Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    wwa

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 6 lutego 2014 - 16:09
    Ostatnio: 6 grudnia 2017 - 12:08
    • Materiałów na głównej: 7 z 7
    • Punktów za materiały: 96
    • Komentarzy: 14
    • Punktów za komentarze: 6
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    15 stycznia 2017 o 23:41

    Sławek się dorobił na prowadzeniu tej szkoły...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    1 kwietnia 2014 o 23:56

    To jest tak, że na 90% żadna marka się tym nie zainteresuje, bo jeśli ten silnik będzie dobry to wszyscy będą lobbowali żeby on nie wyszedł bo muszą zarobić na obecnej technologii ew na jej modyfikacjach. A jeśli będzie słaby to wiadomo ze nikt się nim nie zainteresuje. Pamiętajmy że w silnikach tlokowych nie mieliśmy większych zmien w zasadzie zadziała od 100 lat, tylko podzespolach i poszczególnych częściach.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    1 kwietnia 2014 o 23:51

    Gdyby wankle były tak dopracowane jak np diesle to były by zdecydowanie najlepszym slnikiem spalinowym o spalaniu wentrznym

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 marca 2014 o 16:28

    Kurcze byłem tam w Czwartek i jeszcze go nie było

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    13 marca 2014 o 21:23

    Powrotem Wam ja mam już samochód ale zacząłem od a1 i kupiłem sobie veladero 125 i powiem super motor jedyne czego mi brakuje tam to trochę większej prędkości maxylnej

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    9 marca 2014 o 22:18

    Ogólnie fajnie, tylko jest jedno czego z resztą brakuje mi we wszystkich odnowiony silnikach malucha. Trochę chromu i polerki na nie lakierowanych elementach

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    5 marca 2014 o 19:26

    I osobiście na początku nie przypadł do gustu, lecz to dzięki niemu sporo moich kolegów zaczęło interesować się polską motoryzacją

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    5 marca 2014 o 8:21

    Bo BRZ i GT86 to wspólny projekt Toyoty i Subaru. To jest jeden model, różniący się bardzo subtelnymi zmianami.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 marca 2014 o 12:14

    Więcej zdjęć i test Subaru BRZ w źródle.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    3 marca 2014 o 13:01

    Super sprawa, chciałabyś się oddzielić jakimiś schematami, oprogramowaniem, czy to twoja słodka tajemnica

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 lutego 2014 o 18:25

    Bajka,

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    17 lutego 2014 o 15:50

    Ciekawa koncepcja, a są jakieś mody w silniku?

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    17 lutego 2014 o 11:11

    Kozaczki kanał, kolesie znają się na tym co robią.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    17 lutego 2014 o 11:07

    Włożyć jeszcze trochę pracy i będzie to dobrze wyglądać. Tylko czemu zrobiłeś tylny sztywny wahacz

    « poprzednia 1 następna »