Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    ziemniak26

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 27 sierpnia 2013 - 18:30
    Ostatnio: 2 sierpnia 2017 - 8:13
    • Materiałów na głównej: 1 z 1
    • Punktów za materiały: 62
    • Komentarzy: 12
    • Punktów za komentarze: 18
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 lipca 2017 o 11:09

    Pierwsza myśl, która mi przychodzi do głowy (która nie usprawiedliwia uciekiniera, żeby nie było)...czemu policjanci musieli go aż tak bardzo cisnąć? Za każdym razem kiedy go dochodzą, facet zaczyna robić coraz to głupsze rzeczy. Nie lepiej było zrobić normalną w świcie blokadę na zjeździe? Przecież to droga ekspresowa i nie ucieknie im nigdzie w bok. Tym samym policjanci próbując ogrywać rolę jak w "amerykańskim filmie" narazili na utratę zdrowia i życia kierującego VANem.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 7) | raportuj
    23 listopada 2016 o 13:23

    @jaqb: A ja mimo wszystko dalej wstrzymam się od osądu, ponieważ nie wiem kiedy autobus włączył kierunkowskaz, z jaką prędkością jechał dostawczak. A może za dostawczakiem było już pusto i wystarczyłoby żeby autobus poczekał te 7s? Nie wiem, dlatego nie osądzam z góry. Historia internetu uczy, że często odpowiednio wycięte nagrania z odpowiednim komentarzem potrafią zakrzywić rzeczywistość.

    [materiał]
    Ocena: -2 (Głosów: 8) | raportuj
    23 listopada 2016 o 8:14

    Ciężko oceniać sytuację nie mając podglądu z tyłu. Równie dobrze kierowca autobusu mógł wyjechać tuż przed nosem dostawczaka i wymusić na nim nagły manewr wyprzedzania. W dużych miastach tego typu sytuacje zdarzają się bardzo często. Kierowca ma obowiązek pomóc włączyć się do ruchu, a nie bezwzględnie ustąpić pierwszeństwa. Tak jak pisałem...nie oceniam, bo nie ma nagrania z tyłu.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    18 listopada 2016 o 15:31

    @FXX: Opinie o Mikodzie faktycznie są skrajne. Upalałem u siebie zestaw 312mm na przód i 256mm na tył. Skuteczność hamowania genialna, modulacja siły już dużo gorzej. Niestety zestaw długo nie pojeździł z powodu pokrzywienia. Bardzo możliwe, że pokrzywiły się przez nieprawidłowy montaż u mechanika.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
    18 listopada 2016 o 11:02

    Stawiam na polskiego producenta Mikoda

    [materiał]
    Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
    10 listopada 2014 o 20:45

    I w tej całej zgryzocie nikt nie zauważył, że to nie żaden WRX, a jedynie zwykła Impreza...

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    5 października 2014 o 12:21

    Nie jestem jakimś wielkim fanem japońskiej motoryzacji, ale z tego co kojarzę to Toyota zyskiwała niesamowitym wyważeniem i zawieszeniem. Natomiast Polonez był tragicznie wyważony i posiadał zawieszenie z lat 60-tych. Można mieć sentyment do naszego polskiego Ponoleza, ale tak technicznie starą konstrukcję można było sprzedać jedynie komuś kto nie miał dostępu do europejskiej motoryzacji.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 lipca 2014 o 12:00

    Zawsze pozostaje kupić maksymalnie zdrową budę i przerzucić do niej lepszy silnik. Kwestia jak bardzo chcesz inwestować w ten samochód. Chociaż jeżeli chcesz mieć piękne Audi 80 B4 w coupe, to licz się że zakup to dopiero połowa inwestycji ;) Życzę powodzenia!

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
    26 lipca 2014 o 10:48

    Jeśli nikt się nie chce wypowiedzieć, to może ja coś podpowiem. Audi 80 B4 Coupe to świetny klasyk. Ma nieprzeciętny i ponadczasowy wygląd...ale to pewnie już wiesz. Problem jest tylko ze znalezieniem egzemplarza w dobrym stanie, a jeżeli takie już są to trochę wysoko się cenią. Jeśli chodzi o silnik. Dźwięk to kwintesencja R5, natomiast reszta to moim zdaniem porażka. Wiem, że to samochód technologicznie z poprzedniego wieku, ale mimo wszystko. Stosunek pojemności do mocy jest tragiczny, a spalanie nie pomaga zatrzeć złego wrażenia. Miałem przyjemność jeździć trochę 80 B4 Cabrio z tym silnikiem i wszystko pasowało poza tym co wymieniłem. W takim samochodzie to tylko quattro. Chociaż sam układ przeniesienia napędu ma lepsze opinie niż jest w rzeczywistości, to jednak jest dużo lepszy od FWD. Samochód z quattro bardzo mocno ryje przodem, a mała moc silnika 2.3 nie pomoże efektownie wyrzucić tyłu na przyczepnej nawierzchni. Podsumowując...jeśli chcesz wolnego samochodu do lansu, który w twoich rękach zmieni się w wizualne cacuszko, to ok. Natomiast jeśli wymagasz od samochodu czegoś co się nazywa "performance", to szczerze odradzam. Wiem, że znajdzie się wiele ludzi, który będą nad tym samochodem robić ochy i achy...ale taka niestety jest prawda. W tej budzie największy sens ma S2, ale to już zupełnie inny rząd pieniędzy.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 sierpnia 2013 o 20:51

    Tak...postanowiłem poświęcić się nowemu projektowi i moja ibi jest wystawiona na sprzedaż.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 sierpnia 2013 o 16:54

    Gwarantuję, że kierownik każdego z tych samochodów wiedział co robi, znam ich dobrze. Napęd 4x4 bardzo dużo zabiera. Mam jedynie filmik pojedynku z Ibizą FR po mocnym programie. Ładnie widać różnicę względem dużo młodszego Golfa 2.0 TDI-CR 140KM http://www.youtube.com/watch?v=pB57eBuDHdA

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    28 sierpnia 2013 o 7:32

    Na początku było 100KM i 240Nm. Wstawiony duży FMIC, pompowtryski z topowej wersji, cały sportowy wydech, mocne sprzęgło, robione na zamówienie turbo oraz wiele wiele innych. Pokonani rywale na liście to: Subaru Impreza WRX 218KM BMW E30 SWAP na 2.8l 195KM VW Golf 1.9TDI 195KM i 425Nm Seat Ibiza FR 1.9TDI 190KM po programie

    « poprzednia 1 następna »