Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    staryjaponiec

    Turbowymiatacz
    Zamieszcza materiały od: 1 grudnia 2012 - 0:29
    Ostatnio: 2 maja 2018 - 20:12
    O sobie:

    http://staryjaponiec.blogspot.com

    • Materiałów na głównej: 1285 z 1361 (76 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 50108
    • Komentarzy: 412
    • Punktów za komentarze: 585
     
    zarchiwizowany
    Nissan Stagea WGNC34 – Rarytas. Nie oferowany w europie. W najmocniejszej opcji miał napęd na cztery koła oraz silnik znane ze Skyline GT-R (ATTESA + 2.6L twin turbo 280 KM).
    Rarytas. Nie oferowany w europie. W najmocniejszej opcji miał napęd na cztery koła oraz silnik znane ze Skyline GT-R (ATTESA + 2.6L twin turbo 280 KM).
    zarchiwizowany
    Suzuki Alto WORKS – W Europie czasami podczas KJS/Autocross ludzie upalają Suzuki Swift, natomiast w Japonii mają model Alto, szczególnie ceniona jest wersja WORKS. Najlepsza specyfikacja, to 3-cylindrowy turbodoładowany silnik oraz napęd na cztery koła.
    W Europie czasami podczas KJS/Autocross ludzie upalają Suzuki Swift, natomiast w Japonii mają model Alto, szczególnie ceniona jest wersja WORKS. Najlepsza specyfikacja, to 3-cylindrowy turbodoładowany silnik oraz napęd na cztery koła.
    Top Fuel Voltex Honda S2000 – Jedna z najszybszych Hond S2000 na świecie. 4-cylindry, ponad 800 KM, masa 1030 kg. Samochód od wielu lat kręci niewiarygodne czasy między innymi na torze Fuji Speedway, niedawny wynik podczas ostatniego HKS Premium Day (Option Fuji Super Lap), to 1:40.195 sekund, czyli ponad 10 sekund szybciej niż seryjne Audi R8 GT, Chevrolet Corvette ZR1 czy McLaren MP4-12C.
    Jedna z najszybszych Hond S2000 na świecie. 4-cylindry, ponad 800 KM, masa 1030 kg. Samochód od wielu lat kręci niewiarygodne czasy między innymi na torze Fuji Speedway, niedawny wynik podczas ostatniego HKS Premium Day (Option Fuji Super Lap), to 1:40.195 sekund, czyli ponad 10 sekund szybciej niż seryjne Audi R8 GT, Chevrolet Corvette ZR1 czy McLaren MP4-12C.
    zarchiwizowany
    Renault Megane, Lamborghini Aventador, Honda Civic, Nissan GT-R, Subaru Impreza, VW Golf itd. Czyli time attack w Malezji.
    21 kwietnia 2014, 18:08 przez staryjaponiec (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    MUGEN Honda CRX Turbo – Oryginalny zestaw turbo dla pierwszej generacji CRX, z połowy lat 80. W źródle poniżej, reszta fajnych broszur z Hondami.
    Oryginalny zestaw turbo dla pierwszej generacji CRX, z połowy lat 80. W źródle poniżej, reszta fajnych broszur z Hondami.
    Toyota Mark II (Tourer V) JZX100 – Tylnonapędowy sedan Toyoty z lat 90, z pozoru zwykły, ale w najlepszej wersji (Tourer V) posiadał 280-konny silnik 2.5L twin turbo (1JZ-GTE). Były też opcje z wolnossącym 2JZ oraz z napędem na cztery koła.
W Japonii, Australii i Rosji, to dość popularny 4-drzwiowy driftowóz, podobnie jak inne generacje całej rodziny modeli budowanych na płycie podłogowej "X" (Chaser, Cresta, Mark II, Cressida i Verossa).
    Tylnonapędowy sedan Toyoty z lat 90, z pozoru zwykły, ale w najlepszej wersji (Tourer V) posiadał 280-konny silnik 2.5L twin turbo (1JZ-GTE). Były też opcje z wolnossącym 2JZ oraz z napędem na cztery koła.
    W Japonii, Australii i Rosji, to dość popularny 4-drzwiowy driftowóz, podobnie jak inne generacje całej rodziny modeli budowanych na płycie podłogowej "X" (Chaser, Cresta, Mark II, Cressida i Verossa).
    8 kwietnia 2014, 18:02 przez staryjaponiec (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic Type R oraz Mugen RR (FD2) – FD2 to pierwsza Honda Civic Type R w nadwoziu sedan (2007 r.). Serducho to oczywiście wysokoobrotowy i wolnossący K20A i-VTEC 2.0L 225 KM. Masa samochodu - 1270 kg. Wersja Mugen RR posiada ten sam silnik ale o mocy 240 KM.
    FD2 to pierwsza Honda Civic Type R w nadwoziu sedan (2007 r.). Serducho to oczywiście wysokoobrotowy i wolnossący K20A i-VTEC 2.0L 225 KM. Masa samochodu - 1270 kg. Wersja Mugen RR posiada ten sam silnik ale o mocy 240 KM.
    Toyota Corolla Levin AE111 – Japońskie coupe z 1995 r. Pod maską wolnossący, wysokoobrotowy 1.6L (4A-GE 20V) o mocy 165 KM. Masa samochodu to 1020 kg.
    Japońskie coupe z 1995 r. Pod maską wolnossący, wysokoobrotowy 1.6L (4A-GE 20V) o mocy 165 KM. Masa samochodu to 1020 kg.