Profil użytkownika
radzionam
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 31 lipca 2012 - 8:13 |
Ostatnio: | 3 marca 2016 - 23:37 |
- Materiałów na głównej: 7 z 7
- Punktów za materiały: 1186
- Komentarzy: 24
- Punktów za komentarze: 10
« poprzednia 1 następna »
@slivex: pojemnością owszem, jeśli chodzi o moc to nie ma takiej możliwości :)
@slivex: żaden z powyższych :) SR20DET w polonezie już jest ale jeszcze nie wyjechał ;)
@Kaczogrod758: raczej nie ma takiej możliwości :D
Gabriel - właściciel tego samochodu to specyficzny człowiek, polonez jest nadal w jego rękach i czeka na przyjęcie nowego silnika, będzie jeszcze głośno o tym projekcie, to mogę zagwarantować :) a wybór silnika zadziwił wszystkich którzy wiedzą co tam będzie (a jest nas raptem może z 5 osób)
@wolverine: Dokładnie tak, podpasowała mi :) dzięki ;)
Ludzie, ile chodził ten silnik? 20s? Specjalistą twierdzącym że w tym czasie bez pompy wody silnik wybuchnie w kuli ognia lub ulegnie innemu uszkodzeniu serdecznie dziękujemy za zainteresowanie :)
Właściciel nigdy nie twierdził że jest to coupe, jeśli ktoś się rzeczywiście interesuje poldkami to kojarzy projekt i doceni ogrom pracy włożony przez właściciela, silnik który tam siedzi jest też mocno nieseryjny..
Moim Peugeotem 206 - 215 km/h a Audi RS6 MTM - 292 km/h
Ja u sobie w Peugeocie 206 GTI założyłem gaz, koszt 2700 (droższe o 500zł od standardowej sekwencji bo wersja do silników turbo, większy parownik i mocniejsze wtryskiwacze, potencjał do około 300KM - z myślą o późniejszych modach samochodu) instalacja zwróciła mi się po 4 miesiącach bo b.dużo jeżdżę. Warto czasem wydać kilka stówek więcej i założyć u porządnego fachowca. Wiadomo że auto z lpg wymaga częstszych przeglądów, bo i świece szybciej padają, przewody zapłonowe (u mnie padły cewki) ale różnicy miedzy lpg a pb w jeździe nie ma, jeśli instalacja dobrze wystrojona to jest to bezproblemowe dla samochodu.
Wynosi sporo wiecej niz s14a w super stanie..ale nie o to tutaj chodzi przeciez..
Filmów nie mam, jest tylko masa zdjęć z postępów prac, ale obiecuję że jak auto wyjedzie to ponagrywam jakieś filmy i zmontuje coś do obejrzenia
Tak, jest tam opisana cała historia budowy oraz dokładna specyfikacja samochodu,bo z seryjnego poloneza została tak naprawdę tylko karoseria :)
Dzięki bardzo, ale prawdziwa zabawa zacznie sie jak to w końcu wyjedzie na ulicę :)
Trasa - 16-22 l Miasto - 20-40+ l Średnio - 24 l Dodge 5.9 V8 Magnum
dlaczego niby za dużo? bo co?
a ja wiem gdzie buduje się replika tego samochodu która będzie startować w GSMP :D
To jest dosyć stare zdjęcie, gdzieś sprzed 2 miesięcy, teraz auto zostało jeszcze podniesione o około 4 cm, zmieniony grill i front auta, czeka na metalowy zderzak wraz z orurowaniem i wciągarką..a auta nie używam tylko w terenie, pomaga mi w pracy (pracuje na budowach w polsce) ale używam go na co dzień do jazdy oraz do ciągania lawet i bardzo ciężkich przyczep :)
Zasadniczo to pali ile zdąży, najmniej na trasie to 18 ale jadąc do 90 km/h i to na tempomacie, normalne spalanie to od 24 wzwyż, górnej granicy brak :)
i to nie jest durango..tylko ram ewentualnie dakota
Mam takiego od ponad 10 miesiecy, 5.9 V8 Magnum..w terenie na dobrych oponach sprawuje sie bdb, choć masa własna 2600 mu nie pomaga..jednak w życiu nie miałem bardziej awaryjnego samochodu, przez czas jego użytkowania dołożyłem juz do niego ponad 18 tys zł..
W poniedziałek tam jade na 1000% mam tam 15 km tylko..
pochwal sie gdzie jest to miejsce, bo chętnie bym się tam wybrał z lawetą..
Ten poldek jest z namysłowa bo tam mieszkam :)
Wszystko w swoim czasie, na dół też pójdzie, ale najpierw swap silnika..na zlocie na hamowni był, wynik przerósł oczekiwania..75,8 KM oraz 112,9 Nm