Profil użytkownika
petro161
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 28 czerwca 2012 - 11:48 |
Ostatnio: | 22 stycznia 2016 - 19:42 |
- Materiałów na głównej: 32 z 39 (7 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1832
- Komentarzy: 43
- Punktów za komentarze: 17
« poprzednia 1 2 następna »
ciekawe jak to musi brzmieć :D
postaram się wynaleźć i takie informacje przy okazji dodawania następnych zdjęć :)
@Nightware: W zasadzie nie zawarłem tego o co mi chodziło, bo w tym artykule można było przeczytać, że na testy NCAP samochody były przygotowane i dlatego zdobywały tyle gwiazdek. Nie były z założenia bezpieczne tylko miały przejść pozytywnie testy..
@Nightware: Po za tym do jakiej "hipokryzji" dochodzą koncerny motoryzacyjne montując system START/STOP w silnikach z turbo. W końcu przy ruszeniu dajmy na to w korku dajemy trochę więcej "gazu" by zaraz się zatrzymać. I tak turbo dostaje obrotów a potem silnik gaśnie i chodzi "na sucho". Tak przynajmniej mi się wydaje. Mam racje? ;p
@italianiec: Ostatnio czytałem artykuł (nie pamiętam gdzie) że Ameryka obaliła testy NCAP poprzez zmniejszenie powierzchni zderzeniowej. Wzięli chyba 25% szerokości auta o ile dobrze pamiętam. Bo przy wypadkach uznali za bardziej prawdopodobne zderzenie 1/4 a nie 1/2 szerokości. Pięciogwiazdkowi zdobywcy wypadli marnie.
Co do świateł święta racja. Wkurzają ludzie, którzy zamontują sobie sami Xenony i walą po oczach. Ale jeszcze bardziej wkurzają ci, którzy jadą sobie ot tak po prostu na długich bo im wygodniej. Można by przy okazji oświetlenia zauważyć że ostatnio popularne światła do jazdy dziennej w postaci dwóch obrysówek z ciężarówki (wiem że to są jednak światła do jazdy w dzień ale chyba tylko z nazwy) sprawiają że gdy słońce zachodzi szczególnie zimą w pewnym momencie tych aut nie widać na drodze.
Prawda. Ja bym jeszcze wspomniał o wyśmiewaniu kołpaków. W końcu jeżeli kołpak zakrywa felgę a nie udaje alusa z metrowymi prześwitami to robi swoją robotę. Czasem tak wynika z oszczędności albo z bardzo nierównych dróg w okolicy. W końcu stalowa felga powinna wytrzymać więcej niż aluminiowa (chodź w dzisiejszych czasach nie wiadomo co mocniejsze). Tak po mojemu lepiej wygląda kołpak zakrywający felgę niż goła stalowa felga pokazująca jakże piękne czasem nakrętkę i zabezpieczenie od półosi...
@E30Tomas: Stało się trochę jak z Mercedesem gdzie tylko mniejsze sztuki mają przód napęd...
@Fenek: Informacja jest z oficjalnej strony Mercedesa. Podane jest 460kW czyli 625 KM. Taki widocznie mieli pomysł na to auto. Skrzynia też 16 stopniowa.
Streamline nie ma narożników jaki i FH 16 nie ma 420 KM - takie 2 małe błędy :)
pomyłki każdemu mogą się zdarzyć a ta pewnie wynika z błędnego podpisania zdjęcia które potem zostało przeoczone przy wrzucaniu na podglądzie
kabina może była na przekładkę. kiedyś zamieniali tylko nie wiem które kabiny na które podwozia
ale aż dziw że na takim Ivecu (chyba Eurocargo) a nie na jekiejś BMW czy innym Golfie xD
chyba mówisz o hostessach bo samo auto to NRD ;p
czyżby wał korbowy z Fiata 125p?
bo nawet więcej. Wymiary takiej kabiny to ok. 2,25x3,8m więc jest czym zabijać komary. Po dłuższej trasie jest co skrobać xD
wywracanie kabiny dla niego nabrało nowego znaczenia xD
ja w zasadzie to prawie za każdą się oglądam :D
dokładnie... piękne Peterbilty
dokładnie Krazek93... ciekawie by było zobaczyć taki salonik Jelcza ;D
po Radomiu się taki kręci (przynajmniej jak przejeżdżałem to go kilka razy widziałem) tylko że "BDF"
robi... i wygląda oryginalnie ;p
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 stycznia 2013 o 17:36
Iveco, Jelcz lub Star :D
w końcu niektóre nowe generacje innych marek też za bardzo nie odbiegają wizualnie od poprzednich. po za tym ma on pewne nowości. chociażby Common rail ABS czujniki cofania...
to fakt że co raz nowsze projekty co raz gorzej wyglądają. Wystarczy tylko popatrzeć na ”ciężarówki przyszłości”. Ale te jeszcze nie są złe...