Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 1000 takich materiałów
1972 Nissan Skyline GT – 470 KM i 447 Nm z wolnossącego silnika R6 (TC24-B1Z), zrobionego na zamówienie przez japońskiego tunera OS Giken. Silnik kręci się do ponad 10000 rpm.
470 KM i 447 Nm z wolnossącego silnika R6 (TC24-B1Z), zrobionego na zamówienie przez japońskiego tunera OS Giken. Silnik kręci się do ponad 10000 rpm.
Mitsubishi Diamante – Produkowany w okresie 1990-1995. Najbogatsza opcja, to silnik 3.0L V6 215 KM 270 Nm, napęd na cztery koła. Ten model wychodził bogato i nowocześnie wyposażony.
Produkowany w okresie 1990-1995. Najbogatsza opcja, to silnik 3.0L V6 215 KM 270 Nm, napęd na cztery koła. Ten model wychodził bogato i nowocześnie wyposażony.
Toyota Celica Coupe – Pierwsza generacja, z lat 70.
Pierwsza generacja, z lat 70.
Toyota Mark II (X110) – Dziewiąta i ostatnia generacja Mark II produkowana w latach 2000-2004 (w nadwoziu sedan, gdyż kombi przetrwało jako Mark II Blit do 2007 r.). Samochód wychodził w wersjach AWD i RWD, ze skrzynią manualną i automatyczną. Gama silników (wszystkie R6) : 2.0L 1G-FE (160 KM), 2.5L 1JZ-GE (200 KM), 2.5L 1JZ-FSE (200 KM) oraz 2.5L turbo 1JZ-GTE (280 KM). Dzisiaj, z racji napędu i silników, często używany do driftu, głównie w Japonii.
Dziewiąta i ostatnia generacja Mark II produkowana w latach 2000-2004 (w nadwoziu sedan, gdyż kombi przetrwało jako Mark II Blit do 2007 r.). Samochód wychodził w wersjach AWD i RWD, ze skrzynią manualną i automatyczną. Gama silników (wszystkie R6) : 2.0L 1G-FE (160 KM), 2.5L 1JZ-GE (200 KM), 2.5L 1JZ-FSE (200 KM) oraz 2.5L turbo 1JZ-GTE (280 KM). Dzisiaj, z racji napędu i silników, często używany do driftu, głównie w Japonii.
Nissan Laurel (Impul C35S) – Ostatnia generacja tego samochodu, produkowana w latach 1997-2002. Napęd na tył lub na cztery koła, a gama silników to znane, sześciocylindrowe, benzynowe jednostki, RB20DE (155 KM), RB25DE (200 KM) i RB25DET (280 KM), oraz diesel RD28E (100 KM).
Ostatnia generacja tego samochodu, produkowana w latach 1997-2002. Napęd na tył lub na cztery koła, a gama silników to znane, sześciocylindrowe, benzynowe jednostki, RB20DE (155 KM), RB25DE (200 KM) i RB25DET (280 KM), oraz diesel RD28E (100 KM).
Nissan Gloria 2800 SGL – Generacja 330, z drugiej połowy lat 70. Napęd na tył, silniki R6 2.8, R6 2.0 oraz R4 2.0.
Generacja 330, z drugiej połowy lat 70. Napęd na tył, silniki R6 2.8, R6 2.0 oraz R4 2.0.