Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    petro161

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 28 czerwca 2012 - 11:48
    Ostatnio: 22 stycznia 2016 - 19:42
    • Materiałów na głównej: 32 z 39 (7 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1832
    • Komentarzy: 43
    • Punktów za komentarze: 17
     
    zarchiwizowany
    Iveco Stralis HI-WAY – Zwycięzca TRUCK OF THE YEAR 2013.
    Zwycięzca TRUCK OF THE YEAR 2013.
    19 września 2012, 17:08 przez petro161 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    W nocy jeszcze piękniejsze –
    2 września 2012, 13:34 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Iveco Stralis w locie – jednym słowem jest moc
    Jednym słowem jest moc
    31 sierpnia 2012, 14:02 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Scania w śniegu – coś dla ostudzenia atmosfery
    Coś dla ostudzenia atmosfery
    2 sierpnia 2012, 19:27 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Co widzę ja... –
    1 sierpnia 2012, 16:49 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    To jest dopiero piękny dźwięk...
    1 sierpnia 2012, 8:37 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jelcz 315 – NADWOZIE
rama: stalowa, podłużnicowa
kabina: dwumiejscowa z dodatkowymi miejscami po złożeniu leżanki, metalowa, typ 407, drzwi zawieszone na słupkach przednich
skrzynia ładunkowa: drewniana o wymiarach 4883 x 2290 x 600 mm, z metalowymi burtami
wymiary samochodu: długość - 7346 mm, szerokość: 2500 mm, wysokość 3000 mm (bez plandeki), rozstaw osi - 4100 mm, rozstaw kół: przednich - 2086 mm, tylnych - 1800 mm
masa własna: 6440 kg, ładowność: 8000 kg
dopuszczalna masa przyczepy: 14 000 kg 
SILNIK
typ: SW680, czterosuwowy, górnozaworowy, wolnossący
liczba i układ cylindrów: 6, układ pionowy
pojemność skokowa: 11 100 cm
moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 2200 obr./min 
PRZENIESIENIE NAPĘDU
sprzęgło: suche, jednotarczowe
skrzynia biegów: ręczna, pięcioprzekładniowa plus bieg wsteczny, zsynchronizowana (II-V)
zmiana biegów: dźwignią obok fotela kierowcy 
ZAWIESZENIE
przednia oś: sztywne, dwa półeliptyczne resory wzdłużne
tylna oś: sztywny most, dwa resory wzdłużne z resorami pomocniczymi 
KOŁA, OGUMIENIE, HAMULCE
koła: 8.00 x 20", koła tylne bliźniacze
opony: 11.00 x 20"
hamulce: bębnowe, układ pneumatyczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem
hamulec pomocniczy: ręczny, mechaniczny, działający na tylne bębny hamulcowe, dodatkowo hamulec silnikowy
    NADWOZIE
    rama: stalowa, podłużnicowa
    kabina: dwumiejscowa z dodatkowymi miejscami po złożeniu leżanki, metalowa, typ 407, drzwi zawieszone na słupkach przednich
    skrzynia ładunkowa: drewniana o wymiarach 4883 x 2290 x 600 mm, z metalowymi burtami
    wymiary samochodu: długość - 7346 mm, szerokość: 2500 mm, wysokość 3000 mm (bez plandeki), rozstaw osi - 4100 mm, rozstaw kół: przednich - 2086 mm, tylnych - 1800 mm
    masa własna: 6440 kg, ładowność: 8000 kg
    dopuszczalna masa przyczepy: 14 000 kg
    SILNIK
    typ: SW680, czterosuwowy, górnozaworowy, wolnossący
    liczba i układ cylindrów: 6, układ pionowy
    pojemność skokowa: 11 100 cm
    moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 2200 obr./min
    PRZENIESIENIE NAPĘDU
    sprzęgło: suche, jednotarczowe
    skrzynia biegów: ręczna, pięcioprzekładniowa plus bieg wsteczny, zsynchronizowana (II-V)
    zmiana biegów: dźwignią obok fotela kierowcy
    ZAWIESZENIE
    przednia oś: sztywne, dwa półeliptyczne resory wzdłużne
    tylna oś: sztywny most, dwa resory wzdłużne z resorami pomocniczymi
    KOŁA, OGUMIENIE, HAMULCE
    koła: 8.00 x 20", koła tylne bliźniacze
    opony: 11.00 x 20"
    hamulce: bębnowe, układ pneumatyczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem
    hamulec pomocniczy: ręczny, mechaniczny, działający na tylne bębny hamulcowe, dodatkowo hamulec silnikowy
    25 lipca 2012, 20:29 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ta nieopisana radość – kiedy pierwszy raz zobaczysz na drodze nowy model. Zrozumieją Ci co tym żyją i tego doświadczyli
    Kiedy pierwszy raz zobaczysz na drodze nowy model. Zrozumieją Ci co tym żyją i tego doświadczyli
    5 lipca 2012, 16:12 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Za mało ciężarówek – a przecież to takie piękne maszyny
    A przecież to takie piękne maszyny
    28 czerwca 2012, 11:49 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj