Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    TVR Tuscan S – Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę TVR w latach 1999-2006, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Nazwa samochodu nawiązuje do oryginalnego modelu Tuscana produkowanego w latach 1967–1971. Początkowo Tuscan Speed ​​Six był wyposażony w 4-litrową wersję silnika TVR Speed ​​Six o mocy 360 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Później, opcja pakietu Red Rose podniosła moc do 380 KM, wprowadzając ulepszenia podwozia na torze, a także układ hamulcowy AP Racing. Tuscan Speed ​​Six przeszedł lifting w 2005 roku i był teraz nazywany Tuscan 2. Zmiany zewnętrzne obejmowały przeprojektowany przedni grill i reflektory wraz z bardziej konwencjonalnymi tylnymi lampami. Tuscan S to topowa wersja Speed Six wyposażony w czterolitrowe R6 o mocy 395 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Był bardziej aerodynamiczny w porównaniu z innymi modelami. Osiągał prędkość maksymalną 314 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 3,9 sekund.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę TVR w latach 1999-2006, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Nazwa samochodu nawiązuje do oryginalnego modelu Tuscana produkowanego w latach 1967–1971. Początkowo Tuscan Speed ​​Six był wyposażony w 4-litrową wersję silnika TVR Speed ​​Six o mocy 360 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Później, opcja pakietu Red Rose podniosła moc do 380 KM, wprowadzając ulepszenia podwozia na torze, a także układ hamulcowy AP Racing. Tuscan Speed ​​Six przeszedł lifting w 2005 roku i był teraz nazywany Tuscan 2. Zmiany zewnętrzne obejmowały przeprojektowany przedni grill i reflektory wraz z bardziej konwencjonalnymi tylnymi lampami. Tuscan S to topowa wersja Speed Six wyposażony w czterolitrowe R6 o mocy 395 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Był bardziej aerodynamiczny w porównaniu z innymi modelami. Osiągał prędkość maksymalną 314 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 3,9 sekund.
    27 kwietnia 2022, 23:22 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Druga generacja modelu Cosmo produkowana w latach 1975 - 1981. Dostępna z czterocylindrowymi silnikami rzędowymi lub Wankla.
    Luksusowy sedan wyposażony w silnik Wankla.
    14 lutego 2019, 19:49 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AP Racing – Trzeba umieć wychamować
    Trzeba umieć wychamować
    Moje maleństwo – Dwa lata pracy, nerwów i walki z blacharzami, lakiernikami i mechanikami, ale w końcu prawie skończone.... Przedstawiam Fiat Punto Bertone, zawieszenie gwintowane Ap z regulacja twardości, lakier Audi R8 sprint blau, silnik 1.6 m.p.i  88KM (seryjnie) kompletnie wyremontowany, zegary AG ciśnienie i temp. oleju, vaccum, felgi Zeder 15" 7,5j hydrografika, opony 185,50r15 Nakang... Na etapie Air ride.
    Dwa lata pracy, nerwów i walki z blacharzami, lakiernikami i mechanikami, ale w końcu prawie skończone.... Przedstawiam Fiat Punto Bertone, zawieszenie gwintowane Ap z regulacja twardości, lakier Audi R8 sprint blau, silnik 1.6 m.p.i 88KM (seryjnie) kompletnie wyremontowany, zegary AG ciśnienie i temp. oleju, vaccum, felgi Zeder 15" 7,5j hydrografika, opony 185,50r15 Nakang... Na etapie Air ride.
    5 października 2015, 20:26 przez bonanza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    VW Golf SCRC – Samochód na bazie Golfa VII posiada ponad 300-konny, 2-litrowy silnik turbo z 35-milimetrową zwężką. Xtrac dostarczył sześciostopniową, sekwencyjną skrzynię biegów, a także przedni i tylny dyferencjał w specyfikacji WRC. Zawieszenie oparto na amortyzatorach Öhlinsa. Układ hamulcowy pochodzi z AP Racing. Całość waży 1150 kg - o 80 kg mniej od limitu dla samochodu WRC.
    Samochód na bazie Golfa VII posiada ponad 300-konny, 2-litrowy silnik turbo z 35-milimetrową zwężką. Xtrac dostarczył sześciostopniową, sekwencyjną skrzynię biegów, a także przedni i tylny dyferencjał w specyfikacji WRC. Zawieszenie oparto na amortyzatorach Öhlinsa. Układ hamulcowy pochodzi z AP Racing. Całość waży 1150 kg - o 80 kg mniej od limitu dla samochodu WRC.
    Audi S4 – Auto po ostatniej wizycie w kraju dostało całe nowe Zawieszenie, Amortyzatory gwintowane Ap, dokładkę zderzaka od Leona Cupry i parę innych małych detali. Na przyszły rok zmiana koloru felg na grafit i tak zostaje docelowo.
    Auto po ostatniej wizycie w kraju dostało całe nowe Zawieszenie, Amortyzatory gwintowane Ap, dokładkę zderzaka od Leona Cupry i parę innych małych detali. Na przyszły rok zmiana koloru felg na grafit i tak zostaje docelowo.
    11 lipca 2014, 13:44 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Lada Granta 1600T W.T.C.C – Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

    BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
    16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
    DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    11 maja 2014, 15:37 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    FB/WorldTouringCarChampionship

    BAC Mono – Supersamochód jest wyposażony w pełni regulowane zawieszenie, z amortyzatorami firmy Sachs Racing, hamulcami AP Racing, aluminiowymi kołami OZ Racing i oponami Kumho. Można by pomyśleć, że ten samochód nie ma homologacji na publiczne drogi, ale to nieprawda. BAC Mono może być pełnoprawnym uczestnikiem ruchu drogowego, ma nawet bagażnik (zmieści się w nim niestety jedynie kask).

Silnik: R4
Pojemność: 2,3 l
Moc: 280 KM
Moment obrotowy: 280 Nm
Liczba zaworów: 16
Liczba zaworów na cylinder: 2 DOHC
Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s
Prędkość maksymalna: 274 km/h
    Supersamochód jest wyposażony w pełni regulowane zawieszenie, z amortyzatorami firmy Sachs Racing, hamulcami AP Racing, aluminiowymi kołami OZ Racing i oponami Kumho. Można by pomyśleć, że ten samochód nie ma homologacji na publiczne drogi, ale to nieprawda. BAC Mono może być pełnoprawnym uczestnikiem ruchu drogowego, ma nawet bagażnik (zmieści się w nim niestety jedynie kask).

    Silnik: R4
    Pojemność: 2,3 l
    Moc: 280 KM
    Moment obrotowy: 280 Nm
    Liczba zaworów: 16
    Liczba zaworów na cylinder: 2 DOHC
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s
    Prędkość maksymalna: 274 km/h
    26 stycznia 2014, 18:44 przez LaRive (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)