Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Mazda Cosmo AP –
    1 grudnia 2013, 21:35 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Escort mk2 – TECH SPEC

Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    TECH SPEC

    Body
    1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

    Engine
    2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

    Transmission
    Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

    Suspension
    Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

    Brakes
    Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
    Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

    Wheels And Tyres
    Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

    Interior
    Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    5 września 2013, 0:27 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moj civic sedan EJ9 z D16Y8 – Swap silnika z 1.4 na 1.6 VTEC SOHC
Swap hamulcy z tylu z bębnów na tarcze 240mm
Gwint AP + poliuretanowe tuleje zawieszenia
Wiatraki z EK4 przemalowane na grafit + czerwone śruby D1Spec

poprzednie foto
http://motokiller.pl/67536/Moja-Honda-CIVIC-D16Y8
    Swap silnika z 1.4 na 1.6 VTEC SOHC
    Swap hamulcy z tylu z bębnów na tarcze 240mm
    Gwint AP + poliuretanowe tuleje zawieszenia
    Wiatraki z EK4 przemalowane na grafit + czerwone śruby D1Spec

    poprzednie foto
    http://motokiller.pl/67536/Moja-Honda-CIVIC-D16Y8
    12 maja 2013, 20:14 przez luchuma (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Mazda Cosmo – Biała to Mazda Cosmo Sport (pierwsza generacja, 1967-1972r.), natomiast czerwona to Mazda Cosmo AP (druga generacja, 1975-1981r.).
    Biała to Mazda Cosmo Sport (pierwsza generacja, 1967-1972r.), natomiast czerwona to Mazda Cosmo AP (druga generacja, 1975-1981r.).
    Subaru BRZ GT300 – Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: B4, FA20
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 1998 cm3
    Moc maksymalna: ≈ 300 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 150,15 KM/l
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Koła przednie: 18”
    Koła tylne: 18”

Masy i wymiary:

    Rozstaw osi: 2570 mm


JEŚLI KTOŚ GO CHCE LEPIEJ ZOBACZYĆ PISAĆ MAM WIĘCEJ FOTEK SILNIKA TEŻ
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: B4, FA20
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 1998 cm3
    Moc maksymalna: ≈ 300 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 150,15 KM/l
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane AP Racing
    Koła przednie: 18”
    Koła tylne: 18”

    Masy i wymiary:

    Rozstaw osi: 2570 mm


    JEŚLI KTOŚ GO CHCE LEPIEJ ZOBACZYĆ PISAĆ MAM WIĘCEJ FOTEK SILNIKA TEŻ
    7 maja 2012, 19:43 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar XJ220 – Jaguar XJ220

Nazywał się XJ220, bo rozpędzał się do 220 mil na godzinę (tj. 354 km/h). Miał lekką konstrukcję i wspaniały wygląd, który zachwyca do dziś. 
Pierwszy koncept pojawił się na targach British Motor Show w 1988 r. Z kolei pierwszy egzemplarz produkcyjny został ukończony w 1992 r. 
Konstrukcja dwumiejscowego bolidu drogowego została urzeczywistniona przy użyciu zaawansowanych struktur aluminiowych. Gotowy samochód ważył 1454 kg i był napędzany silnikiem 3.5 l V6. Moc 542 KM trafiała na tylne koła poprzez 5-stopniową przekładnie z dwutarczowym sprzęgłem AP Racing. 
XJ220 osiągał 100 km/h w mniej niż 4 sekundy.
To superauto dziś jest warte 740 tys. funtów (tj. ok. 3 mln 600 tys zł). Do 1994 na rynek trafiło 275 egzemplarzy.
    Jaguar XJ220

    Nazywał się XJ220, bo rozpędzał się do 220 mil na godzinę (tj. 354 km/h). Miał lekką konstrukcję i wspaniały wygląd, który zachwyca do dziś.
    Pierwszy koncept pojawił się na targach British Motor Show w 1988 r. Z kolei pierwszy egzemplarz produkcyjny został ukończony w 1992 r.
    Konstrukcja dwumiejscowego bolidu drogowego została urzeczywistniona przy użyciu zaawansowanych struktur aluminiowych. Gotowy samochód ważył 1454 kg i był napędzany silnikiem 3.5 l V6. Moc 542 KM trafiała na tylne koła poprzez 5-stopniową przekładnie z dwutarczowym sprzęgłem AP Racing.
    XJ220 osiągał 100 km/h w mniej niż 4 sekundy.
    To superauto dziś jest warte 740 tys. funtów (tj. ok. 3 mln 600 tys zł). Do 1994 na rynek trafiło 275 egzemplarzy.
    30 marca 2012, 8:37 przez szymidre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj