Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Ascari

     

    Ascari KZ1 –
    9 września 2023, 20:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ascari KZ1R –
    13 października 2022, 21:54 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ascari KZ1-R – Supersamochód produkowany przez brytyjską firmę Ascari. KZ1-R to wersja wyścigowa modelu KZ1, która produkowana była w latach 2005-2010. Jedną z różnic pomiędzy wersją KZ1, a wyścigową jest 
duże skrzydło na miejscu małego spojleru. Do napędu użyto pięciolitrowego silnika V8, który generuje moc 520 KM. Prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h, a pryspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,3 sekundy.
    Supersamochód produkowany przez brytyjską firmę Ascari. KZ1-R to wersja wyścigowa modelu KZ1, która produkowana była w latach 2005-2010. Jedną z różnic pomiędzy wersją KZ1, a wyścigową jest
    duże skrzydło na miejscu małego spojleru. Do napędu użyto pięciolitrowego silnika V8, który generuje moc 520 KM. Prędkość maksymalna pojazdu wynosi 321 km/h, a pryspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,3 sekundy.
    Ascari KZ1R –
    17 września 2021, 21:09 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 375 Indy – W początkowych latach mistrzostw świata F1, jeden z wyścigów obejmował Indianapolis 500. Enzo Ferrari w 1952 roku zdecydował w niej uczestniczyć  ze specjalnie zbudowanym  bolidzie prowadzonym przez Alberto Ascari. Pojazd miał pod maską silnik V12, zwiększony rozstaw osi i inną pojemność niż normalne bolidy F1 z powodów regulaminu. Rezultat nie należy do najlepszych: przeciążenia na zakrętach spowodowały usterkę tylnego zawieszenia, co zmusiło Ascari do wycofania się z wyścigu z ósmej pozycji. Ferrari się nie poddało i po paru zmianach ponownie uczestniczyła dwa lata później, bez wielkich osiągnięć.
    W początkowych latach mistrzostw świata F1, jeden z wyścigów obejmował Indianapolis 500. Enzo Ferrari w 1952 roku zdecydował w niej uczestniczyć ze specjalnie zbudowanym bolidzie prowadzonym przez Alberto Ascari. Pojazd miał pod maską silnik V12, zwiększony rozstaw osi i inną pojemność niż normalne bolidy F1 z powodów regulaminu. Rezultat nie należy do najlepszych: przeciążenia na zakrętach spowodowały usterkę tylnego zawieszenia, co zmusiło Ascari do wycofania się z wyścigu z ósmej pozycji. Ferrari się nie poddało i po paru zmianach ponownie uczestniczyła dwa lata później, bez wielkich osiągnięć.
    13 grudnia 2014, 16:38 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcia i tekst własne