Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    W odpowiedzi na "Znaleźliście swoje auto na Google Maps?" – Witam Wszystkich. "Moje" to po lewo: Alfa 155 2.0 16v TS '95r., w garażu: Toyota Corolla GT Coupe 1.6 DOHC '80r. Toyota nie moja, ale miałem przyjemność wystąpić z Nią w amatorskim rajdzie Novol Classic Auto Cup.
    Witam Wszystkich. "Moje" to po lewo: Alfa 155 2.0 16v TS '95r., w garażu: Toyota Corolla GT Coupe 1.6 DOHC '80r. Toyota nie moja, ale miałem przyjemność wystąpić z Nią w amatorskim rajdzie Novol Classic Auto Cup.
    22 grudnia 2013, 19:41 przez staff123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    maps.google.pl

    Rysunek. W pracy nad 155 V6 – Zapraszam na moją stronę https://www.facebook.com/konraddraw gdzie na bierząco można śledzić moje dokonania i postępy w rysowaniu.
    Zapraszam na moją stronę https://www.facebook.com/konraddraw gdzie na bierząco można śledzić moje dokonania i postępy w rysowaniu.
    Alfa Romeo 155 V6 TI DTM –
    25 października 2013, 19:22 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękne Niemieckie sportowe sedany. – Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
    Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    25 października 2013, 1:21 przez jonaszr91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alfa Romeo 155 – Specyficzna. Jednym się podoba, a innym nie. Co Wy o niej sądzicie?
    Specyficzna. Jednym się podoba, a innym nie. Co Wy o niej sądzicie?
    23 października 2013, 20:51 przez patrykqopos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    www.abcarpix.com

    Alfa Romeo 155 V6 TI DTM – Samochód, który wprowadził niemałe zamieszanie debiutując  w serii wyścigowej DTM ('93).
Tym samochodem Nicola Larini wygrał 11 wyścigów w sezonie '93 (w tym 6 z rzędu) w 2 nie brał udziału.
    Samochód, który wprowadził niemałe zamieszanie debiutując w serii wyścigowej DTM ('93).
    Tym samochodem Nicola Larini wygrał 11 wyścigów w sezonie '93 (w tym 6 z rzędu) w 2 nie brał udziału.
    19 października 2013, 11:48 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Alfa Romeo 155 – Co myślicie o tej alfie jako pierwsze auto?
    Co myślicie o tej alfie jako pierwsze auto?
    19 września 2013, 22:45 przez rumcajs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    2.5 V6, bez doładowania(!)
    480KM @ 11,900RPM
    1060Kg
    15 czerwca 2013, 21:05 przez analizator (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stara Alfa Romeo 155 DTM w akacji. –
    7 czerwca 2013, 19:14 przez kluczu18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo SZ – napotkana alfa w pod Poznańskim Puszczykowie niestety nie dałem rady jej z fotografować a o to kilka ciekawostek o tym autku.
 Alfa Romeo produkowane w latach 1989-1993 we włoszech
 Model SZ, określany również jako ES-30 (Experimental Sportscar 3.0 litry)
Samochód jest napędzany sześciocylindrowym silnikiem V6 o pojemności 2959 cm³ i mocy maksymalnej 155 kW (210 KM)
Wyprodukowano jedynie 1000 sztuk Alfy Romeo SZ z nadwoziem coupé i 800 kabrioletów RZ.
    Napotkana alfa w pod Poznańskim Puszczykowie niestety nie dałem rady jej z fotografować a o to kilka ciekawostek o tym autku.
    Alfa Romeo produkowane w latach 1989-1993 we włoszech
    Model SZ, określany również jako ES-30 (Experimental Sportscar 3.0 litry)
    Samochód jest napędzany sześciocylindrowym silnikiem V6 o pojemności 2959 cm³ i mocy maksymalnej 155 kW (210 KM)
    Wyprodukowano jedynie 1000 sztuk Alfy Romeo SZ z nadwoziem coupé i 800 kabrioletów RZ.
    1 czerwca 2013, 14:54 przez pakodbc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj