Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • UE skończy z zaniżaniem zużycia paliwa przez producentów samochodów?

    UE skończy z zaniżaniem zużycia paliwa przez producentów samochodów? – Wg raportu KE nowe auta testowane są w warunkach laboratoryjnych, a nie na typowych drogach, jak zwykli poruszać się wszyscy kierowcy. Producenci do uzyskania korzystniejszych wyników stosują nierealistycznie gładką nawierzchnię oraz oklejają drzwi i okna – wszystko dla niższych oporów powietrza.

Ponadto komisja twierdzi, że emisje związków azotu, które powodują choroby płuc i przedwczesne zgodny, nie są mierzone prawidłowo. Choć w trakcie testów laboratoryjnych wyniki się zgadzają, przy codziennym używaniu samochodu emisja związków azotu jest nawet 5-krotnie wyższa od tej deklarowanej i unijnego limitu.

Jeden z brukselskich urzędników anonimowo informuje, że propozycja nowego sposobu bardziej realistycznego testowania samochodów powinna być gotowa jeszcze pod koniec tego roku. Potem jednak będzie musiała zostać zaakceptowana przez kraje UE.
    Wg raportu KE nowe auta testowane są w warunkach laboratoryjnych, a nie na typowych drogach, jak zwykli poruszać się wszyscy kierowcy. Producenci do uzyskania korzystniejszych wyników stosują nierealistycznie gładką nawierzchnię oraz oklejają drzwi i okna – wszystko dla niższych oporów powietrza.

    Ponadto komisja twierdzi, że emisje związków azotu, które powodują choroby płuc i przedwczesne zgodny, nie są mierzone prawidłowo. Choć w trakcie testów laboratoryjnych wyniki się zgadzają, przy codziennym używaniu samochodu emisja związków azotu jest nawet 5-krotnie wyższa od tej deklarowanej i unijnego limitu.

    Jeden z brukselskich urzędników anonimowo informuje, że propozycja nowego sposobu bardziej realistycznego testowania samochodów powinna być gotowa jeszcze pod koniec tego roku. Potem jednak będzie musiała zostać zaakceptowana przez kraje UE.
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…