Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    speedy_med

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 7 stycznia 2014 - 14:55
    Ostatnio: 26 maja 2014 - 6:22
    • Materiałów na głównej: 2 z 4 (2 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 85
    • Komentarzy: 10
    • Punktów za komentarze: 47
     
    [materiał]
    Ocena: 25 (Głosów: 31) | raportuj
    28 kwietnia 2014 o 9:04

    Jeśli instalacja dobrze dobrana(auto dobrze pracuję) to dlaczego nie ? Gaz, benzyna, olej - ot mieszaniny węglowodorów, kto powiedział że benzyna jest w czymś szlachetniejsza ?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    13 stycznia 2014 o 0:41

    Fajne auto, Hoda beat, Suzuki alto works - masakra

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 stycznia 2014 o 23:57

    Ty podałeś przykład Mustanga ? Sportowo do 10l ? - cięzko będzie a nawet jeśli to czemu nie mieć tego samego za 12-13l gazu ? LPG dzięki wyższej(względem przeciętnej benzyny) odporności na spalanie stukowe też pozwala na wyższy stopień sprężania,inne mapy itd

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 stycznia 2014 o 21:15

    Taki Mustang przy spalaniu 15l benzyny a nawet 20 gazu (czyli licząc aż 33% zamiast standardowych 20) przy cenie instalacji 8 tys zwraca ją po 30 tys km Wiec np 60-80 masz 9-18 tys oszczędności wiec skoro. Jakbyś chciał po 3 latach znów kupić coś za 50 tys to masz już ponad 1/3

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 stycznia 2014 o 21:07

    Co prawda nie LPG a nie CNG ale BMW oferowało E36 model 316g Poza tym tak jak przedmówcy

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 stycznia 2014 o 21:03

    Nie mam nic do diesel'i - robiłem edit ale się nie zapisał Miało być "LPG pozwala przy tym zachować zalety zapłonu iskrowego czyli dźwięk, charakterystykę czy kulturę pracy względem diesel'a który oczywiście ma inne zalety" Sam miałem kiedyś ropniaka ale przy dzisiejszych konstrukcjach(zaawansowanych- tak wiem że benzyny teraz też już są delikatne ale mimo wszystko łatwiej znaleźć prostą benzynę niż diesel'a) oraz cenie oleju napędowego wg mnie diesel stoi na o wiele niższej w moich oczach pozycji niż np 5 lat temu

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    10 stycznia 2014 o 21:00

    Zgadzam się z "kartonito" Dlaczego jeździć samochodem miejskim a nie np segmentu D Skoro mieszczuch w łącznym koszcie(droga benzyna + tania eksploatacja) wyjdzie podobnie jak ten drugi (tani gaz + droższa eksploatacja) Wiec na oba auta tak samo nas stać, a funkcjonalność i komfort są z goła różne

    [materiał]
    Ocena: 11 (Głosów: 15) | raportuj
    10 stycznia 2014 o 7:40

    Korzystanie z LPG świadczy tylko o zaradności życiowej-dlaczego płacić więcej skoro można osiągnąć to samo taniej ? Dlaczego niby miałby to być wstyd ? Kompletnie nie rozumiem "hejtu" na fajne auta z instalacją. W czym to LPG jest mniej szlachetne od benzyny czy oleju napędowego ? Toż to tak samo jak w powyższych paliwach mieszanka węglowodorów tyle że krótszych. LPG jest tańsze z kilku powodów : podatki, powszechność w tym to iż można LPG traktować jako paliwo odnawialne. Parametry LPG ? -świetne(odporność na spalanie stukowe wyższa niż dla paliw typu premium co umożliwia osiąganie nawet wyższych mocy niż na Pb kwestia zaawansowania instalacji) Co prawda mniejsza kaloryczność (taka verva też ma mniejsza kaloryczność niż 95) ale jaka to różnica skoro paliwo tańsze. Wiec dlaczego miałbym jeździć mniejszych samochodem(niższe spalanie) skoro przy tych samych kosztach paliwa ( a dzięki tym oszczędnościom mogę sobie pozwolić na wyższe koszty ogółem) można jeździć czymś bardziej komfortowym czy dającym więcej frajdy ? LPG pozwala przy tym zachować zalety(względem diesel'a) zapłonu iskrowego czyli dźwięk, charakterystykę czy kulturę pracy Także podsumowując naukowo (np chemicznie) nie potrafię dopatrzeć się mniejszej szlachetności gazu, użytkowo widzę dużo zalet a stawianie na piedestale innych paliw i podejście "jestem lepszy bo tankuje droższe paliwo" uważam za próbę rekompensaty deficytu samooceny

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    9 stycznia 2014 o 7:39

    Miałem w rodzinie 5 aut z instalacją (II i IV gen). Jedynie problemy jakie występowały to wynikające z zużycia i po części konstrukcji instalacji -po 10 latach falowały obroty bo silnik krokowy szwankował. Myślę że na wiosnę będę szukał auta, już teraz wiem że będzie napędzane Pb/LPG. Ponieważ zapewnia to piękny dźwięk, nieskomplikowaną konstrukcję oraz wysoką ekonomikę jazdy. Diesel miał sens np 4 lata temu gdy były inne ceny paliw, teraz LPG "bije go na głowę"

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    7 stycznia 2014 o 15:04

    Zgadzam się z poglądem iż wszystko musi mieć umiar. Tuning wprost z obi czy castorama'y wywołuje nie raz salwy śmiechu. Ale nie możemy zapominać o jednej bardzo ważnej kwestii - pojazd ma się podobać właścicielowi. Nie zawsze modyfikacje muszą być podyktowane osiągom czy współgrać z nimi- czasem chodzi o dobrą zabawę. Polecam na yt kanał mightycarmods - często "budżetowo", czasem coś prawdziwego(dla funkcjonalności czy osiągów) czasem wręcz jedynie "dla śmiechu" ale zawsze z mnóstwem zabawy

    « poprzednia 1 następna »