Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

staryjaponiec

Turbowymiatacz
Zamieszcza materiały od: 1 grudnia 2012 - 0:29
Ostatnio: 25 lutego 2017 - 13:47
O sobie:

http://staryjaponiec.blogspot.com

  • Materiałów na głównej: 1120 z 1195 (75 usunietych przez adm.)
  • Punktów za materiały: 46580
  • Komentarzy: 400
  • Punktów za komentarze: 482
 
Mazda 929 – Klasyk z lat 80. W Japonii sprzedawany jako Mazda Cosmo.
Klasyk z lat 80. W Japonii sprzedawany jako Mazda Cosmo.
Toyota GT86 – Wersja na 2017 r., nie doczekała się widocznego zwiększenia mocy, ale za to posiada np. sztywniejsze nadwozie, poprawione zawieszenie, jak również lepsze wnętrze i wyposażenie.
Wersja na 2017 r., nie doczekała się widocznego zwiększenia mocy, ale za to posiada np. sztywniejsze nadwozie, poprawione zawieszenie, jak również lepsze wnętrze i wyposażenie.
Honda S800 – W latach 60, Honda S800 była uważana za najszybszy, produkcyjny samochód na świecie, z silnikiem poniżej jednego litra.
Następcą tego modelu, po niemal trzydziestu latach, została oczywiście Honda S2000.
W latach 60, Honda S800 była uważana za najszybszy, produkcyjny samochód na świecie, z silnikiem poniżej jednego litra.
Następcą tego modelu, po niemal trzydziestu latach, została oczywiście Honda S2000.
1972 Nissan Skyline GT – 470 KM i 447 Nm z wolnossącego silnika R6 (TC24-B1Z), zrobionego na zamówienie przez japońskiego tunera OS Giken. Silnik kręci się do ponad 10000 rpm.
470 KM i 447 Nm z wolnossącego silnika R6 (TC24-B1Z), zrobionego na zamówienie przez japońskiego tunera OS Giken. Silnik kręci się do ponad 10000 rpm.
Nissan GRX-II V12 – 12-cylindrowy silnik Nissana z końca lat 60, z przeznaczeniem do wyścigów.
12-cylindrowy silnik Nissana z końca lat 60, z przeznaczeniem do wyścigów.