Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 179 takich materiałów
    DT-75 spycharka – Maszyna uziemiona od kilku lat, foto zrobione na firmie. Rok produkcji 1989.
    Maszyna uziemiona od kilku lat, foto zrobione na firmie. Rok produkcji 1989.
    17 października 2019, 21:12 przez pawlo95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    I dlaczego jest tak drogo? – By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    5 sierpnia 2019, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cadillac 75 –
    1 stycznia 2019, 23:31 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nieograniczony garaż marzeń cz.14 Alfa Romeo 75 – Czołem Motokillerzy!
Dawno nic nie dodawałem, ale miałem bardzo dużo różnych komplikacji. Teraz znowu jest w miarę, więc mogę się udzielać :).
W 14 części mojej serii prezentuję auto, które nie dawno miałem okazję obejrzeć na żywo i uznać "tak chcę".
Oto Alfa Romeo 75, ostatnia tylnonapędowa Alfa Romeo przed przejęciem przez koncern Fiat. Również ostatni model z układem transaxle. Autko może nie powala wyglądem,design to typowe lata 80 XX wieku, ale technologia to już inna sprawa. Silniki od 1.6 r4 do 3.0 v6. W Alfie 75 oprócz świetnych właściwości jezdnych można było znaleźć: elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, klimatyzację, komputer pokładowy, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, a także epicką dźwignię od hamulca ręcznego. Jest to fajne auto, które dzisiaj już ciężko spotkać.
    Czołem Motokillerzy!
    Dawno nic nie dodawałem, ale miałem bardzo dużo różnych komplikacji. Teraz znowu jest w miarę, więc mogę się udzielać :).
    W 14 części mojej serii prezentuję auto, które nie dawno miałem okazję obejrzeć na żywo i uznać "tak chcę".
    Oto Alfa Romeo 75, ostatnia tylnonapędowa Alfa Romeo przed przejęciem przez koncern Fiat. Również ostatni model z układem transaxle. Autko może nie powala wyglądem,design to typowe lata 80 XX wieku, ale technologia to już inna sprawa. Silniki od 1.6 r4 do 3.0 v6. W Alfie 75 oprócz świetnych właściwości jezdnych można było znaleźć: elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, klimatyzację, komputer pokładowy, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, a także epicką dźwignię od hamulca ręcznego. Jest to fajne auto, które dzisiaj już ciężko spotkać.
    Pastuch jako nowe wozidło – Nowy nabytek. Poczciwy Passat B4 1.9 TD 75 koni z 1994 roku. Póki co dostał dziś nowe felgi na lato a niebawem remonty blacharskie i inne modyfikacje. Pozdrawiam Vagowiczów
    Nowy nabytek. Poczciwy Passat B4 1.9 TD 75 koni z 1994 roku. Póki co dostał dziś nowe felgi na lato a niebawem remonty blacharskie i inne modyfikacje. Pozdrawiam Vagowiczów
    4 kwietnia 2018, 19:46 przez MarcinTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo –
    24 lutego 2018, 16:36 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nieograniczony garaż marzeń cz.7 Alfa Romeo Giulietta QV – W części 7 Nieograniczonego garażu marzeń przedstawiam ducha nowoczesności: Alfę Romeo Giulietta QV. Samochód jest na rynku od 2010 roku i zastąpił model 147. 
Dlaczego jest na liście? Primo silnik 1,75 TBi 235KM i możliwością rozwoju, dobrze jeździ, jest ładna i można ją ogarnąć bez super niesamowitego zaplecza technicznego (uwaga: dotyczy tylko wersji przed pierwszym liftem). Ogólnie zacny, stosunkowo młody samochód.
Pozdrawiam.
    W części 7 Nieograniczonego garażu marzeń przedstawiam ducha nowoczesności: Alfę Romeo Giulietta QV. Samochód jest na rynku od 2010 roku i zastąpił model 147.
    Dlaczego jest na liście? Primo silnik 1,75 TBi 235KM i możliwością rozwoju, dobrze jeździ, jest ładna i można ją ogarnąć bez super niesamowitego zaplecza technicznego (uwaga: dotyczy tylko wersji przed pierwszym liftem). Ogólnie zacny, stosunkowo młody samochód.
    Pozdrawiam.
    Jak wszyscy to i ja! Seventy-Five - Dinożaur – Mało tu materiałów własnych, więc wrzucam efekt ostatniego mycia i woskowania przed zimą.

Zawczasu zleciłem także pozbycie się rdzy z odprysków w nadkolu (lewa, tylna ćwiartka) i rogu maski - całe fragmenty zostały wycięte, a następnie wykonane od nowa.

Być może to jedno z ostatnich zdjęć w tej formie. Jest sporo planów na zmiany: między innymi przód będący hybrydą fabrycznych wariantów "chromowanego" oraz sportowego, a także podziałanie przy kształcie tyłu. Kluczem jest tutaj zachowanie umiaru, co by samochód dalej wyglądał na OEM, ale jednak wyróżniał się od innych 75.

Obecnie więcej zmian zachodzi we wnętrzu. Ostatnio wpadł moduł ambient light z BMW (Rover posiada elektronikę BMW, więc barwy podświetleń pasują idealnie). Diody do klamek już są w drodze. :)

Motokilleraki, chwalcie się swoimi autkami! :D
    Mało tu materiałów własnych, więc wrzucam efekt ostatniego mycia i woskowania przed zimą.

    Zawczasu zleciłem także pozbycie się rdzy z odprysków w nadkolu (lewa, tylna ćwiartka) i rogu maski - całe fragmenty zostały wycięte, a następnie wykonane od nowa.

    Być może to jedno z ostatnich zdjęć w tej formie. Jest sporo planów na zmiany: między innymi przód będący hybrydą fabrycznych wariantów "chromowanego" oraz sportowego, a także podziałanie przy kształcie tyłu. Kluczem jest tutaj zachowanie umiaru, co by samochód dalej wyglądał na OEM, ale jednak wyróżniał się od innych 75.

    Obecnie więcej zmian zachodzi we wnętrzu. Ostatnio wpadł moduł ambient light z BMW (Rover posiada elektronikę BMW, więc barwy podświetleń pasują idealnie). Diody do klamek już są w drodze. :)

    Motokilleraki, chwalcie się swoimi autkami! :D
    21 stycznia 2018, 1:27 przez eMDek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło: Własne