Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    ricotopolsky

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 1 lipca 2012 - 1:43
    Ostatnio: 8 października 2015 - 15:30
    • Materiałów na głównej: 2 z 2
    • Punktów za materiały: 163
    • Komentarzy: 37
    • Punktów za komentarze: 29
     
    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    6 października 2015 o 22:46

    Przerobiłem wiele aut, najwięcej Mercedesów (fan marki :D ) i ostatnio sam nabyłem taką C klase z silnikiem 1.8 i do tego w kombi z 5-cio biegowym automatem. Do codziennej jazdy auto na prawdę super. Nie poszaleje się tym, ale można się dynamicznie poruszać. Silnik znam na wylot, na pewno Cię nie zawiedzie. Mam wielkie zaufanie do silników M111. Proste benzyny, nie ma co się psuć :) Gratuluje zakupu :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 grudnia 2014 o 11:04

    300D Daje rade :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 listopada 2014 o 0:38

    @Boosted_Mikimoto: Admin nie musi wiedzieć wszystkiego...

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    24 listopada 2014 o 2:15

    No niestety, ale wszyscy są w błędzie, ponieważ to jest W126 :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    20 listopada 2014 o 12:32

    Ta wskazówka mi na fiata wygląda. Uno??

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 października 2014 o 16:08

    @Pietro: Mercedes W116

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    23 października 2014 o 1:34

    @robertmerc: Mercedes Benz Sieradz. Pozdrawiam :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    2 października 2014 o 12:51

    Dlaczego tyle Turbodziur? Fajny pick up :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 lutego 2014 o 10:33

    Będę strzelał, ale uważam, iż jest to Chevrolet Camaro i miseczka G :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 lutego 2014 o 14:40

    @lookash23: No nie przesadzaj :D tam wybierak był centralnie, a nie po lewo :D Nie te klawisze, nie ta tapicerka, nie ta deska. Nikt by aż tak nie przerobił 190 :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 lutego 2014 o 20:29

    @Saczers: 2.5D pali tylko litr więcej, a już wystarcza, żeby rozbujać taką krowę. 2.0D nie jedzie :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    24 lutego 2014 o 20:26

    Jeżeli już wiesz, że chcesz mieć Mercedesa, ale ma być w gazie musisz poważnie się zastanowić. Silniki 2.3 na tzw. klapie czyli sprzed '92 roku nienawidzą gazu. Nie jest to żaden mit, ani miejska legenda. Niejednokrotnie potwierdziłem tę informacje. Te silniki będą jeździć. Zrobią 20, 50 czasami 100 tyś km. na gazie, ale tak na prawda już po pierwszych najechanych tysiącach zaczyna coś się sypać. Ogólnie Silniki 2.3, 2.6, 3.0 są bardzo fajne, ale z niskimi przebiegami w czystej benzynie. A nie palą mało jak na nasze przeciętne polskie kieszenie. Dużo lepszym wyborem będzie W124 lub W202, w których wychodziły silniki z serii M111. Pojawiały się od połowy, lub od końca '93 roku, teraz już nie pamiętam. To jedne z najlepszych silników Mercedesa w tamtym okresie i występowały w pojemności 1.8, 2.0, 2.2, 2.3 (tylko w210), 2.3 kompressor (w202 i w210), 2.8 i 3.2. Sekwencyjna instalacja gazowa nie robi na nich żadnego wrażenia, a i zwykły gaz, dobrze założony będzie tam jeździł. Osobiście posiadałem W124 2.2 ze zwykłym gazem i zrobił na gazie 300 tyś. km. Obecnie mam 2.2 z sekwencją i nie ma z tym żadnych problemów. Dla Ciebie polecałbym M111 2.0. Przyzwoite koszty utrzymania, spora dostępność części (z 2.2 już nie jest tak łatwo i tanio), 136 KM wystarcza żeby jechać. Moje 2.2 150 KM na sekwencji robi w trybie mieszanym 100 km. na 10 l. gazu. Jazda dosyć dynamiczna, więc myślę, że 2.0 wyjdzie podobnie. Więc jak mówiłem, do wyboru masz W202 lub W124 od końca '93 roku.

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
    16 lutego 2014 o 15:41

    Ta, spoko. Tylko jak wielkim debilem trzeba być, żeby jechać 180 km/h na czymś co ma nie przystosowaną chociażby ramę. Mam cichą nadzieję, że ktoś zainwestował w hamulce.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 stycznia 2014 o 13:46

    Nie... Chyba, że ulepili by Mercedesa :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    6 stycznia 2014 o 11:34

    Ja przestraszyłem się, że to jakiś Chevrolet ze spoilerem.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    1 stycznia 2014 o 22:25

    Mercedes W124. Strzelam, że diesel 2.5 20v albo 2.5 turbodiesel.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    26 grudnia 2013 o 4:41

    Otóż mi udało się go zajechać, ale przyczyny są nieznane. W 250D przy przebiegu 1 600 000 km łańcuszek wyleciał przez pokrywę. Myślę, że przy tym kilometrażu miał już prawo się popsuć :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    17 listopada 2013 o 3:32

    M50B25 :) ehhh :)

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    13 listopada 2013 o 21:28

    A dzisiaj na Cubie ;)

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    10 października 2013 o 13:20

    Jak by ktoś był zainteresowany mam sporo info na temat tego auta :D na pewno co niektórzy poznają go z teledysku Rihanna'y - Shut up and drive

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    5 października 2013 o 16:44

    I palące w mieście 13 litrów benzyny :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    5 października 2013 o 11:53

    Wydaje mi się, że w oryginale był to w116 :)

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    5 października 2013 o 1:20

    Znany temat. Mercedes nie dlatego nie lubi stania, że bierze go rdza ale dlatego, że przy pierwszym odpaleniu po takim czasie może wydmuchnąć uszczelkę. Nigdy nie rozumiałem czemu w mietkach się tak dzieje. I to w tych starych silnikach. Jak odpali pierwszy raz to zmierz cisnienie na cylindrach. Później skrzynia. Niby nie do zajechania ale zobacz czy ktoryś bieg sie nie ślizga i czy zmienia płynnie biegi, jak tak to będzie służyć. NA 1 auto sie nada. Na pewno się nie zabijesz :D ale zobaczysz jak ta marka wciąga i doi z człowieka kase :D choruje na to już prawie 4 lata :D Nie żeby utrzymanie było drogie bo nie jest, ale jak coś już jest dobrze to chce się to jeszcze poprawiać... długo by pisać :D powodzenia z gwiazdą :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    1 października 2013 o 20:16

    Dobre pytanie ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    1 października 2013 o 12:38

    2.0 Kompressor bywa awaryjny. Polecam 2.3 kompressor. ta sama moc, a mniej problemów. Nie widziałem jeszcze clk z posypaną blacharką, więc o to nie trzeba się martwić. jeśli chodzi o serwisowanie to na części nawet ze średniej półki trzeba troszke wydać, ale moim zdaniem i tak nie ma tragedii. spalanie śmieszne. przy normalnej jeździe po mieście 2.3 kompressor łyka 8 litrów. zawieszenie jak w każdym mercedesie. swoje wytrzyma ale jak cos sie posypie to nie będzie tanio. ogólnie polecam. sam mam na takiego chrapkę :)

    « poprzednia 1 2 następna »