Kupiłem Pajero III nie całe bo dużo części brakowało. Nie było silnika, skrzyni i osprzętu. Początkowo miałem wrzucić diesla, ale V8 z BMW było dla mnie lepszym rozwiązaniem. Długo szukałem skrzyni biegów, miałem różne koncepcje, ale padło na JeePa. Sześciobiegowa skrzynia z reduktorem. Oczywiście zrobiłem LIFT zawieszenia 10cm i założyłem felgi z ET-15, przez co stał się szerszy o 10 cm od oryginału. W planach są jeszcze dystanse 38mm. Poszerzenia zrobione z blachy 1.5mm i pomalowane farbą odporną na ścieranie RAPTOR. Chciałem żeby też środek odświeżyć i przeszczepiłem fotele z Audi A8 D3 w full opcji.
Do tego na konsoli środkowej zamontowałem tablet 10" jako stację multimedialną.
Do samochodu muszę jeszcze włożyć trochę pracy. ale już niedługo i będzie normalnie jeździł.
Eclipse kupiłem od kolegi za śmieszne pieniądze, po niewielkim wkładzie finansowym zaczęła jeździć. Sprzedałem ją szefowi ale po jakimś czasie wróciła do mnie z czego byłem i jestem zadowolony. Ze względu że Eclipse cała w dobrym stanie jak na swoje lata 93r. mój rocznik postanowiłem nieco odświeżyć autko i nadać mu indywidualny design. Silnik oryginalnie zakuty, co jest niespotykane w osobówkach nawet sportowych. Jak widać na zdjęciach do silnika zaglądałem i praca przy takim silniku to czysta przyjemność i zdrowy jest jak nówka sztuka... W następnym etapie przyszedł czas na karoserię. Mile mnie zaskoczył stan blachy, minimalne oznaki korozji... Długo myślałem nad kolorem do mojej perełki i wymyśliłem, efekt przeszedł moje oczekiwania. Usunąłem starą lotkę która mi się za bardzo nie podobała i założyłem spoiler. Przy okazji zrobiłem również hamulce. Następny etapem będzie Car audio CDN..
Kupiłem Pajero III nie całe bo dużo części brakowało. Nie było silnika skrzyni i osprzętu. Początkowo miałem wrzucić diesla ale, V8 z BMW było dla mnie lepszym rozwiązaniem. Długo szukałem skrzyni biegów, miałem różne koncepcje, ale padło na JeePa. Sześciobiegowa skrzynia z reduktorem. Oczywiście zrobiłem LIFT zawieszenia 10cm i założyłem felgi z ET-15, przez co stał się szerszy o 10 cm od oryginału, w planach są jeszcze dystanse 38mm. Poszerzenia zrobione z blachy 1.5mm i pomalowane farbą odporną na ścieranie RAPTOR. Chciałem żeby też środek odświeżyć i przeszczepiłem fotele z Audi A8 D3 w full opcji.
Do tego na konsoli środkowej zamontowałem tablet 10" jako stację multimedialną.
Do samochodu muszę jeszcze włożyć trochę pracy. ale już niedługo i będzie normalnie jeździł.
Pajero III z silnikiem BMW M60B30 V8. Skrzynia Jeep KJ NSG370 6-cio biegowa Lift 4 cale, poszerzenia 10cm. Koła 35/11,5/R15. Fotele Audi A8 D3 full opcja. I wiele innych gadżetów.