Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    witas1979

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 22 lutego 2013 - 13:05
    Ostatnio: 10 kwietnia 2019 - 9:54
    • Materiałów na głównej: 6 z 9 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 198
    • Komentarzy: 23
    • Punktów za komentarze: 24
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 maja 2014 o 9:00

    DRAMAT!!!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    2 marca 2014 o 19:09

    dokładnie tak, to nawet nie stało obok BMW, zwykły rusek

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    31 stycznia 2014 o 4:36

    kompletny bezsens...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 stycznia 2014 o 4:57

    ...ale to już było i nie wróci więcej...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    14 stycznia 2014 o 18:59

    ściślej jest to amerykańska wersja omegi cadillac catera

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
    20 grudnia 2013 o 7:42

    Miałem takie trzy pierwsza A 2.0 8V 1990, druga B 2.0 8V 1996 i ostatnia BFL 2.2 DTI DESIGN EDITION 2001 wszystkie kombi. Chwilowo mała przerwa, ale wrócę lecz tym razem do 3.2 V6 i tylko w kombi. Komfort niesamowity, możliwości transportowe ogromne. Dla mnie nic lepszego w tej klasie nie ma. A awaryjność? Co to jest? Jak dbasz tak masz. Tylko trochę można ponarzekać na korozję.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    16 grudnia 2013 o 8:36

    poczciwej ETZ nic nie zastąpi

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    15 października 2013 o 19:44

    ot i cała historyja...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    15 października 2013 o 19:42

    wszystko ok, naprawdę pięknie odnowiony klasyk, tylko po kiego grzyba wiele z tych aut ma jakieś tam wymyślnie obniżone zawieszenie, dotyczy to nie tylko tego egzemplarza lecz widuję takie fiaty 125p, 126p, polonezy i inne. przecież w oryginale są po prostu genialne. jakoś to tak mi nie pasuje. moim zdaniem szkoda ich. ale inni wolą frytki z majonezem.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    14 października 2013 o 8:20

    to powinno być karane!!!!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    11 października 2013 o 20:01

    często bywam we Factory i zawsze zatrzymuję obok tej Syrenki, potrzebuje dopieszczenia ale jest zacna

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 sierpnia 2013 o 5:09

    ...wszystko...nic więcej

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
    19 sierpnia 2013 o 20:50

    Kolego miałem vectrę B po lifcie w kombi z tym silnikiem. Kulturą pracy on nie grzeszy, mistrzem sprintu to on nie jest, nadrabia elastycznością i faktycznie niskim zużyciem paliwa. Występują dwa rodzaje tego silnika 2.0 DTL 82 KM i 2.0 DTI 101 KM. Ten drugi lepszy. Osobiście w celu polepszenia osiągów "zawirusowałem" motor na 120 KM. Główną wadą są padające pompy wtryskowe, a to już trochę złotówek kosztuje. Sam tego doświadczyłem. Najlepszym wyborem będzie silnik 2.2 DTI oznaczenie Y22DTR. Występował jednak tylko w poliftach. Można też z powodzeniem "wirusować" Co do korozji. Najmłodsze egzemplarze VB pochodzą z 2002 roku. Także rdza będzie się pojawiać. Jest takie powiedzenie "jak dbasz, tak masz", jeśli będziesz na bieżąco walczył to w miarę ogarniesz. Radzę, przy kupnie, VB przyjrzeć się tylnemu zawieszeniu. naprawa też nie jest tania, jeśli robimy to na dobrych częściach. Polecam lekturę na vectraklub polska. Jestem tam już od paru lat i wszystko czego nie wiem to tam się dowiem.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    15 maja 2013 o 16:58

    maluszek to tylko w oryginale

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    20 kwietnia 2013 o 6:00

    ja miałem jawę 350 TS kolega właśnie ETZ 250 i śmigaliśmy aż miło to były czasy...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 marca 2013 o 6:00

    eee ale o co chodzi?????????????????

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 marca 2013 o 6:57

    ej miałem tokową, super autko, kanty i borewicze zostawały z tyłu, po prostu ogień

    [materiał]
    Ocena: 6 (Głosów: 6) | raportuj
    26 marca 2013 o 7:09

    poza tym słychać, że nie jest to seria tylko swap na coś mocnego

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 marca 2013 o 7:06

    jeździłem taką przez 10 lat, jeden remont generalny, jedna wymiana całego silnika, przejechane mnóstwo kilometrów, zaliczone wiele zlotów, rajdów motocyklowych, wypraw turystycznych wszystko bez awarii, na końcu sprzedałem gówniarzom, którzy zakatowali maszynę na śmierć i zostawili pod płotem, a mogłem ją sobie zostawić i służyła by do dzisiaj, pozostał żal, wyrzuty sumiena,ale i miłe wspomnienia

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 marca 2013 o 20:37

    to już są nie przelewki star 200 grubo!

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    17 marca 2013 o 9:26

    kolego ale różnice widać gołym okiem między skodą a syreną

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    17 marca 2013 o 9:22

    2 sztuki i500 silnik 2,5 V6

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    22 lutego 2013 o 13:06

    Dokładnie tak!!! Syrenka 105.

    « poprzednia 1 następna »