Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    2 maja 2018, 22:26 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z życia wzięte...
    Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 – Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

    Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    27 października 2017, 15:48 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polski Fiat – Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

    Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    15 listopada 2016, 9:22 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Fiat Chrysler Automobiles

    Materiały na głównej i prawdziwe serce motokillera – Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie. 
Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety. 
Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie. 

I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni. 

Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady.  Że to już nie jest to.


Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum! 

Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

Także fani klasyków mają swój kącik: 
http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło. 
http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza. 

A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    Przeczytaj uważnie do końca zanim skomentujesz!

    Kilka osób żali się, że nie ma już tego klimatu, że nie ma własnych samochodów. Więc postanowiłem przysiąść i posprawdzać. 14 osób regularnie wrzuca tu samochody pokazując mody. Czy chcecie oglądać 14 samochodów w kółko przez parę lat? Jasne, że nie.
    Idźmy dalej - około 40 osób chce, by wrzucać materiały własne. Codziennie stronę główną ogląda kilka tysięcy osób. Więc głos 40 osób niewiele zmieni, niestety.
    Jednak z drugiej strony te 40 osób, to najbardziej wartościowe osoby - można powiedzieć kręgosłup MK - odwiedzają stronę codziennie.

    I zaczyna się konflikt interesów - czy dawać materiały, które ich uszczęśliwią (czyli 4-8 zdjęć dziennie na główną z materiałami własnymi), czy jednak uszczęśliwić parę tysięcy osób. To mój dylemat. Właściciel firmy do której należy MK takich dylematów nie ma - jemu zależy na wynikach. Gdy ich nie ma zamyka stronę. Takie są zasady rynku i ich się nie zmieni.

    Dlatego też główna pozostanie w takiej formie, jaka jest, czyli głównie obrazki, które podobają się większości. By to uzmysłowić wszystkim - tak uwielbiana złota, która była na pierwszym miejscu przez cały dzień miała mniej odsłon, niż terenowy Ford z internetu, który był notabene najgorszym internetowym obrazkiem jeśli idzie o ilość odsłon. I musicie mnie zrozumieć - właściciel firmy wymaga wyników. I główna będzie zbiorem obrazków w większości z internetu - czy się to podoba, czy nie.

    Piszecie, że skończyła się pomoc na głównej, że skończyły się porady. Że to już nie jest to.


    Zatem - czy wszystko stracone? Oczywiście, że nie. Na tej stronie jest miejsce, gdzie jest niesamowity klimat, gdzie ludzie sobie pomagają, gdzie chwalimy się swoimi gablotami i gdzie można usłyszeć MASĘ rzeczowych porad i ciepłych słów. Tylko dlaczego nie odkryliście tego miejsca i z takim uporem forsujecie, by na głównej były rzeczy, które są minusowane przez tych, co sobie lubią pooglądać Ferrari. Zostawcie im tą główną i zapraszam do niesamowitego zakątka a jest nim... nasze forum!

    Na forum możemy pochwalić się własnymi pojazdami. Właśnie tu dodaj swoje auto. Zobaczcie jak są ciepło przyjmowane. Hejterów się zgłasza poprzez system zgłoszeń i my się nimi zajmujemy. Skutecznie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/43-pochwal-si%C4%99/

    Także fani klasyków mają swój kącik:
    http://motokiller.pl/forum/forum/28-klasyki/

    Co więcej - można coś kupić i coś sprzedać:
    http://motokiller.pl/forum/forum/114-gie%C5%82da/

    Mało? To można zorganizować spota i spotkać się z innymi użytkownikami MK:
    http://motokiller.pl/forum/forum/19-rajdy-zloty-spotkania/

    Jeśli coś się zepsuło - można się poradzić - są fora techniczne (właśnie tu teraz są porady a nie na głównej - zobaczcie ile cennych rzeczy tu jest):
    http://motokiller.pl/forum/forum/17-fora-techniczne/

    Maniacy sprzętu grającego też znajdą coś dla siebie:
    http://motokiller.pl/forum/forum/25-car-audio-i-video/

    Jeśli chcesz kupić coś taniej na hasło Motokiller sklepy i usługodawcy oferują fajne rabaty:
    http://motokiller.pl/forum/forum/90-og%C5%82oszenia-komercyjne/

    A jeśli Ci mało możesz na żywo porozmawiać z nami (administracją) i z innymi użytkownikami. Na Shoucie zawsze jest wesoło.
    http://motokiller.pl/forum/shoutbox/


    Zamiast narzekać na główną - wejdź na forum - tu panuje naprawdę świetny klimat - atmosfera pomocy i wszystko, co najlepsze w motokillerze - gwarantuję - szybko pokochasz ten zakątek! Bo na serio wśród 40 000 osób, które codziennie odwiedza główną te czterdzieści kilka nie zrobi żadnej rewolty. Na nic się nie zdadzą apele i ostentacyjne zamykanie kont. Lepiej kliknąć na forum i tam się dzielić pasją. W miłym klimacie i świetnej atmosferze. I można cały dzień przesiedzieć na shoutboxie wygadując się o wszystkim. Serio. Tylko odkryj forum. Ono czeka na Ciebie. Tam bije serce motokillera. Więc na co czekasz? Klikaj niebieski napis forum i odkryj je. Dla siebie! Pamiętaj - to Ty tworzysz atmosferę na tym forum, a nie anonimowi ludzie minusujący wszystko, co własne. Osobiście uważam (i chyba zgodzą się ze mną wszyscy forumowicze), że na forum jest milion razy fajniej, niż na głównej. Ja sam na forum przesiaduję po 10 godzin dziennie - uzależniłem się... I serio - wchodząc na forum nigdy nie powiesz, że MK stracił klimat. Nie stracił - klimat się przeniósł własnie tu. Zapraszamy. Dodawaj, twórz, pisz. Na forum nikt nas z odsłon postu nie rozlicza.

    A dla całej reszty nie zainteresowanej forum - na zdjęciu Dodge Challenger z roku 1970 - foto własne.
    24 lutego 2015, 1:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (47)
    Źródło:

    Własne

    Napotkany w Żywcu – Mercedes W 114
    Mercedes W 114
    Fiat 8V – Produkowany w latach 1952-1954, za napęd posłużyło 2 litrowe V8 o mocy 117  KM, przekazywany przez 4 lub 5 biegową skrzynię manualną.
Przyspieszenie do setki zajmowało 12,6 sekundy a prędkość maksymalna wynosiła 192 km/h.

Nazwa "8V" wynika z tego, że początkowo samochód miał oznaczenie "V8" jednak w ten sam sposób swoje samochody oznaczał Ford, dlatego Fiat musiał to zmienić.

Powstało zaledwie 114 sztuk.
    Produkowany w latach 1952-1954, za napęd posłużyło 2 litrowe V8 o mocy 117 KM, przekazywany przez 4 lub 5 biegową skrzynię manualną.
    Przyspieszenie do setki zajmowało 12,6 sekundy a prędkość maksymalna wynosiła 192 km/h.

    Nazwa "8V" wynika z tego, że początkowo samochód miał oznaczenie "V8" jednak w ten sam sposób swoje samochody oznaczał Ford, dlatego Fiat musiał to zmienić.

    Powstało zaledwie 114 sztuk.
    21 stycznia 2015, 21:01 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 8V 1952-1954 – Fiat zrobił tylko 114 takich aut.
    Fiat zrobił tylko 114 takich aut.