Profil użytkownika
wwa
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 6 lutego 2014 - 16:09 |
Ostatnio: | 6 grudnia 2017 - 12:08 |
- Materiałów na głównej: 7 z 7
- Punktów za materiały: 96
- Komentarzy: 14
- Punktów za komentarze: 6
« poprzednia 1 następna »
Sławek się dorobił na prowadzeniu tej szkoły...
To jest tak, że na 90% żadna marka się tym nie zainteresuje, bo jeśli ten silnik będzie dobry to wszyscy będą lobbowali żeby on nie wyszedł bo muszą zarobić na obecnej technologii ew na jej modyfikacjach. A jeśli będzie słaby to wiadomo ze nikt się nim nie zainteresuje. Pamiętajmy że w silnikach tlokowych nie mieliśmy większych zmien w zasadzie zadziała od 100 lat, tylko podzespolach i poszczególnych częściach.
Gdyby wankle były tak dopracowane jak np diesle to były by zdecydowanie najlepszym slnikiem spalinowym o spalaniu wentrznym
Kurcze byłem tam w Czwartek i jeszcze go nie było
Powrotem Wam ja mam już samochód ale zacząłem od a1 i kupiłem sobie veladero 125 i powiem super motor jedyne czego mi brakuje tam to trochę większej prędkości maxylnej
Ogólnie fajnie, tylko jest jedno czego z resztą brakuje mi we wszystkich odnowiony silnikach malucha. Trochę chromu i polerki na nie lakierowanych elementach
I osobiście na początku nie przypadł do gustu, lecz to dzięki niemu sporo moich kolegów zaczęło interesować się polską motoryzacją
Bo BRZ i GT86 to wspólny projekt Toyoty i Subaru. To jest jeden model, różniący się bardzo subtelnymi zmianami.
Więcej zdjęć i test Subaru BRZ w źródle.
Super sprawa, chciałabyś się oddzielić jakimiś schematami, oprogramowaniem, czy to twoja słodka tajemnica
Bajka,
Ciekawa koncepcja, a są jakieś mody w silniku?
Kozaczki kanał, kolesie znają się na tym co robią.
Włożyć jeszcze trochę pracy i będzie to dobrze wyglądać. Tylko czemu zrobiłeś tylny sztywny wahacz