Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

staryjaponiec

Turbowymiatacz
Zamieszcza materiały od: 1 grudnia 2012 - 0:29
Ostatnio: 23 kwietnia 2017 - 15:47
O sobie:

http://staryjaponiec.blogspot.com

  • Materiałów na głównej: 1161 z 1236 (75 usunietych przez adm.)
  • Punktów za materiały: 47112
  • Komentarzy: 403
  • Punktów za komentarze: 478
 
Nissan Silvia S15 – Dwa kocury.
Dwa kocury.
Infiniti Q70 – W najmocniejszej opcji V8 5.6L 426 KM 565 Nm, RWD lub AWD.
W najmocniejszej opcji V8 5.6L 426 KM 565 Nm, RWD lub AWD.
Infiniti Q70 – W najmocniejszej opcji V8 5.6L 426 KM 565 Nm, RWD lub AWD.
W najmocniejszej opcji V8 5.6L 426 KM 565 Nm, RWD lub AWD.
Toyota Mark II V12 – Gruby swap. Silnik (1GZ-FE 5.0L) z modelu Toyota Century. Do tego manualna skrzynia R154.
Gruby swap. Silnik (1GZ-FE 5.0L) z modelu Toyota Century. Do tego manualna skrzynia R154.
Toyota Tercel – Pierwsza generacja (1978-1982 r.).
Pierwsza generacja (1978-1982 r.).
K24 + kompresor.
15 kwietnia 2017, 10:36 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Honda Inspire – Jedna z nielicznych Hond, które posiadają silnik 5-cylindrowy.
Jedna z nielicznych Hond, które posiadają silnik 5-cylindrowy.
Policyjne Mitsubishi GTO – Jeden z wielu japońskich, sportowych samochodów, używanych swego czasu przez japońską policję.
Jeden z wielu japońskich, sportowych samochodów, używanych swego czasu przez japońską policję.
Mitsubishi Pajero Evolution – V6 3.5L 6G74 MIVEC
280 KM @ 6500rpm
348 Nm @ 3000rpm
AWD
1997 rok
V6 3.5L 6G74 MIVEC
280 KM @ 6500rpm
348 Nm @ 3000rpm
AWD
1997 rok