Kupiłem Pajero III nie całe bo dużo części brakowało . Nie było silnika skrzyni i osprzętu . Początkowo miałem wrzucić diesla ale, V8 z BMW było dla mnie lepszym rozwiązaniem . Długo szukałem skrzyni biegów , miałem różne koncepcje ale padło na JeePa . Sześciobiegowa skrzynia z reduktorem . Oczywiście zrobiłem LIFT zawieszenia 10cm i założyłem felgi z ET-15 , przez co stał się szerszy o 10 cm od oryginału w planach są jeszcze dystanse 38mm. Poszerzenia zrobione z blachy 1.5mm i pomalowane farbą odporną na ścieranie RAPTOR . Chciałem żeby też środek odświeżyć i przeszczepiłem fotele z Audi A8 D3 w full opcji .
Do tego na konsoli środkowej zamontowałem tablet 10" jako stację multimedialną .
Do samochodu muszę jeszcze włożyć trochę pracy . ale już niedługo i będzie normalnie jeździł .
Pajero III z silnikiem BMW M60B30 V8. Skrzynia Jeep KJ NSG370 6-cio biegowa Lift 4 cale, poszerzenia 10cm. Koła 35/11,5/R15. Fotele Audi A8 D3 full opcja. I wiele innych gadżetów.
W Pajero wymieniony silnik na BMW V8 4.0 280km
Reduktor z landa pto zf wyciągarka mechaniczna brdm
Lift zawieszenia 4cal metalowe poszerzenia błotników
Wykonane z 1,5mm blachy
Koła 35cal et-50
nowy zbiornik paliwa
nowe progi