Profil użytkownika
skota741
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 30 kwietnia 2012 - 10:49 |
Ostatnio: | 24 kwietnia 2018 - 12:52 |
- Materiałów na głównej: 406 z 432 (25 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 18812
- Komentarzy: 3467
- Punktów za komentarze: 5376
« poprzednia 1 2 … 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 … 137 138 następna »
@Italianiec: Ja tylko dwa Polonezy widzę, nic polskiego więcej nie widzę ;)
Haha :D No tak, bo dyskusja, której uczestnicy mają inne zdania nie nie ma sensu :D
@Matrix3756: Pewnie jest dość praktyczne, bo cienias sam z siebie jest bardzo miękki i gwint pewnie dodał mu sztywności i wchodząc w zakręt nie masz uczucia, że zaraz będziesz dachował :)
@Derve: Uchylne szyby z tyłu, więc pewnie 900 :D
@Mar90: Pewnie Polonez jakiegoś wiekowego pana, który cały czas myśli, że o części do samochodu trzeba się starać tygodniami i płacić dwie miesięczne pensje ;)
@Lowca_nietoperzy: Już właściciel odpowiedział ;) "Przód gwint ta technik tył mts"
@Kasztan20002: Nie wszystko co się podoba ludziom i ma dużo mocy jest odpowiednie na główną.
@Audi_BMW: Rozstaw 4x98/4x100 tam jest bodajże. najlepiej chyba 14 albo 15 o niskim profilu wstawić, najlepiej na dystansach.
@mlody10: Nie wiem czy będzie, ale legalne raczej nie będzie ;) Najpierw trzeba się dowiedzieć, czy tablica z przodu jest w ogóle obowiązkowa (w końcu i tak trzeba mieć naklejkę na szybie, którą na zdjęciach z fotoradaru bardzo dobrze widać i można z niej odczytać numery).
@berton121: Na początku brzmi jednak trochę jak boxer. Może swap na 6-cylindrowca z SVX?
@frezer993: Japan Racing z tego co pamiętam, ale modelu już nie pamiętam :D
Są ludzie, którzy serio myślą, że Fiat Coupe to Ferrari ;)
@dzymek100: Tak jak pisze Arczi, musiałeś mieć szrota. Moja siedemseta spokojnie potrafi rozpędzić się do 120. A Seje z 900 i 1100 pod maską już w ogóle. No i mój jakoś nie pali więcej niż 6 litrów ;)
PS.Jak jeżdżę np. Mercedesem G-klasą, to tam trzeba dawać do dechy żeby jechało, a liczb jakie wychodzą po obliczeniu ile spala lepiej nie podawać, bo aż głowa boli :) Poza tym dużo jeździ zagazowanych SC i jakoś ludzie nie narzekają. Ci ludzie (tj. właściciele CC i SC w gazie) chcą płacić jak najmniej za benzynę a nie mieć demona prędkości.
@dzymek100: Ja mam przyjemność jeździć CC 700 i jakoś nie trzeba dawać w p*zdę żeby jechało :) I powiadasz, że nie należy do oszczędnych? No jeśli dla Ciebie spalanie rzędu 5-6 litrów nie jest oszczędne, to radzę jeździć rowerem ;)
@zirael0: Wszystko wszystkim, ale uszkodzenie samochodu takiemu jegomościowi jest debilniejsze niż jego zachowanie. Skąd wiesz, że samochód jest jego a nie jest np. pożyczony od kogoś innego?
Wstaw też cosik na facebook'a i dodawaj adres Twojego fp w źródle! :D Bo zdjęcia robisz super, fajnie by było gdyby trafiły do trochę większej liczby osób ;)
@Justyna0810: Skoro ktoś ma już 1.2 z LPG bo założył je poprzedni właściciel? Poza tym jak to brzmi... V8 z gazem. Zawsze mi się wydawało, że jak ktoś kupuje V8 to liczy się z tym, że będzie więcej palił i że trzeba będzie wydać o wiele więcej pieniędzy na benzynę. I dla mnie gaz w V8 to niszczenie silnika, bo często się zdarza, że później bardzo trudno usunąć wszystkie ślady po zamontowanym kiedyś LPG. No i wyobrażasz sobie np. starego Mustanga, Chargera, Impalę czy nawet starego Datsuna (tak wiem, one nie miały V8) przy dystrybutorze z LPG? Dla mnie to wygląda komicznie.
@TheComareq: No i ten efekt HDR trochę razi w oczy.
Jaki zawias tutaj siedzi?
@grubymichal: Takie gadanie jest głupie. Jak ktoś ma popularny samochód, który szybko nie wymrze, np. Punto z silnikiem 1.2 i nie ma wybitnej sytuacji finansowej i musi oszczędzać na wielu rzeczach, to czemu nie ma mieć gazu w tym Punto? Ja rozumiem, że ludzie nie chcą żeby ktoś miał LPG w silnikach V8, bo to jest głupie i sam jestem przeciw, ale w zwykłych rzędówkach o małych pojemnościach? Sądząc po awatarze masz Audi. Zapewne w dieslu. Bo w dieslu taniej, bo mniej pali. Po to ludzie zakładają LPG, żeby jeździć taniej. Więc dajmy ludziom z samochodami na LPG spokój, póki nie gazują samochodów sportowych, rzadkich, zabytkowych i V8.
Po co znowu poruszać ten temat? Żeby wywołać kolejną gównoburzę w komentarzach? Ja powiem tak - LPG jest okej, póki ktoś nie gazuje silnika, który rzadko występuje. Wyobrażacie sobie np. RB26dett z gazem? Albo 2JZ?
@Derve: Czy w CC i SC nie było silnika z BIS'a? Gdzieś obiło mi się o uszy, że Lancia pomagała w konstrukcji tego silnika, ale o tym, że pochodzi z Multipli pierwsze słyszę.
@skota741: No, no, minusy za odmienne zdanie :D Widzę, że to chyba dlatego, że wszystkim Multipla kojarzy się z czymś najbrzydszym. Szkoda, bo Multipla produkowana od 2004 roku wygląda jak każdy inny minivan i Fiat w tamtych latach.
Są i brzydsze maszyny ;) A multipla po lifcie jest bardzo przyzwoita! :D