Rarytas. Nie oferowany w europie. W najmocniejszej opcji miał napęd na cztery koła oraz silnik znane ze Skyline GT-R (ATTESA + 2.6L twin turbo 280 KM).
W Europie czasami podczas KJS/Autocross ludzie upalają Suzuki Swift, natomiast w Japonii mają model Alto, szczególnie ceniona jest wersja WORKS. Najlepsza specyfikacja, to 3-cylindrowy turbodoładowany silnik oraz napęd na cztery koła.
Jedna z najszybszych Hond S2000 na świecie. 4-cylindry, ponad 800 KM, masa 1030 kg. Samochód od wielu lat kręci niewiarygodne czasy między innymi na torze Fuji Speedway, niedawny wynik podczas ostatniego HKS Premium Day (Option Fuji Super Lap), to 1:40.195 sekund, czyli ponad 10 sekund szybciej niż seryjne Audi R8 GT, Chevrolet Corvette ZR1 czy McLaren MP4-12C.
Tylnonapędowy sedan Toyoty z lat 90, z pozoru zwykły, ale w najlepszej wersji (Tourer V) posiadał 280-konny silnik 2.5L twin turbo (1JZ-GTE). Były też opcje z wolnossącym 2JZ oraz z napędem na cztery koła.
W Japonii, Australii i Rosji, to dość popularny 4-drzwiowy driftowóz, podobnie jak inne generacje całej rodziny modeli budowanych na płycie podłogowej "X" (Chaser, Cresta, Mark II, Cressida i Verossa).
FD2 to pierwsza Honda Civic Type R w nadwoziu sedan (2007 r.). Serducho to oczywiście wysokoobrotowy i wolnossący K20A i-VTEC 2.0L 225 KM. Masa samochodu - 1270 kg. Wersja Mugen RR posiada ten sam silnik ale o mocy 240 KM.