Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    skota741

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 30 kwietnia 2012 - 10:49
    Ostatnio: 24 kwietnia 2018 - 12:52
    • Materiałów na głównej: 406 z 432 (25 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 18309
    • Komentarzy: 3470
    • Punktów za komentarze: 3995
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 maja 2015 o 16:49

    @asadolewski: Pierwsze słyszę, że się wyłącza po utraceniu prędkości. Wiem, że nie można włączyć tempomatu jeśli jedzie się poniżej 30km/h czy tam 20km/h.

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    10 maja 2015 o 16:46

    @Fenek: To, że projektowali włosi to wiem, ale Subaru SVX też produkowali włosi i cały czas jest japońskie ;) @asterlock: Niekoniecznie. Znowu odwołując się np. do SVX. Zaprojektowany przez włochów - cały czas japoński. Polonez ma cały napęd od Fiata, to fakt, ale wiele samochodów dzieli ze sobą silniki, czasem nawet całe płyty podłogowe. Na przykład taka Skoda Superb. To jest praktycznie w 100% Passat B5 a jeszcze jakoś nigdy nie słyszałem, żeby ktoś powiedział, że Superb nie jest czeski ;) Koniec końców Polonez jest o wiele bardziej polski niż Polskie Fiaty :)

    [materiał]
    Ocena: -3 (Głosów: 5) | raportuj
    10 maja 2015 o 11:51

    @Italianiec: Ja tylko dwa Polonezy widzę, nic polskiego więcej nie widzę ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    9 maja 2015 o 16:15

    Haha :D No tak, bo dyskusja, której uczestnicy mają inne zdania nie nie ma sensu :D

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    9 maja 2015 o 12:52

    @Matrix3756: Pewnie jest dość praktyczne, bo cienias sam z siebie jest bardzo miękki i gwint pewnie dodał mu sztywności i wchodząc w zakręt nie masz uczucia, że zaraz będziesz dachował :)

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    9 maja 2015 o 12:51

    @Derve: Uchylne szyby z tyłu, więc pewnie 900 :D

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    8 maja 2015 o 12:50

    @Mar90: Pewnie Polonez jakiegoś wiekowego pana, który cały czas myśli, że o części do samochodu trzeba się starać tygodniami i płacić dwie miesięczne pensje ;)

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    8 maja 2015 o 12:04

    @Lowca_nietoperzy: Już właściciel odpowiedział ;) "Przód gwint ta technik tył mts"

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 maja 2015 o 9:02

    @Kasztan20002: Nie wszystko co się podoba ludziom i ma dużo mocy jest odpowiednie na główną.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 maja 2015 o 23:04

    @Audi_BMW: Rozstaw 4x98/4x100 tam jest bodajże. najlepiej chyba 14 albo 15 o niskim profilu wstawić, najlepiej na dystansach.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 maja 2015 o 22:58

    @mlody10: Nie wiem czy będzie, ale legalne raczej nie będzie ;) Najpierw trzeba się dowiedzieć, czy tablica z przodu jest w ogóle obowiązkowa (w końcu i tak trzeba mieć naklejkę na szybie, którą na zdjęciach z fotoradaru bardzo dobrze widać i można z niej odczytać numery).

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 maja 2015 o 22:56

    @berton121: Na początku brzmi jednak trochę jak boxer. Może swap na 6-cylindrowca z SVX?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 maja 2015 o 22:49

    @frezer993: Japan Racing z tego co pamiętam, ale modelu już nie pamiętam :D

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    7 maja 2015 o 22:47

    Są ludzie, którzy serio myślą, że Fiat Coupe to Ferrari ;)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
    7 maja 2015 o 22:16

    @dzymek100: Tak jak pisze Arczi, musiałeś mieć szrota. Moja siedemseta spokojnie potrafi rozpędzić się do 120. A Seje z 900 i 1100 pod maską już w ogóle. No i mój jakoś nie pali więcej niż 6 litrów ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    7 maja 2015 o 19:21

    PS.Jak jeżdżę np. Mercedesem G-klasą, to tam trzeba dawać do dechy żeby jechało, a liczb jakie wychodzą po obliczeniu ile spala lepiej nie podawać, bo aż głowa boli :) Poza tym dużo jeździ zagazowanych SC i jakoś ludzie nie narzekają. Ci ludzie (tj. właściciele CC i SC w gazie) chcą płacić jak najmniej za benzynę a nie mieć demona prędkości.

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
    7 maja 2015 o 19:13

    @dzymek100: Ja mam przyjemność jeździć CC 700 i jakoś nie trzeba dawać w p*zdę żeby jechało :) I powiadasz, że nie należy do oszczędnych? No jeśli dla Ciebie spalanie rzędu 5-6 litrów nie jest oszczędne, to radzę jeździć rowerem ;)

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    7 maja 2015 o 17:42

    @zirael0: Wszystko wszystkim, ale uszkodzenie samochodu takiemu jegomościowi jest debilniejsze niż jego zachowanie. Skąd wiesz, że samochód jest jego a nie jest np. pożyczony od kogoś innego?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 maja 2015 o 17:40

    Wstaw też cosik na facebook'a i dodawaj adres Twojego fp w źródle! :D Bo zdjęcia robisz super, fajnie by było gdyby trafiły do trochę większej liczby osób ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 6) | raportuj
    7 maja 2015 o 16:38

    @Justyna0810: Skoro ktoś ma już 1.2 z LPG bo założył je poprzedni właściciel? Poza tym jak to brzmi... V8 z gazem. Zawsze mi się wydawało, że jak ktoś kupuje V8 to liczy się z tym, że będzie więcej palił i że trzeba będzie wydać o wiele więcej pieniędzy na benzynę. I dla mnie gaz w V8 to niszczenie silnika, bo często się zdarza, że później bardzo trudno usunąć wszystkie ślady po zamontowanym kiedyś LPG. No i wyobrażasz sobie np. starego Mustanga, Chargera, Impalę czy nawet starego Datsuna (tak wiem, one nie miały V8) przy dystrybutorze z LPG? Dla mnie to wygląda komicznie.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    7 maja 2015 o 14:30

    @TheComareq: No i ten efekt HDR trochę razi w oczy.

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    7 maja 2015 o 14:29

    Jaki zawias tutaj siedzi?

    [materiał]
    Ocena: 7 (Głosów: 15) | raportuj
    7 maja 2015 o 14:28

    @grubymichal: Takie gadanie jest głupie. Jak ktoś ma popularny samochód, który szybko nie wymrze, np. Punto z silnikiem 1.2 i nie ma wybitnej sytuacji finansowej i musi oszczędzać na wielu rzeczach, to czemu nie ma mieć gazu w tym Punto? Ja rozumiem, że ludzie nie chcą żeby ktoś miał LPG w silnikach V8, bo to jest głupie i sam jestem przeciw, ale w zwykłych rzędówkach o małych pojemnościach? Sądząc po awatarze masz Audi. Zapewne w dieslu. Bo w dieslu taniej, bo mniej pali. Po to ludzie zakładają LPG, żeby jeździć taniej. Więc dajmy ludziom z samochodami na LPG spokój, póki nie gazują samochodów sportowych, rzadkich, zabytkowych i V8.

    [materiał]
    Ocena: 6 (Głosów: 10) | raportuj
    7 maja 2015 o 12:44

    Po co znowu poruszać ten temat? Żeby wywołać kolejną gównoburzę w komentarzach? Ja powiem tak - LPG jest okej, póki ktoś nie gazuje silnika, który rzadko występuje. Wyobrażacie sobie np. RB26dett z gazem? Albo 2JZ?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 maja 2015 o 0:54

    @Derve: Czy w CC i SC nie było silnika z BIS'a? Gdzieś obiło mi się o uszy, że Lancia pomagała w konstrukcji tego silnika, ale o tym, że pochodzi z Multipli pierwsze słyszę.

    « poprzednia 1 24 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14137 138 następna »