Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    wojtasmaj5

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 3 czerwca 2014 - 19:16
    Ostatnio: 19 grudnia 2016 - 19:10
    • Materiałów na głównej: 2 z 2
    • Punktów za materiały: 38
    • Komentarzy: 153
    • Punktów za komentarze: 171
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 sierpnia 2016 o 16:51

    RS brzmi cudownie, a tu słyszę zarzynanego kota :/

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
    25 kwietnia 2016 o 22:54

    @staryjaponiec: Nie nazwałbym tego mixem. Po prostu na siłę ktoś doszukuje się tu podobieństw do innych samochodów. Co do samych Alf to 159 jest świetnym samochodem. Z resztą nawet 156 jeśli była łączona z JTD okazywała się poczciwym samochodem. Obecnie produkowane modele to fajne samochody, które w teorii mają być fiatami ale w wersji premium. Cena jest premium, ale niestety jakość już nie. Dla mnie duszę ma pojazd który nie jest idealny i do przesady perfekcyjny, bo jeśli jest to staje się zwykłą maszyną. Może i Audi są dopracowane, świetnie wykonane, ale ja szukam czegoś innego. Ja Cyśkę kocham właśnie za te fochy. Jak mi wywala Antipollution fault to uśmiecham się. Ten samochód tak ma i już. Ja właśnie tak odbieram "duszę".

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    23 kwietnia 2016 o 22:01

    Jestem facetem i nie rozumiem.

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
    22 kwietnia 2016 o 23:21

    Felgi to też kopia... Przecież okrągłe. Ludzie czy wy nie potraficie przyznać, że jest to piękny samochód?

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    25 marca 2016 o 21:37

    @PolePosition: Nie?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 marca 2016 o 20:45

    @DaN0: fajnie rozerwałem się oglądając ten materiał :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    16 lutego 2016 o 1:07

    Tak ogólnie to pytanie jest troszkę błędnie zadane, bo moc jest zależna od momentu. Zapytać raczej należałoby: w jakim zakresie moment jest lepszy? Zależy do czego ma służyć pojazd. Jeśli do jazdy miejskiej, czyli typowo ruszanie i zatrzymywanie się to ważny będzie moment w niskim zakresie. Dzięki temu będziemy jechać oszczędnie i bez zbędnego ryku silnika. W tym przypadku moc maksymalna jest mało ważna. Pojazd do jazdy w trasie powinien zaś mieć więcej momentu w środkowym zakresie. Tak żeby wystarczyło zredukować góra jeden bieg i osiągnąć maksymalny "ciąg". Taki silnik już powinien posiadać odpowiednią moc gdyż wyprzedzania powinno się wykonać możliwie najsprawniej. Jazda sportowa to typowa wysokoobrotówka gdzie liczy się moc maksymalna. Najlepszy silnik to silnik możliwie najbardziej elastyczny, a w celu uzyskania informacji co oznacza ten zwrot zapraszam do literatury :D Osobiście najlepiej jeździło mi się podkręconym 2.3 Aero od Saab'a. Silnik od samego dołu jechał tak, że w mieście można było jechać rzadko redukując. A w trasie nie trzeba było prosić o to żeby jechał. Gaz w podłogę i bez obaw się wyprzedzało. Od jakiegoś 1800 obrotów silnik równo ciągnął do 4800-4900. Jednak dźwięk silnika jest mało przyjemny ;) Gdyby brzmiał jak R4 Hondy byłaby to idealna jednostka (przynajmniej dla mnie).

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2016 o 1:08

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    16 lutego 2016 o 0:42

    @pozeracz: zaledwie 300... Jednostki F1 są ekstremalnie wysokoobrotowe jak na silniki tłokowe, więc tu akurat bardzo wysoka moc i teoretycznie niski moment to nic dziwnego.

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 5) | raportuj
    18 października 2015 o 13:42

    Prawa... Nowy model wygląda bardzo słabo, a spojrzenie starszej wersji wywołuje ciary na plecach :D

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    25 września 2015 o 13:53

    Śliczny SM :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    6 września 2015 o 15:15

    Moto Guzzi California ;]

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    13 sierpnia 2015 o 21:21

    Skąd te dane?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    1 sierpnia 2015 o 21:22

    @polak: należałoby dodać jeszcze, że to silnik produkowany w Polsce :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 lipca 2015 o 22:50

    A ten pomiar nie jest na odległości 1.8km?

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    28 lipca 2015 o 22:26

    @shaman: tylko trzeba by zgrać to z jakąś fajną skrzynią.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 lipca 2015 o 14:38

    @skota741: tu raczej nie chodziło o odpowiednik segmentowy chociaż tym też jest. MX3 to idealne zastępstwo dla 3 drzwiowego Golfa czy Civica.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    26 lipca 2015 o 14:29

    @TomekVI: zwyczajna zaczepka żartownisia i tyle :) Znam ludzi którzy ściągają napisy z 1.6 i myślą, że nagle mają pod maską 5 litrową V8 :P

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 lipca 2015 o 14:25

    @uzi43: i myślisz, że to coś zmieni? Zwiększy się jedynie poziom łapówkarstwa i tyle. Niestety nie ma na to mocnych. Mogliby wprowadzić ograniczenia takie jak na moto w reszcie Europy, czyli po zrobieniu prawka maksymalna moc X i stosunek mocy do wagi Y. Po jakimś czasie można się przesiąść do powiedzmy 1,5X i 1,25Y. Jeśli złamiesz to ograniczenie więcej niż raz to prawko zabrane i możliwość zdania egzaminu dopiero za rok. Jazda bez prawka 5tys (a najlepiej stosownie do zarobków, czy tak jak wyżej pisałem). Ograniczyłoby to zapędy młodych i gniewnych. Sam zaczynałem od samochodu o porażającej mocy 73KM i uważam, że na start jest to auto o odpowiedniej mocy.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    24 lipca 2015 o 21:43

    Bez zgryźliwości czy coś, bo szanuję ludzi z pasją :D Jednak... Napisy zniknęły, bo wstyd? :P

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    24 lipca 2015 o 21:41

    Kto Ci tak wyważał koła?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    23 lipca 2015 o 22:50

    Przy Jaguarze jest błędne zdjęcie :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 lipca 2015 o 23:43

    @uzi43: dobrze gadać, bo już posiadasz prawko... Debile na drogą byli, są i zawsze będą. Wiadomo, że jest ich więcej. Kiedyś na 10 ludzi był jeden samochód, a teraz na jednego człowieka 10 samochodów. To nie egzaminy czy kursy są problemami, ale sposób egzekwowania wykroczeń. Wystarczy wprowadzić jak w innych cywilizowanych państwach wysokość mandatu od zarobków (w razie utrzymywania przez rodziców od wysokości ich zarobków). Większość wariatów na drogach to bogate buraki lub ich nasienie co dostało na osiemnastkę 500 konną furę.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 lipca 2015 o 0:50

    @berton121: żeby nie ciągnąć rur dolotowych do gaźników Faktycznie zbiorniczek ukryty pierwsza klasa :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 czerwca 2015 o 20:39

    @dzymek100: w ten sposób to nie będzie działać, bo do silnika trafia mocno ogrzane powietrze. Jak wiadomo im cieplejsze powietrze tym mniej tlenu, a to powoduje zmniejszenie ilości paliwa (mieszanka stechiometryczna) co równa się mniejszej mocy.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 czerwca 2015 o 20:33

    @Tymon: akurat "fucking" nic tu nie wniosło i raczej nie to było powodem zepchnięcia. Kierowca samochodu poczuł się urażony blokowaniem. Motocyklista się rozglądał, bo sprawdzał czy nie wyprzedza go z prawej (tak sądzę). Motocyklista starał się nauczyć idiotę, że jak jedziesz to nie gadasz przez telefon. Jednak zabrał się do tego trochę złym pojazdem ;)

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 następna »