Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    skota741

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 30 kwietnia 2012 - 10:49
    Ostatnio: 24 kwietnia 2018 - 12:52
    • Materiałów na głównej: 406 z 432 (25 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 18812
    • Komentarzy: 3467
    • Punktów za komentarze: 5376
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 lutego 2015 o 15:26

    Do minuty mogą stać.

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    25 lutego 2015 o 22:17

    @TomekVI: No rzeczywiście, przełożenie budy na podwozie innego samochodu to zbrodnia, którą należy karać śmiercią.

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    21 lutego 2015 o 15:37

    Bardzo ładna. Zawsze podobał mi się ten Peugeot :) Co siedzi pod maską?

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
    21 lutego 2015 o 14:38

    @jacek1994666: Żółte pasy to pasy zastępcze, wykorzystywane np. przy budowie jakiejś drogi. Są ważniejsze niż pasy białe ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    21 lutego 2015 o 13:14

    @wojtasmaj5: Gdyby taki motocyklista jadący 160 km/h był dobrze widoczny, to by nie dochodziło do wymuszeń. Bo chyba nagle Ci wszyscy kierowcy, którzy nie zauważyli pędzącego jednoślada nie dostali naglę potężnej wady wzroku ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    20 lutego 2015 o 13:01

    @kobi: Większość może jest zakompleksionymi głąbami, ale nie wszyscy. Jakby ktoś nie raz prawie wjechał Ci w samochód bo przekroczył prędkość trzy razy to byś zmienił zdanie. Znam ludzi, którzy jeżdżą, też sporadycznie mam okazję się przejechać, ale trzeba myśleć jak się jedzie. A niestety większość jednośladowców jakich spotykam na drodze to idioci, których ledwo da się zauważyć, bo tak zapieprzają. Tak jak kiedyś broniłem motocyklistów, tak teraz jestem strasznie do nich uprzedzony. Właśnie przez kilka sytuacji, które na drodze mnie spotkały. Co do kierowców łamiących przepisy. Jeśli ktoś przekracza prędkość samochodem, to na pewno nie w takim stopniu jak motocykliści. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z sytuacją, w której samochód wyprzedza mnie tak szybko jak motocykl. PS. Jeśli moja wypowiedź brzmiała nieobiektywnie - przepraszam. Miała być choć trochę obiektywna.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    20 lutego 2015 o 10:55

    @kobi: Blablalblablalbalblablalbalblalbalblablalbalblablalblablablablalbalblablablalbalblablablalbalbladblablal. Po co znowu spinać się o to, kto na drodze jest gorszy? Odpowiedz sobie na jedno pytanie - kto częściej przekracza dozwoloną prędkość i inne przepisy? Jak kierowca samochodu przekracza prędkość to chyba nie trzykrotnie, jak niektórzy na jednośladach. Poza tym samochód o wiele lepiej widać niż motocykl. Ci z głową to wiedzą i nie zapieprzają jak debile i nie płaczą później, że to wina kierowcy bo to on wymusił. No jak ktoś zapieprza 160 na 90 i jest tylko malutkim punkcikiem zbliżającym się z daleka, który często ledwo widać, to sorry, ale pretensje powinien mieć do siebie. Żeby nie było, że jestem przeciwko motocyklistom - kierowcy samochodów też nie są fair do motocyklistów, tu się zgadzam. Nie przepuszczanie ich, czasem zajechanie drogi itp. itd. Tylko zastanówcie się czemu tacy są. Według mnie to raczej nie jest bez powodu.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 lutego 2015 o 16:31

    @Damis: Tu nie chodzi o to. Zauważ, że prawie każdy materiał ma multum minusów, nieważne czy to Mercedes, VAG, jakiś japoniec, czy zdjęcie świetne czy też nie. Po prostu jest jakaś fala minusów ostatnio. Z dnia na dzień coraz większa :/ Ja cały czas jestem zdania, że autor materiału powinien mieć możliwość wglądu w to, kto dał mu plus a kto turbodziurę. Albo publiczny wgląd + uzasadnienie dlaczego dałeś turbodziurę.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 lutego 2015 o 16:28

    @sojusz92: Dostosowanie mandatów do zarobków nie jest złym pomysłem. Ale zgapić się? O 50 km/h? To, że ktoś jedzie po nieznajomym terenie nie zwalnia go z myślenia, patrzenia na znaki i przestrzegania przepisów. Poza tym jak ktoś ma na utrzymaniu rodzinę i jeden taki mandat to 1/3 pensji to tym bardziej powinien uważać jak jeździ.

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 16:28

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    19 lutego 2015 o 15:33

    Prędkość raczej każdy lubi, ale jakby nie patrzeć to są jakieś granice, prawda? Pojedź sobie np. 100 km/h na terenie zabudowanym. Powodzenia w hamowaniu jak Ci dzieciak wyskoczy przed machę.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 lutego 2015 o 12:04

    @polak: Tak, wiadomo, że trzeba przestrzegać. Ale na pewno nie raz jechałeś po jakiejś drodze, gdzie spokojnie można by jechać o te 10, 20km/h więcej. Do jakich służb można to zgłosić? Teraz na poważnie pytam, bo w okolicy jest jeden taki znak.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    18 lutego 2015 o 11:55

    @Snupi: Bardziej styl retro niż japoński ;) Dawno temu w Europie kilka samochodów też miało lusterka w takich miejscach :)

    [materiał]
    Ocena: 18 (Głosów: 20) | raportuj
    18 lutego 2015 o 11:54

    Sama idea dobra i jak najbardziej popieram. ALE! Właśnie, zawsze jest jakieś ale. Najpierw niech poustawiają ograniczenia prędkości adekwatne do drogi a potem odbierają prawka. Bo jednak ograniczenie do 40 km/h na prostej drodze a wokół pola i spokojnie można 90 jechać to przesada.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    17 lutego 2015 o 22:42

    @nowyG112: http://allegro.pl/alufelgi-platin-16-nissan-honda-volvo-4x114-3-i5011000639.html Szukałbym czegoś w tym "bbs-owskim" stylu. Ewentualnie jakaś kopia O.Z albo oryginalne 15-16 calowe felgi z jakiegoś innego VAG'a :)

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    17 lutego 2015 o 22:40

    @oggy: Głupio mi z tym będzie, ale muszę zadać to pytanie. Czy obozy śmierci na terenie Polski były polskie? A też są nieodzowną częścią polskiej historii. Polonez jest o wiele bardzie polski niż "Polskie Fiaty" :) A co do metafory z adopcją - adoptowane to według mnie są właśnie Fiaty. Polonez pochodzi z hodowli :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    17 lutego 2015 o 21:47

    @GHOST666RIDER: Niestety ci ludzie nie rozumieją jak to wszystko działa. Wydaje mi się, że według nich zlikwidowanie torów zlikwiduje piratów drogowych. Wiecie, coś w stylu, że strzelanki prowokują agresję u graczy, tak tory robią to samo, tylko na kierowcach. A to nie tędy droga... Ale minie kilka lat zanim to pojmą.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    17 lutego 2015 o 21:44

    Fajny dawca na ozdobę ogródkową. Ale bym go stawiał na działce obok altanki. Na pohybel innym działkowcom.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    17 lutego 2015 o 20:16

    @hondacbr11: Dokładnie. Często nawet ludzie sami nie wiedzą co mają za samochód. Raz trafił się klient, który w sumie nie wiedział, czy ma VW Polo czy Lupo. Musiał dzwonić do żony żeby się dowiedzieć.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    17 lutego 2015 o 18:12

    Broń Boże maska z dachem na czarno (tak jak ten koleś wyżej napisał). To było modne z 10 lat temu i na tym kolorze nie będzie wyglądało. Jak chcesz upiększyć wóz, możesz np. założyć ospojlerowanie takie jak w wersjach Cupra (taki M-pakiet, ale do Seata). A jak nie, to możesz po prostu jakieś fajne felgi kupić i to wszystko :)

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    17 lutego 2015 o 18:05

    Jak można w to uwierzyć. To raz. A dwa - od razu widać, że albo troll, albo ogłoszenie pisała osoba, która dopiero w tym roku idzie do gimnazjum.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    17 lutego 2015 o 18:04

    Według mnie to replika. Przód jakiś taki dziwny i nieproporcjonalny.

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    17 lutego 2015 o 17:59

    Eh. Takie samo pytanie mógłby zadać sprzedawca - czy to normalne, że ktoś chcąc kupić specjalistyczną część przychodzi bez wzoru? Jak pomagałem znajomemu w sklepie (motoryzacyjnym) to większość osób od razu przynosiła wadliwą/zepsutą rzecz, albo chociaż zdjęcie. Czasem nawet mieli ją przy sobie. A jak ktoś nie miał, to nie robił problemu i po prostu przynosił. Mówię tu oczywiście o rzeczach, które można spokojnie przynieść. Poza tym często różne części się między sobą różnią. Może być ten sam model samochodu, rocznik, wyposażenie, ale inny silnik - i już połowa części mechanicznych nie pasuje. Wiesz, to tak jakbyś poszedł do sklepu i poprosił mąkę do ciasta, bo Ci się skończyła, ale potrzebujesz takiej samej, ale nie wiesz jaka to była bo nie sprawdziłeś przed pójściem do sklepu ;)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    17 lutego 2015 o 17:45

    @asterlock: Najsłynniejszy jest oczywiście CWS. Był także Ralf-Stetysz, było Lux Sport, SKAF, Polonia, Iradam i jeszcze kilka innych, ale żeby sobie przypomnieć musiałbym znowu poczytać o tym. No i do tego było trochę motocykli, np. Sokół ;) A co do Poloneza - na pewno jest bardziej polski niż Fiat 125p czy 126p. Moim zdaniem to, że był zaprojektowany we Włoszech nie przekreśla jego polskości. W końcu Pininfarina zaprojektowało np. Peugeota 406 coupe, czy Mitsubishi Pajero. Czy to znaczy, że Pajero jest włoskie? Raczej nie ;) Czy Opel mając silniki Isuzu staje się japoński? No też nie :) Tak więc Polonez jakby nie patrzeć jest w jakiś sposób Polski. Sam obiektywnie daję mu jakieś 80% polskości, ale to cały czas o wiele więcej niż 5% polskości w "polskich" Fiatach.

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    16 lutego 2015 o 23:24

    @asterlock: To, że Opel na japońską skrzynię biegów czyni go japońskim i przekreśla jego niemieckość? Wątpię ;) Akurat Polonez jest bardziej polski niż wszystkie samochody ze słowem "polski" w nazwie. Przecież wiele samochodów nie zostało zaprojektowanych w kraju, z którego rzekomo pochodzą. Temat Arrinery. Hmmm... Nie wiem kto projektował, ale wiele firm dzieli między sobą silniki i jakoś nie przekreśla to ich "narodowości". I jedyną całkiem polską konstrukcją nie była tylko Syrenka :) Przed wojną było tyle polskich konstrukcji, że hoho! Poza tym - CWS niszową produkcją? Od kiedy coś, co można porównać (jak na tamte czasy) do Rolls-Royce'a można nazwać niszową produkcją? Chyba, że masz na myśli to, że mało ich powstało :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
    16 lutego 2015 o 22:09

    @Mesjasz: Czy Opel jest polski? Tak samo polski jak maluch ;) Już Cinquecento jest bardziej polskie niż 126p ;)

    « poprzednia 1 211 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21137 138 następna »