155 Q4 i Lancia Delta Integrale Evo I. Obie mają silniki 2.0 turbo, odpowiednio 190KM i 210 KM
    Nissan Cefiro (A31) – Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

    Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

    Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

    Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

    Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    20 września 2014, 20:33 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio – Niezbyt popularna wersja, a szkoda. Silnik 2.0 150 lub 155 KM zapewnia solidne osiągi i ogromna frajde z jazdy. Samochód ze zdjęcia został poprawiony w Polsce, w tej chwili ma 165KM.
    Niezbyt popularna wersja, a szkoda. Silnik 2.0 150 lub 155 KM zapewnia solidne osiągi i ogromna frajde z jazdy. Samochód ze zdjęcia został poprawiony w Polsce, w tej chwili ma 165KM.
    22 sierpnia 2014, 19:02 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód testowy Michelin #1 – „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari. 

Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

Oryginalnego Citroena DS/Michelin  można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

    Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

    Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari.

    Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

    Oryginalnego Citroena DS/Michelin można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    1 czerwca 2014, 14:34 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Profiauto

    Alfa Romeo 155 – I nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba
    I nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba
    30 maja 2014, 1:18 przez krzaczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Szybko
    24 maja 2014, 18:49 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Auta z " 60 sekund " – Auto nr 3. Bentley Arnage R 1999r. - Lindsey

Jest to druga z trzech wersji tego modelu, "R" (Arnage Red Label). Czterodrzwiowy, tylnonapędowy sedan z automatyczną czterostopniową skrzynią biegów.
To 2585 kilogramowe auto posiada pod maską aluminiową jednostkę konstrukcji Rolls-Royce`a, która znajdowała się między innymi w autach tkj. Bentley Continental czy Azure.

Silnik - V8 6,75l (6750 cm³), OHV,
Jednostka wspomagana jest dwiema turbosprężarkami Garrett T3.

Moc maksymalna: 405,6 KM
Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m

Osiągi:
-Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
-Prędkość maksymalna: 249 km/h

Bentley posiada przelicznik mocy do masy równy 155 KM/tone.

W Ameryce te 2,5 tony stali obecnie wyceniono na około 40-50 tyś. dolarów (ok. 125- 150 tyś. zł)

Wszelkie dane szczegółowe znajdują się w źródle :)
    Auto nr 3. Bentley Arnage R 1999r. - Lindsey

    Jest to druga z trzech wersji tego modelu, "R" (Arnage Red Label). Czterodrzwiowy, tylnonapędowy sedan z automatyczną czterostopniową skrzynią biegów.
    To 2585 kilogramowe auto posiada pod maską aluminiową jednostkę konstrukcji Rolls-Royce`a, która znajdowała się między innymi w autach tkj. Bentley Continental czy Azure.

    Silnik - V8 6,75l (6750 cm³), OHV,
    Jednostka wspomagana jest dwiema turbosprężarkami Garrett T3.

    Moc maksymalna: 405,6 KM
    Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m

    Osiągi:
    -Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
    -Prędkość maksymalna: 249 km/h

    Bentley posiada przelicznik mocy do masy równy 155 KM/tone.

    W Ameryce te 2,5 tony stali obecnie wyceniono na około 40-50 tyś. dolarów (ok. 125- 150 tyś. zł)

    Wszelkie dane szczegółowe znajdują się w źródle :)
    Rysunek. BMW E30 M3 – Godny następca Alfy Romeo 155 Touring Car, którą rysowałem z pół roku temu
    Godny następca Alfy Romeo 155 Touring Car, którą rysowałem z pół roku temu