Jedyna taka bestja foto z 7 etapu Rajdu OS Pstrągowa. Gośc miał jaja i pokazał że można sie ścigać nawet zabytkowym polonezem i wcale nie potrzebnr jest do tego subaru czy tam inna nowa zabawka a wy to poprostu turbodziurujecie bo to nie jest żadne lambo czy inna droga zabawka jak sie nie podoba to poprostu omin a nie wciskaj turbodziury ja tak robie że jak mi sie coś nie podoba to pomijam a nie minusuje bo nie chce psuć komuś statystyk
Napęd: na 4 koła, skrzynia 5 biegowa hybrydowa z Lancera Evo z podwójnymi synchronizatorami zmienionymi przełożeniami, dwutarczowe sprzęgło Exedy Hyper Twin, 100-procentowa blokada centralnego dyferencjału.
Zawieszenie: wielowahaczowe gwintowane Tein Super Street
Hamulce: tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe StopTech
Koła: obręcze 8x17”, OZ ultraLeggera z oponami 235/45 R17
silnik seryjnie posiada moc 215KM a po modyfikacjach tego samochodu posiada 700KM + 100 KM „strzał” nitro
żdjęcia u góry przedstawiają samochód w takim stanie jakim go nabyłem i robione były w dniu zakupu a zdjęcia na dole przedstwaiają Hanke już po wielu godzinach spędzonych w warsztacie WARTO BYŁO szkoda że już jej nie mam
Dodajecie dużo samochodów które każdy zna a zapominacie o ikonach Polskiej motoryzacji więc zwracam sie z prośbą do użytkowników Motokillera o wrzucanie wiecej Polskich "demonów szos"