Profil użytkownika
motokes
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 9 lutego 2014 - 22:06 |
Ostatnio: | 1 maja 2018 - 22:18 |
O sobie: |
Technik-Mechanik |
- Materiałów na głównej: 27 z 39 (12 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1800
- Komentarzy: 26
- Punktów za komentarze: 9
« poprzednia 1 2 następna »
Tak dokładniej to jest replika którą miałem przyjemność jechać. Zdjęcie zrobiono na motor show 2014
Ojj... ktoś przekroczył jakieś 80000km lub 10 lat bo tyle wytrzymują :) 6 godzinek 2 piwka i jedzie dalej :)
piękny!! co to za chromowane kołpaki?? widziałbym je u mnie :) !
Na szczęście mam już swojego :). 126pFL nowe życie
Pracuję w ASO grupy VW, a ogólnie w branży po serwisach już 15lat i po przeczytaniu tego stwierdzam że na ogół w zwykłych warsztatach nie dba się o BHP czy o mienie klienta. Takich ludzi nie można nazywać mechanikami- ja na nich mówię Zenki z garażu. Szara rzeczywistość- taki prywatny warsztat nie dba o wyposażenie w narzędzia, a co za tym idzie nie zapłaci pożądnie to ma ludzi do roboty bylejakich. Renomowany mechanik się ceni i robi osobiście, lub pracuje w ASO. Druga strona medalu to cena w serwisie, ale napewno jest jakość i dbanie o rzeczy klienta przynajmniej u nas w firmie. Pozdrawiam!
@Pypyrypy: dzięki, posłuchać też :)
Ładny, aczkolwiek trzymałbym się danego stylu rocznika, chromy, szeroki wlot i listwa plastikowa trochę razi. Felga piękna :). Jest moc!
Piękny widok obrotomierza :)! Miałem taką maszynę w 2001r tylko wtedy nie było czym nagrać filmu. Obroty miałem do odciny na 9000, a wskaźnik prędkości wychylił się za 240 :) - niejeden się pomylił bo myślał że tylko 1.3, a tam niespodzianka z planowaną głowicą, polerką dolotu i odciążonym kołem w wersji gt
Adam... :)
:) wolałbym Twoje Audi 300000km niż nowe TSI 0km :)
Powodzenia:)! Wiem co to znaczy zapraszam na mój projekt.
@Boocu: Chyba nigdy nie byłeś na wsi :) no i może jakiś materiał, a nie tylko komentarze. Myślę że moderator ma podobne zdanie.
Miałem takiego:). Jaki masz motor? Ja miałem 1.8 i unosił się w powietrzu:)
Chętnie go odkupię:)
Miałem Colta 1.8 GTi czy coś w tym rodzaju z 1995 roku. Szatan nie samochód :) Jak kolega pisze- zawstydził niejednego, a 240 km/ też śmigałem :)- stare czasy. Z innych aut to może honda civic, lub sławna CRX. Też wymiatają...
jak dla mnie nic ciekawego, no ewentualnie zderzaki, a malec to tylko el
Witam! Czy ktoś może udzielić mi informacji na temat jaki to konkretnie kolor?
Mam taki widok codziennie... pozdrowienia z ASO :)
@Damiano: Tył nie był taki tragiczny, lecz ja nie jestem zwolennikiem łatania dziur. Też miałem taką nadzieję że będzie w lepszym stanie, ale odkrywasz jedno to wychodzi drugie, a jak ma być porządnie to trzeba wymienić.Mogłem wymienić całe boki, ale już nie chciałem odwiercać przy dachu bo to już mógłbym zgubić wymiary :). Pozdr
Składaki były w latach 90 i to dopiero był strach jeździć. Maluch i tak testów zderzeniowych nie przechodził. A co do jakości to śmiało mogę powiedzieć że elementy teraz zamontowane są bardziej solidnie niż fabryka. Oryginalnie zgrzew był ok co 3-do 5 cm, teraz są odwiercane części i spawane co 2 góra 3 cm więc- raz gęściej. Powielę komentarz co do kolegi wyżej napisałem: Staramy się jak możemy przy pasowaniu części- wstawiane były rozpieraki w środku i przed demontażem starych części wszystko wymierzone i tak samo wpasowane. Nie powinno być najgorzej- robię razem z mistrzem blacharskim lat 80 tych, gość konkretny- mogę śmiało powiedzieć że na 126p zęby zjadł. Co do 4 śladów to okaże się po zmontowaniu jak wyjdzie na geometrii beisbarth- pracuje na takim sprzęcie więc już tylko cierpliwość później i dokładne regulacje. Nie robię tego samochodu by tylko zrobić, to jest projekt o którym już myślałem od dłuższego czasu. Dziękuje za zainteresowanie, w miarę możliwości będą nowe fotki. Pozdrawiam!
Widziałeś pas zamiennik bez wytłoczenia na zdjęciu i też mi się to nie podobało, więc ten jest na sprzedaż a po kilkudniowym szukaniu już mam taki jak powinien być w wytłoczką:). Staramy się jak możemy przy pasowaniu części- wstawiane były rozpieraki w środku i przed demontażem starych części wszystko wymierzone i tak samo wpasowane. Nie powinno być najgorzej- robię razem z mistrzem blacharskim lat 80 tych, gość konkretny- mogę śmiało powiedzieć że na 126p zęby zjadł. Co do 4 śladów to okaże się po zmontowaniu jak wyjdzie na geometrii beisbarth- pracuje na takim sprzęcie więc już tylko cierpliwość później i dokładne regulacje. Nie robię tego samochodu by tylko zrobić, to jest projekt o którym już myślałem od dłuższego czasu. Dziękuje za zainteresowanie, w miarę możliwości będą nowe fotki. Pozdrawiam!
Interesuje mnie raczej coś z oryginalnych barw, ale dzięki:)
Właściciel Adam... dobra robota:)
Pięknie! Doskonale wiem ile trzeba włożyć pracy i pieniędzy:) Gratuluję odwagi i zapału. Zapraszam do mnie http://motokiller.pl/user/motokes niebawem więcej zdjęć. Mógłbyś mi doradzić gdzie zakupić nadkola zewnętrzne przednie. Pozdrawiam!
@Slaberka: Witaj! Hmmm... jesteś kolejną osobą która mi to mówi, więc odpowiem. Z punktu widzenia finansowego masz rację:). Tylko mną kieruje inny aspekt: zamiłowanie, pasja, hobby, wykształcenie z tym związane, aktualnie wykonywana praca i marzenia. Jednym z tych marzeń jest wykonanie takiego projektu. Powiem tak- jedni jeżdżą na nartach, inni wędkują, jeszcze inni robią różne inne dziwactwa.... a ja robię mojego 126p... KOCHAM ZAPACH BENZYNY!! Pozdrawiam!!