Kiedy padnie Wam silnik pewnie zastanawiacie się czy warto go remontować czy może lepiej kupić drugi i tylko podmienić? W tym odcinku postaramy się odpowiedzieć pytanie na to pytanie aby łatwiej było Wam podjąć decyzję!
Na warsztacie mamy kolejny świeży zakup przez klienta, który miał przeprowadzone oględziny przez „profesjonalną” firmę zajmującą się sprawdzaniem aut przed zakupem. Czas sobie zadać pytanie i odpowiedzieć na nie czy warto jest korzystać z usług takich firm, ponieważ nie jest to pierwsza historia jaką macie okazję zobaczyć na Naszym kanale związaną z tego typu usługami przez takich „fachowców”
----------------------------------
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel. 576570302
V8 Customs Polska
Kilka tygodni temu rozpoczęliśmy serię odcinków, w których omawiamy sobie różne silniki. Po dwóch silnikach Bmw czas na coś innego a konkretnie na silnik Nissana VQ35DE. Oprócz anaszego silnika z Nissana 350Z, który już mieliście okazję zobaczyć na Naszym kanale mamy jeszcze dwa ciekawe przypadki które wam pokażemy w tym epizodzie.
----------------------------------
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel.
+48 576 570 302
+48 576 878 288
V8 Customs Polska
Odcinek w tamtym tygodniu, w który omawialiśmy silnik M62B44 miał bardzo pozytywny odbiór, więc stwierdziliśmy, że w tym tygodniu pociągniemy temat jednostek napędowych dalej i przedstawimy Wam coś innego także z spod marki BMW ale o nieco mniejszej pojemności i ilości cylindrów czyli M54B30!
Testowaliśmy już płukanki silnika ale nie mieliśmy jeszcze okazji z testować płukanki dedykowanej typowo do układów chłodzenia z firmy Liqui Moly. Ostatnie to jest bardzo dużo miał wyświetleń W związku z czym lubicie tego typu odcinki więc postanowiliśmy sprawdzić następny produkt tego producenta.
Jeżeli chcecie więcej takich testów poście w komentarzach
Jak tam nasze BMW 320d E91 ze silnikiem M47 po remoncie? Bardzo dobrze! Silnik w końcu się dotarł i auto ma pełną moc do tego stopnia że wykończyliśmy hamulce i piasty w nim!
N57 które po rozebraniu i diagnozie okazało się silnikiem komplet niszczonym Nam udało się go przywrócić do życia - gdzie nie jeden inny by się poddał. Dodatkowo usunęliśmy wadę fabryczną wałów korbowych, które niestety są kiepskiej jakości!
Zapraszamy na ciąg dalszy przygód z silnikiem z BMW E38, który miał świeżo zrobiony remont. To najlepiej obrazuje jaka potrafi być różnica jakości w wykonywaniu tego typu usługi…ten remont to dramat a tanio nie było!
------------------------------------
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel. 576570302
V8 Customs Polska