Profil użytkownika
pable
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 4 czerwca 2013 - 20:44 |
Ostatnio: | 5 września 2018 - 21:59 |
- Materiałów na głównej: 20 z 20
- Punktów za materiały: 1093
- Komentarzy: 366
- Punktów za komentarze: 148
Na początku jak zacząłem przygodę z Hondą to ktoś mi powiedział że 5gen to kaczka i tak już zostało
@LzRd: Rota slipstream /Spoon SW388 / Regamaster Evo
Tragicznie to wygląda
FD2
To jest civic 5gen albo 6gen z frontem R34
@GanjaDrive: F20C KW 8300rpm Nm 7500rpm max rpm 9000 JDM 183KW 220Nm, USDM 179KW 208Nm, EDM 177KW 208Nm, F22C USDM 177KW 7500rpm 221Nm 6500rpm max rpm 8000, F22C JDM 187KW 7500rpm 230Nm 6500rpm max rpm 8000
NA1
B18C5 w CRX'sie
W CRX'ach w serii są tylko 1.6
S14
Bardziej bym się spodziewał w Lexusie 2JZ niż jego rywala
Też tak myślę że jest przygotowany pod TA
http://www.youtube.com/watch?v=OQPKD7VCA2g&hd=1
Ciśnienie oleju, temp. oleju, bost, EGT
S1 VTEC jeździ w Częstochowie EE8, S2 tez było EE8 a S3 był a może jest EG6
Uwielbiam ten dźwięk SW400
Prelude 5gen F20B
Nie od skoku zależą max obroty ale od stosynku długości korbowodu do skoku tłoka np. B16A ma 1.74 a B16B 1.84 bo jest zbudowane na bloku B18 który jest wyższy nisz ten w B16A
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 21:16
W Polsce jest CRX mający 230KM w B16A1 a CRX SS Work's Na bloku B16B o pojemności 1841 ma 240KM warzy 740kg i objeżdża dużo mocniejsze AWD.
Nowsze silniki D seri mają bagnety przy rozrządzie a starsze pośrodku i tym się właśnie różni Z6 od Y8
B16A2 + Eaton M62
Tech dobrze napisał zasadę działania takiego zestawu, a tak poza tym to jest D16Y8 bo ma bagnet przy rozrządzie
Silnik nie jest obrócony a kolumna kierownicza wychodzi w tym zgrubieniu na grodzi za silnikiem i jest to civic 5gen
Na początku zbudowali 2 sztuki ale byli chętni na kupno i ostatecznie zbudowali chyba 50 szt.
R32 R33 R34 GTR był montowany RB26DETT a co do zdjęcia to jest jedno turbo