Profil użytkownika
ramzy
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 30 września 2013 - 14:22 |
Ostatnio: | 15 lutego 2017 - 21:11 |
O sobie: |
No co tu dużo pisać - maniak Hondy ;) |
- Materiałów na głównej: 12 z 12
- Punktów za materiały: 804
- Komentarzy: 26
- Punktów za komentarze: 13
« poprzednia 1 2 następna »
@nurek636: Tak, Wyrazów :)
@gegenwart: dokładka jest dedykowana do Preludy, to replika dokładki z SiR. Ta konkretna buda ma oznaczenie BB9.
@gegenwart: JDM H22A
o, moja była felga :D
To jest H22A 200 KM, z TypeS jest dolot.
@szczygi: ze Śląska :D
A czy przypadkiem na rynku japońskim, to nie ma nazwy Torneo? Fajny motor w tym siedzi - F20B bluetop
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2014 o 14:25
Jest jedna zasadnicza różnica. Ten po prawej ma duszę :)
Pierwszy super samochód :D Jak dla mnie, to jeden z najpiękniejszych samochodów. Przy intensywnej jeździe po torze pedały tak się nagrzewały, że potrafiły stopić podeszwy butów.
Oba modele mają potencjał. Osobiście wybrał bym ten, który będzie w lepszym stanie technicznym bo coraz trudniej trafić coś sensownego.
Przy oklejaniu radzę taką folię przykleić mocnym klejem. Niestety z czasem lubi się odklejać na rogach i w miejscach o skomplikowanym kształcie - nawet folia 3M. Drugim rozwiązaniem jest hydrografika ale to już droższa przyjemność.
Grało się i to sporo. Dla mnie najlepszą odsłoną było Porsche 2000 i NFS 3: HP. Trzeba było mieć solidnego pada, żeby go nie zajechać i te odciski na kciukach :D
No trzeba mieć talent, żeby coś takiego zrobić. Na pewno to był warsztat samochodowy a nie salon fryzjerski?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 grudnia 2013 o 13:43
Ostatnio znajomemu zapukało w Celice
Też mijałem samochód google maps i polowałem na niego. Zdjęcie mojego samochodu zrobili mi w miejscu, w którym się nie spodziewałem i w innej miejscowości. Zdjęcie z sezonu 2012 http://img834.imageshack.us/img834/3236/prelag.jpg
Proponuję najpierw zmienić zawieszenie i hamulce na coś lepszego a dopiero później bawić się motorem. Co z tego, że będzie większa moc, jak nie będzie hamować i trzymać w zakręcie? No chyba, że chcesz zostać mistrzem prostej ;) Oprócz turbo możesz wsadzić kompresor, jeżeli nie chcesz iść w N/A.
Logo to zwykłe naklejki, tzw 3D, które można kupić w różnych średnicach na alledrogo ;) Felgi z renowacją, to ok 2,5 tyś. Było by taniej, gdyby nie były pokryte chromem lub niklem. Musiałem ostatecznie wysłać to do zakładu, który zajmuje się renowacją chromów w motoryzacji itp, gdzie ściągnęli poniszczoną powłokę galwaniczną (z wysyłką w obie strony jakieś 300 zł). Zwykłe zakłady galwanizacyjne zajmowały się tylko stalą i nie miały odpowiedniej technologii do aluminium. Firma, która malowała nie świadczyła takich usług i musiałem dostarczyć rotory bez tej powłoki bo piaskowaniem by tylko zniszczyli. Ranty i dekielki były polerowane w trzeciej firmie. Rozłożyłem sobie wszystko w czasie, może gdybym znalazł firmę, która zrobiła by wszystko razem, to było by taniej. Same felgi jak dobrze pamiętam, to ok 1,7 tyś. Pozdrawiam
Zapewne lepiej by wyglądała ale ciężko coś takiego dostać w rozstawie 4x114,3. Zależało mi na skręcanej feldze JDM i ważne, że jest. Zresztą większy parapet pasował by idealnie do naciągu, gleby itp. a to nie mój kierunek ;)
Teraz już wiem skąd Wankel ma taki apetyt na olej - po takiej wyżerce trzeba czymś zapić :D
Slammed :D
Nigdy nie mrugam jak stoją miśki. Chyba niektórzy nie zdają sobie sprawy ile poszukiwanych osób, czy będących pod wpływem alkoholu lub prochów, wpadło podczas takiej kontroli. Co innego, jak widzę bezsensownie rozstawiony radar straży wiejskiej - wtedy zamrugam. I zgadam się z przedmówcami, należy jeździć tak, żeby nie zasłużyć na mandat. Chcesz szaleć, to jedź na tor, o ile Twój samochód to wytrzyma.
Auto nie jest na sprzedaż, jeżeli o tym myślisz ;) A jeśli masz na myśli koszt tapicerki, to po szczegóły zapraszam na pw. pozdrawiam
Ja ostatnio bawiłem się w coś takiego, miałem łatwiej bo musiałem tylko powycinać i skleić. https://lh4.googleusercontent.com/-r6TsKIYEUPo/UktC-OF4PII/AAAAAAAAFpc/ziLzLEggfQg/s912/IMG_20131001_233337_258.jpg Dla zainteresowanych, to taka zabawa nazywa się Paper Craft i można znaleźć sporo gotowych wzorów w necie (pojazdy, postaci z gier i filmów, itp).
Nie dostajesz zniżek od kogoś. Zniżki masz za staż bez kolizji/wypadku. Nie wiem jak to jest ale wg mnie musisz widnieć w dowodzie rejestracyjnym lub polisie. Na podstawie któregoś z tych dokumentów weryfikowane są lata ubezpieczenia. Dla bezpieczeństwa lepiej być wpisanym w obu dokumentach. Tata w dowodzie rejestracyjny i w polisie był mi potrzebny do płacenia niższej składki, niż gdybym był sam. Co do zarejestrowania auta, to masz na to 30 dni od zakupu. Ja w tym czasie spisałem umowę darowizny i z dwiema umowami poszedłem zarejestrować pojazd w wydziale komunikacji.
Większość replik tak ma, np chińskie "Advany". Ale zdarzają się takie sytuacje nawet w seryjnych felgach. Wystarczy, że w trakcie kolizji felga uderzyła o coś twardego, powstały mikropęknięcia i uszkodzenia, i po jakimś czasie mamy to, co powyżej. Kolejnym źródłem może być źle przeprowadzona renowacja, np malowanie proszkowe i zbyt długie wygrzewanie w piecu, co osłabiło materiał. Dobra kuta felga w trakcie utraty przyczepności potrafi odłupać betonowy krawężnik i będzie cała, może nie prosta ale w jednym kawałku.