Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 439 takich materiałów
#1. 2010 Nissan GT-R
- silnik V6 3,6l 545KM i 627 Nm
- przyspieszenie do setki 2,8s
- V-max 320km/h
- cena dzisiaj to już od 150tyś ( jest to samochód marzeń wielu ludzi )

#2. 2009 Dodge Challenger SRT8
- silnik 6,1l V8 o mocy 431KM
- przyspieszenie do setki 4s
- V-max 290km/h
- cena dzisiaj to 100tyś (ale warto dać za taka zabawkę )

#3. Ferrari FXX
- silnik 1050KM V12 o pojemności 6,3l
- przyspieszenie do setki 2,5s
- V-max 345km/h
-zrobiono tylko 40 sztuk tego samochodu
- cena dzisiaj to 2,5mln euro ale już raczej samochód jest niedostępny

#4. Navistar MXT
- silnik 6,4l V8 o mocy 325KM
- przyspieszenie do setki 6,7s
- V-max 220km/h
-produkowano wersje zwykłe i kuloodporne
- cena dzisiaj to kolo 100tyś euro (zwykły)

#5. BMW M5
- silnik 5l V10 o mocy 509KM
- przyspieszenie do setki 4,7s
- V-max 290km/h
- cena dzisiaj to koszt około 90tyś najstarsze wersje aż po 200tyś

#6. Flip Car
MOC
• GM silnik LS3 paka, 500 KM
• 200 KM jednostka NOS
• K & N Układ dolotowy
• Holley układ paliwowy
• akumulatory Optima
• Magnaflow niestandardowy układ wydechowy
• VP Racing Fuel
Układ napędowy
• Kilgore Turbo 400
• Winters manetka
• GM Dana 60 sterowane oś tylna
• 4.88 Przekładnie z Detroit Locker
• Casale V-Drive
UKŁAD HAMULCOWY
• Fabrycznie 1 Ton GM z klocków hamulcowych na EBC
ZAWIESZENIE
• 3 ogniwo budują - air ride
• GM 1 tona ciężarówki z przodu i jazda powietrza
• Żużel Inżynieria kołysać barów
• Howe przedni i tylny hydrauliczny układ kierowniczy
• AFCO wstrząsy coilover
WNĘTRZE
• manometry Autometer
• Kierownica Sparco
• fotele Kirkey Race
• Deist system przeciwpożarowy
ZEWNĘTRZNY
• Exposed rurowego podwozia
• Stali i Lexan kula korekty
• 5140 niestandardowy tylne skrzydło z włókna węglowego
Koła i opony
• Marsh Racing 17 x 11 (przód) 17 x 15 (tył)
• hoosier

#7. Jensen Interceptor
- silnik 6l generujący moc 300KM (w filmie około 600KM)
- przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
- V-max po tuningu około 280km/h
- cena dzisiaj to około 150tyś dolarów (ale już jest nie dostępny)

#8. Dodge Charger Daytona
- silnik 7,2l o mocy fabrycznej 380KM w filmie około 700KM
- przyspieszenie do setki około 3,8s
- V-max około 290km/h
- cena dzisiaj to miliony bo jest niedostępny!!

#9. 1970 Ford Anvil Mustang
- silnik 7l V8 cobra o mocy 360KM w filmie około 600KM
- przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
- V-max 280km/h
- cena dzisiaj miliony bo niedostępny

#10. 1970 Ford Escort RS1600 MK1
- silnik 2l o mocy fabrycznej około 250Km w filmie szacowane na około 450KM
- przyspieszenie do setki 4s
- V-max 250km/h
- cena dzisiaj koło 100tys za dobry egzemplarz jeśli się taki znajdzie

#11. Alfa Romeo Giulietta
-silniuk 1,4l silnik TB MultiAir generujący 170 KM i 250 Nm
-V-max około 240km/h
- powstało tylko 6 sztuk tego egzemplarzu
-cena: kiedy samochód był w salonie kosztował 25 675 funtów (teraz pewnie znacznie więcej jeśli jeszcze jest)

#12. 2011 Dodge Charger
- silnik 5,7l V8 354KM
- przyspieszenie do setki 4,9s
- V-max 260km/h
- cena dzisiaj to ponad 100tyś (55x oglądano na YT)
2 stycznia 2017, 9:17 przez cody25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Zapowiada się ciekawy pojedynek – Polonez 1:0 BMW

Warsaw Night Racing #2016

Photo: Żaneta Czarnowska
Polonez 1:0 BMW

Warsaw Night Racing #2016

Photo: Żaneta Czarnowska
29 grudnia 2016, 20:47 przez Tomsonx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: Telefon
Warszawskie Klasyki Nocą – "Warsaw Night Racing"
Photo: Żaneta Czarnowska
"Warsaw Night Racing"
Photo: Żaneta Czarnowska
29 grudnia 2016, 20:44 przez Tomsonx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: Telefon
Wspomnień czar! – Verva Street Racing 2015 - Pit Party

Święta się zbliżają więc czas pomyśleć o choince. Do wyboru do koloru.
Verva Street Racing 2015 - Pit Party

Święta się zbliżają więc czas pomyśleć o choince. Do wyboru do koloru.
5 grudnia 2016, 18:34 przez Hitman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: własne
22 listopada 2016, 20:32 przez MagycznyRadek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
8 listopada 2016, 17:13 przez SufridoPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
J's Racing S2000 –
23 października 2016, 10:51 przez Tech (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR