Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Chrysler

     

    Siemanko!
    W tym odcinku pokaże Wam interesujący i aspirujący na fajnego klasyka samochód, jakim jest Chrysler LeBaron 2.5 Turbo z 1989 roku!
    Zapraszam!
    27 grudnia 2022, 15:28 przez TomaHawck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Chrysler 300 SRT8 –
    16 listopada 2022, 20:52 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2008 Dodge Viper SRT-10 ACR – Samochód sportowy produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1991–2017. Chrysler rozpoczął prace nad Viperem pod koniec 80. Nadwozie samochodu zaprojektował Tom Gale. Premiera Vipera odbyła się w 1991 roku. Czwarta generacja Vipera (ZB II) została zaprezentowana po raz pierwszy na North American International Auto Show w 2007 roku. SRT-10 ACR (American Club Racer) to torowa wersja czwartej generacji Vipera. Intencją było stworzenie szybkiego, zwinnego i lekkiego pojazdu, który będzie dopuszczony do ruchu drogowego. Przedni splitter z włókna węglowego, przednie kanapy i regulowane tylne skrzydło z włókna węglowego sprawiły, że samochód lepiej pokonywał zakręty i generował siłę docisku 454 kg przy prędkości 240 km/h. Zastosowanie włókna węglowego wraz z minimalistycznym wnętrzem spowodowały, że SRT-10 ACR jest o 36 kg lżejszy od standardowego SRT-10. Samochód napędzany jest przez 8,4-litrowe V10 o mocy 600 KM oraz momencie obrotowym 759 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 296 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,8 sekundy.
    Samochód sportowy produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1991–2017. Chrysler rozpoczął prace nad Viperem pod koniec 80. Nadwozie samochodu zaprojektował Tom Gale. Premiera Vipera odbyła się w 1991 roku. Czwarta generacja Vipera (ZB II) została zaprezentowana po raz pierwszy na North American International Auto Show w 2007 roku. SRT-10 ACR (American Club Racer) to torowa wersja czwartej generacji Vipera. Intencją było stworzenie szybkiego, zwinnego i lekkiego pojazdu, który będzie dopuszczony do ruchu drogowego. Przedni splitter z włókna węglowego, przednie kanapy i regulowane tylne skrzydło z włókna węglowego sprawiły, że samochód lepiej pokonywał zakręty i generował siłę docisku 454 kg przy prędkości 240 km/h. Zastosowanie włókna węglowego wraz z minimalistycznym wnętrzem spowodowały, że SRT-10 ACR jest o 36 kg lżejszy od standardowego SRT-10. Samochód napędzany jest przez 8,4-litrowe V10 o mocy 600 KM oraz momencie obrotowym 759 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 296 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,8 sekundy.
    Kiedy jakiś Amerykanin pragnie małe sportowe COUPE, to nie idzie do Amerykańskiego salonu, ale do Nissan, Toyoty czy Audi. Tego problemy nie pomógł rozwiązać Chrysler Crossfire. I także nie udało się to dzisiejszemu bohaterowi, ale tak naprawdę to nie o ten samochód nam dziś chodzi, ale o coś innego! O CO?
    Zapraszam na odcinek z którego się wszystkiego dowiesz, a sam odcinek będzie... Z innej Perspektywy ;)
    20 sierpnia 2022, 12:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj