Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    radzionam

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 31 lipca 2012 - 8:13
    Ostatnio: 3 marca 2016 - 23:37
    • Materiałów na głównej: 7 z 7
    • Punktów za materiały: 1186
    • Komentarzy: 24
    • Punktów za komentarze: 10
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 lipca 2014 o 19:48

    @slivex: pojemnością owszem, jeśli chodzi o moc to nie ma takiej możliwości :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 czerwca 2014 o 20:46

    @slivex: żaden z powyższych :) SR20DET w polonezie już jest ale jeszcze nie wyjechał ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 czerwca 2014 o 20:45

    @Kaczogrod758: raczej nie ma takiej możliwości :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 czerwca 2014 o 20:48

    Gabriel - właściciel tego samochodu to specyficzny człowiek, polonez jest nadal w jego rękach i czeka na przyjęcie nowego silnika, będzie jeszcze głośno o tym projekcie, to mogę zagwarantować :) a wybór silnika zadziwił wszystkich którzy wiedzą co tam będzie (a jest nas raptem może z 5 osób)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    7 marca 2014 o 8:46

    @wolverine: Dokładnie tak, podpasowała mi :) dzięki ;)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    7 marca 2014 o 8:46

    Ludzie, ile chodził ten silnik? 20s? Specjalistą twierdzącym że w tym czasie bez pompy wody silnik wybuchnie w kuli ognia lub ulegnie innemu uszkodzeniu serdecznie dziękujemy za zainteresowanie :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 stycznia 2014 o 14:41

    Właściciel nigdy nie twierdził że jest to coupe, jeśli ktoś się rzeczywiście interesuje poldkami to kojarzy projekt i doceni ogrom pracy włożony przez właściciela, silnik który tam siedzi jest też mocno nieseryjny..

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    15 stycznia 2014 o 9:07

    Moim Peugeotem 206 - 215 km/h a Audi RS6 MTM - 292 km/h

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    9 stycznia 2014 o 10:13

    Ja u sobie w Peugeocie 206 GTI założyłem gaz, koszt 2700 (droższe o 500zł od standardowej sekwencji bo wersja do silników turbo, większy parownik i mocniejsze wtryskiwacze, potencjał do około 300KM - z myślą o późniejszych modach samochodu) instalacja zwróciła mi się po 4 miesiącach bo b.dużo jeżdżę. Warto czasem wydać kilka stówek więcej i założyć u porządnego fachowca. Wiadomo że auto z lpg wymaga częstszych przeglądów, bo i świece szybciej padają, przewody zapłonowe (u mnie padły cewki) ale różnicy miedzy lpg a pb w jeździe nie ma, jeśli instalacja dobrze wystrojona to jest to bezproblemowe dla samochodu.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 listopada 2013 o 23:00

    Wynosi sporo wiecej niz s14a w super stanie..ale nie o to tutaj chodzi przeciez..

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 listopada 2013 o 20:44

    Filmów nie mam, jest tylko masa zdjęć z postępów prac, ale obiecuję że jak auto wyjedzie to ponagrywam jakieś filmy i zmontuje coś do obejrzenia

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 listopada 2013 o 20:42

    Tak, jest tam opisana cała historia budowy oraz dokładna specyfikacja samochodu,bo z seryjnego poloneza została tak naprawdę tylko karoseria :)

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    7 listopada 2013 o 8:42

    Dzięki bardzo, ale prawdziwa zabawa zacznie sie jak to w końcu wyjedzie na ulicę :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    18 października 2013 o 12:17

    Trasa - 16-22 l Miasto - 20-40+ l Średnio - 24 l Dodge 5.9 V8 Magnum

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    9 kwietnia 2013 o 9:39

    dlaczego niby za dużo? bo co?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 kwietnia 2013 o 9:55

    a ja wiem gdzie buduje się replika tego samochodu która będzie startować w GSMP :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 listopada 2012 o 8:59

    To jest dosyć stare zdjęcie, gdzieś sprzed 2 miesięcy, teraz auto zostało jeszcze podniesione o około 4 cm, zmieniony grill i front auta, czeka na metalowy zderzak wraz z orurowaniem i wciągarką..a auta nie używam tylko w terenie, pomaga mi w pracy (pracuje na budowach w polsce) ale używam go na co dzień do jazdy oraz do ciągania lawet i bardzo ciężkich przyczep :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    6 listopada 2012 o 8:18

    Zasadniczo to pali ile zdąży, najmniej na trasie to 18 ale jadąc do 90 km/h i to na tempomacie, normalne spalanie to od 24 wzwyż, górnej granicy brak :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    14 września 2012 o 9:24

    i to nie jest durango..tylko ram ewentualnie dakota

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 sierpnia 2012 o 15:47

    Mam takiego od ponad 10 miesiecy, 5.9 V8 Magnum..w terenie na dobrych oponach sprawuje sie bdb, choć masa własna 2600 mu nie pomaga..jednak w życiu nie miałem bardziej awaryjnego samochodu, przez czas jego użytkowania dołożyłem juz do niego ponad 18 tys zł..

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    18 sierpnia 2012 o 18:59

    W poniedziałek tam jade na 1000% mam tam 15 km tylko..

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    11 sierpnia 2012 o 10:19

    pochwal sie gdzie jest to miejsce, bo chętnie bym się tam wybrał z lawetą..

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 lipca 2012 o 16:05

    Ten poldek jest z namysłowa bo tam mieszkam :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 lipca 2012 o 8:15

    Wszystko w swoim czasie, na dół też pójdzie, ale najpierw swap silnika..na zlocie na hamowni był, wynik przerósł oczekiwania..75,8 KM oraz 112,9 Nm

    « poprzednia 1 następna »