Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    orwo

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 1 marca 2012 - 17:52
    Ostatnio: 3 listopada 2012 - 1:56
    Gadu-gadu: 3260717
    • Materiałów na głównej: 171 z 172 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 6235
    • Komentarzy: 98
    • Punktów za komentarze: 26
     
    BMW 700 – dzisiejsze beemki mnie jakoś nie kręcą, no może poza tymi na dwóch kołach, ale za to starsze modele potrafią zachwycić. dziś bardzo ciekawe i niemal zapomniane BMW 700. nie da się ukryć że urody przecudnej. krótko: silnik czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie boxer, umieszczony z tyłu, napędzający oczywiście koła tylne. moc max. 30KM przy 5000obr/min, max. moment 50Nm przy 3400obr/min. prędkość max. 121km/h. wersje nadwozia: sedan, coupe i kabriolet. produkcja trwała od 1959 do 1965 roku.
    Dzisiejsze beemki mnie jakoś nie kręcą, no może poza tymi na dwóch kołach, ale za to starsze modele potrafią zachwycić. dziś bardzo ciekawe i niemal zapomniane BMW 700. nie da się ukryć że urody przecudnej. krótko: silnik czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie boxer, umieszczony z tyłu, napędzający oczywiście koła tylne. moc max. 30KM przy 5000obr/min, max. moment 50Nm przy 3400obr/min. prędkość max. 121km/h. wersje nadwozia: sedan, coupe i kabriolet. produkcja trwała od 1959 do 1965 roku.
    18 maja 2012, 14:00 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 100 coupe S – po prostu piękności
    Po prostu piękności
    18 maja 2012, 11:21 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO też potrafi palić gumę ;)
    17 maja 2012, 16:53 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zobaczmy ilu mamy tutaj wyznawców motóra
    15 maja 2012, 10:02 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GAZ 69 – prawdopodobnie najlepszy samochód terenowy.
    Prawdopodobnie najlepszy samochód terenowy.
    12 maja 2012, 17:26 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Škoda 136 Rapid – oto moja perełka, a dokładnie stan w dniu zakupu. skoda 136 rapid. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1289 cm³, 62KM przy 5000obr/min, maksymalny moment obrotowy: 100 N•m przy 3000 obr/min, 5 biegowa skrzynia biegów. ciekawostką tego modelu jest dwuobwodowy układ hamulcowy z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu, co powoduje, że rapidka ma bardzo dobre heble, ze 100km/h droga hamowania to tylko 36m, niejedno współczesne auto nie jest w stanie zatrzymać się na tak krótkim dystansie. rapidka zadebiutowała w 1981 roku i była produkowana w latach 1981-1984 jako skoda garde, 1984-1989 jako skoda 130 rapid a w latach 1987-1990 jako skoda 135/136 rapid. moja to ostatni i najmocniejszy model 136, których wyprodukowano jedynie 9708 egzemplarzy. obecnie jest w fazie odrestaurowywania. oczywiście będzie zachowany oryginał.
    Oto moja perełka, a dokładnie stan w dniu zakupu. skoda 136 rapid. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1289 cm³, 62KM przy 5000obr/min, maksymalny moment obrotowy: 100 N•m przy 3000 obr/min, 5 biegowa skrzynia biegów. ciekawostką tego modelu jest dwuobwodowy układ hamulcowy z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu, co powoduje, że rapidka ma bardzo dobre heble, ze 100km/h droga hamowania to tylko 36m, niejedno współczesne auto nie jest w stanie zatrzymać się na tak krótkim dystansie. rapidka zadebiutowała w 1981 roku i była produkowana w latach 1981-1984 jako skoda garde, 1984-1989 jako skoda 130 rapid a w latach 1987-1990 jako skoda 135/136 rapid. moja to ostatni i najmocniejszy model 136, których wyprodukowano jedynie 9708 egzemplarzy. obecnie jest w fazie odrestaurowywania. oczywiście będzie zachowany oryginał.
    5 maja 2012, 19:58 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    sam se szczeliłem

    Easy rider – born to be wild
    Born to be wild
    2 maja 2012, 11:57 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Easy rider

    Zed′s dead baby... – ... Zed is dead.
    ... Zed is dead.
    27 kwietnia 2012, 13:54 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Pulp fiction

    Nic się nie zmieniło... – ...motórzyści byli, są i będą.
    ...motórzyści byli, są i będą.
    Yamaha XJ900 – wielu pokazuje czym jeździ, no to ja też. co prawda zdjęcie pochodzi z katalogu producenta, ale moja maszyna jest w trakcie renowacji i właśnie w takim malowaniu będę ją chciał wyrychtować. o sprzęcie krótko: yamaha xj900, czyli klasyczny "big bike".moja pochodzi z roku 1986, czyli już mogę nią latać na rajdy weteranów szos. 899cm3, 98KM, 4,2s do 100km/h, oraz max 229km/h daje frajdę z jazdy, a spore rozmiary i niemała waga, oraz spora ładowność, powoduje że jest to fajne i wygodne moto do turystyki. jeśli dodamy do tego niską awaryjność, dużą trwałość i niskie zużycie paliwa, to czego trzeba więcej? smaczku jeszcze dodaje napęd wałkiem kardana, czyli raz na zawsze można się pożegnać z problemami jakie stwarza łańcuch. no i to brzmienie, w końcu yamaha to też instrumenty muzyczne ;)

motórzyści: moc i lewa w górę!
    Wielu pokazuje czym jeździ, no to ja też. co prawda zdjęcie pochodzi z katalogu producenta, ale moja maszyna jest w trakcie renowacji i właśnie w takim malowaniu będę ją chciał wyrychtować. o sprzęcie krótko: yamaha xj900, czyli klasyczny "big bike".moja pochodzi z roku 1986, czyli już mogę nią latać na rajdy weteranów szos. 899cm3, 98KM, 4,2s do 100km/h, oraz max 229km/h daje frajdę z jazdy, a spore rozmiary i niemała waga, oraz spora ładowność, powoduje że jest to fajne i wygodne moto do turystyki. jeśli dodamy do tego niską awaryjność, dużą trwałość i niskie zużycie paliwa, to czego trzeba więcej? smaczku jeszcze dodaje napęd wałkiem kardana, czyli raz na zawsze można się pożegnać z problemami jakie stwarza łańcuch. no i to brzmienie, w końcu yamaha to też instrumenty muzyczne ;)

    motórzyści: moc i lewa w górę!
    24 kwietnia 2012, 12:09 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)