Profil użytkownika
wojtasmaj5
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 3 czerwca 2014 - 19:16 |
Ostatnio: | 19 grudnia 2016 - 19:10 |
- Materiałów na głównej: 2 z 2
- Punktów za materiały: 38
- Komentarzy: 153
- Punktów za komentarze: 171
« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 następna »
@tommi3city: jak samochodów wystarczy :P
@RafiS13: za tekst "polaczkowe" powinieneś dostać w pysk! A to że komuś coś raz czy dwa nie wyjdzie to nic złego, bo ten się nie myli co nic nie robi. Ale jeśli co wyścig rozwala samochód to jest toś nie halo...
@Tomson2244: czyli nie jest ten najlepszy kto wygrywa tylko ten co w każdym wyścigu rozwala samochód... a raz na ruski rok to i ślepej kurze ziarno się trafi Teraz nie jeździ w F1 i zamkniętego toru wyuczonego na pamięć z barierkami i metrami poboczy wytracających prędkość nie ma. No faktycznie nie mam nawet 1% umiejętności takich jak on... Jeszcze ani razu nie dachowałem :/
@Spoon8: A jakie ma być 125 ważące 170kg plus jeździec? Takie moto jest idealne do nauki, a nie jak teraz dali 650...
Kto sponsoruje tego barana?
Marka: Yabadabadoo! model to: Dino, coś trudniejszego poproszę :P
Zapewne 125 :D
@Maniekvip: klucz na śrubę koła pasowego wału i bez problemu zakręcisz :) W oplach jest to proste, bo wystarczy standardowa nasadowa 17/19 i kręcimy aż nam się znudzi :)
O jakim zatarciu Wy mówicie? Zatarty i staną? Wykręć wszystkie świece i spójrz co w środku słychać. Mi to wygląda na UPG, albo rozrząd.
Dużo hałasu i tyle... Brzmi bardzo słabo :/
Mi kojarzy się z Lancią Montecarlo :D
Mówisz idiotom trzeba być?
Garbusik?
@maniek19872: tak myślałem, lepiej było zastosować 225/50/17r. Jeśli za drogo, bo ciut nie wymiarowo to 225/45/17r. Takie opony wypełniałyby lepiej nadkole :) Twoje są o prawie 6cm mniejsze na średnicy od oryginalnych.
Podpis troszkę błędny, bo i na jednym wałku bez problemów poleci 4 zawory. Dwa wałki to łatwiejsze ustawienie zaworów pod optymalnym kątem, możliwość kształtowania wydajniejszych kanałów oraz proste sterowanie zaworami bez stosowania dźwigienek. A w przypadku Hondy możliwość stosowania zmiennych faz oddzielnie dla dolotu i wydechu.
Co to za rozmiar opony? Wygląda śmiesznie na tych kołach. Środek genialny :D
Pomysł bardzo dobry, ale pytanie czy posiadasz wystarczające umiejętności i odpowiednią ilość pieniędzy na start?
@brabus: Gdyby to był VW 1.2 to byłoby coś, a tak... Więcej takich projektów. Jak to nie wyląduje na głównej to drodzy Motokillerzy pokażecie jakimi dzieciakami jesteście.
Nie Gólf i minusy...
@analizator: Wiadomo, że na żywo jest zupełnie co innego ;) Jadnak daje to jakoś pogląd na prawdziwy dźwięk. Ja powiedziałbym, że silnik został za bardzo odetkany :/ Nie jest to dobre z punktu mechanicznego oraz jak dla mnie właśnie negatywne dla dźwięku. To Twój samochód i ważne, że Tobie się podoba :)
Ja uwielbiam V6 AR i sam marze o Brerce 3.2, ale dźwięk Twojej mi się nie podoba. Jest jakiś taki pusty, bez wyrazu i kojarzy mi się z wsią gdzie do Hondy wsadzają rurę kanalizacyjną. Jak dla mnie V6 w 156 powinno brzmieć tak jak na filmiku na YT "Alfa Romeo 156 V6 sound / Unicorse" :P
lubelskie, lubelski, Niemce :D
Kto wymyśla takie akcje? I co to da, że nie zatankuje np 1 sierpnia? Zatankujesz 2 i będzie to samo... Rozumiem strajk polegający na tym, że kto może tankuje za granicą lub jeździ komunikacją miejską.
@Lewnik6: za duży :)
@Derve: V10 powinno być brutalne, podobnie jak każda inna V'ka. Delikatna może być rzędówka, ale nie V i w dodatku o takiej pojemności :P