Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    smokebite

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 17 maja 2012 - 20:36
    Ostatnio: 9 maja 2013 - 22:50
    • Materiałów na głównej: 5 z 6 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 161
    • Komentarzy: 7
    • Punktów za komentarze: 7
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    9 maja 2013 o 22:50

    młody gniewny to i taka naklejka :p pozdrawiam Maciuś :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    8 maja 2013 o 14:15

    witać rozkład wiszący na tym przystanku. Oczywiście że docelowo latarnia zostanie usunięta ale ... debilizm typowy dla naszych drogowców

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 czerwca 2012 o 12:10

    dodaj jeszcze że ta piękna 3.5L widlasta ósemka była chłodzona powietrzem :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    21 maja 2012 o 23:13

    matiqq mi nie przeszkadza to że przy wysokiej temp przeskakuje na gaz, dobrze chodzi więc nie ruszam bo niestety speców od LPG w naszym kraju wielu nie ma. A przez pseudo znawców, którzy nie potrafią dobrze dobrać czy skonfigurować instalacji mamy w naszym ciemnym narodzie takie opinie jakie niestety panują o gazie. Natomiast małych silników nie masz w swoich samochodach i oszczędność jeżdżąc na gazie masz :) a przy małych silnikach mocy kilku kosiarek oszczędność jest mała. Jeśli dochodzi to tego mały przebieg to oszczędności nie ma żadnej.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 5) | raportuj
    21 maja 2012 o 21:12

    taaa poczytaj o LPG jest lepsze dla silnika niż PB. Jedyny problem to mniejsze własności smarne tego paliwa i większa czułość na jakość iskry. To nie czasy I czy II generacji a IV - sekwencji albo i V gdzie podaje się odrazu gaz płynny

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    21 maja 2012 o 21:10

    zaskoczę Cie matiqq mam silnik 3.0 V6 z gazem. I na gaz przerzuca się dopiero po osiągnięciu 45 stopni (niektórzy ustawiają aby 30). Mimo że sekwencja to jednak nie startuje odrazu na gazie tylko na PB. Fakt w lecie to niemal odrazu wrzuca gaz, a w zimie przy przejechaniu 1000km w ciągu miesiąca spaliłem 20l Pb na rozruch. W trasie pali mi 10L Pb przy dobrej jeździe albo 13 max 14L LPG. Dla odmiany przy spokojniej to ok 9L Pb lub 12L LPG Ale przesłanie jest takie że gaz daje oszczędności przy większych motorach :)

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj
    21 maja 2012 o 10:21

    LPG opłaca się w dużych silnikach, gdzie widać oszczędność. Dużo osób montuje jednak w rozrusznikach 1.6 czy 1.8 Przyjmijmy cenę 6zł za PB i 3zł za LPG: 8L x 6zł = 48zł 11L LPG x 3zł = 33zł + 2L Pb (na rozruch) = 45zł Oszczędność ok 3zł .. :masakra: A teraz silnik 3.0, przy tych samych cenach: 12L x 6zł = 72zł 16L x 3zł = 48zł + 2L Pb = 60zł Oszczędność ok 12zł

    « poprzednia 1 następna »