Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    motokes

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 9 lutego 2014 - 22:06
    Ostatnio: 1 maja 2018 - 22:18
    O sobie:

    Technik-Mechanik
    Obecnie praca w dziale serwisu Audi,VW,Skoda
    Hobby motoryzacja i wszystko co wokół tego się kręci...

    • Materiałów na głównej: 27 z 39 (12 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1800
    • Komentarzy: 26
    • Punktów za komentarze: 9
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    9 lipca 2015 o 14:27

    Tak dokładniej to jest replika którą miałem przyjemność jechać. Zdjęcie zrobiono na motor show 2014

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    14 marca 2015 o 0:31

    Ojj... ktoś przekroczył jakieś 80000km lub 10 lat bo tyle wytrzymują :) 6 godzinek 2 piwka i jedzie dalej :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    2 stycznia 2015 o 23:17

    piękny!! co to za chromowane kołpaki?? widziałbym je u mnie :) !

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    27 listopada 2014 o 22:02

    Na szczęście mam już swojego :). 126pFL nowe życie

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 października 2014 o 0:05

    Pracuję w ASO grupy VW, a ogólnie w branży po serwisach już 15lat i po przeczytaniu tego stwierdzam że na ogół w zwykłych warsztatach nie dba się o BHP czy o mienie klienta. Takich ludzi nie można nazywać mechanikami- ja na nich mówię Zenki z garażu. Szara rzeczywistość- taki prywatny warsztat nie dba o wyposażenie w narzędzia, a co za tym idzie nie zapłaci pożądnie to ma ludzi do roboty bylejakich. Renomowany mechanik się ceni i robi osobiście, lub pracuje w ASO. Druga strona medalu to cena w serwisie, ale napewno jest jakość i dbanie o rzeczy klienta przynajmniej u nas w firmie. Pozdrawiam!

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    27 września 2014 o 23:18

    @Pypyrypy: dzięki, posłuchać też :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    17 września 2014 o 22:54

    Ładny, aczkolwiek trzymałbym się danego stylu rocznika, chromy, szeroki wlot i listwa plastikowa trochę razi. Felga piękna :). Jest moc!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 września 2014 o 23:55

    Piękny widok obrotomierza :)! Miałem taką maszynę w 2001r tylko wtedy nie było czym nagrać filmu. Obroty miałem do odciny na 9000, a wskaźnik prędkości wychylił się za 240 :) - niejeden się pomylił bo myślał że tylko 1.3, a tam niespodzianka z planowaną głowicą, polerką dolotu i odciążonym kołem w wersji gt

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    18 czerwca 2014 o 22:26

    Adam... :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    15 czerwca 2014 o 0:06

    :) wolałbym Twoje Audi 300000km niż nowe TSI 0km :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    13 czerwca 2014 o 23:06

    Powodzenia:)! Wiem co to znaczy zapraszam na mój projekt.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    13 czerwca 2014 o 23:03

    @Boocu: Chyba nigdy nie byłeś na wsi :) no i może jakiś materiał, a nie tylko komentarze. Myślę że moderator ma podobne zdanie.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 maja 2014 o 20:45

    Miałem takiego:). Jaki masz motor? Ja miałem 1.8 i unosił się w powietrzu:)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    23 maja 2014 o 23:59

    Chętnie go odkupię:)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    23 maja 2014 o 23:53

    Miałem Colta 1.8 GTi czy coś w tym rodzaju z 1995 roku. Szatan nie samochód :) Jak kolega pisze- zawstydził niejednego, a 240 km/ też śmigałem :)- stare czasy. Z innych aut to może honda civic, lub sławna CRX. Też wymiatają...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    18 maja 2014 o 22:43

    jak dla mnie nic ciekawego, no ewentualnie zderzaki, a malec to tylko el

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    13 maja 2014 o 23:01

    Witam! Czy ktoś może udzielić mi informacji na temat jaki to konkretnie kolor?

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    27 kwietnia 2014 o 20:46

    Mam taki widok codziennie... pozdrowienia z ASO :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 kwietnia 2014 o 23:02

    @Damiano: Tył nie był taki tragiczny, lecz ja nie jestem zwolennikiem łatania dziur. Też miałem taką nadzieję że będzie w lepszym stanie, ale odkrywasz jedno to wychodzi drugie, a jak ma być porządnie to trzeba wymienić.Mogłem wymienić całe boki, ale już nie chciałem odwiercać przy dachu bo to już mógłbym zgubić wymiary :). Pozdr

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 kwietnia 2014 o 19:35

    Składaki były w latach 90 i to dopiero był strach jeździć. Maluch i tak testów zderzeniowych nie przechodził. A co do jakości to śmiało mogę powiedzieć że elementy teraz zamontowane są bardziej solidnie niż fabryka. Oryginalnie zgrzew był ok co 3-do 5 cm, teraz są odwiercane części i spawane co 2 góra 3 cm więc- raz gęściej. Powielę komentarz co do kolegi wyżej napisałem: Staramy się jak możemy przy pasowaniu części- wstawiane były rozpieraki w środku i przed demontażem starych części wszystko wymierzone i tak samo wpasowane. Nie powinno być najgorzej- robię razem z mistrzem blacharskim lat 80 tych, gość konkretny- mogę śmiało powiedzieć że na 126p zęby zjadł. Co do 4 śladów to okaże się po zmontowaniu jak wyjdzie na geometrii beisbarth- pracuje na takim sprzęcie więc już tylko cierpliwość później i dokładne regulacje. Nie robię tego samochodu by tylko zrobić, to jest projekt o którym już myślałem od dłuższego czasu. Dziękuje za zainteresowanie, w miarę możliwości będą nowe fotki. Pozdrawiam!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 kwietnia 2014 o 19:30

    Widziałeś pas zamiennik bez wytłoczenia na zdjęciu i też mi się to nie podobało, więc ten jest na sprzedaż a po kilkudniowym szukaniu już mam taki jak powinien być w wytłoczką:). Staramy się jak możemy przy pasowaniu części- wstawiane były rozpieraki w środku i przed demontażem starych części wszystko wymierzone i tak samo wpasowane. Nie powinno być najgorzej- robię razem z mistrzem blacharskim lat 80 tych, gość konkretny- mogę śmiało powiedzieć że na 126p zęby zjadł. Co do 4 śladów to okaże się po zmontowaniu jak wyjdzie na geometrii beisbarth- pracuje na takim sprzęcie więc już tylko cierpliwość później i dokładne regulacje. Nie robię tego samochodu by tylko zrobić, to jest projekt o którym już myślałem od dłuższego czasu. Dziękuje za zainteresowanie, w miarę możliwości będą nowe fotki. Pozdrawiam!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    15 kwietnia 2014 o 21:36

    Interesuje mnie raczej coś z oryginalnych barw, ale dzięki:)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 kwietnia 2014 o 21:13

    Właściciel Adam... dobra robota:)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 marca 2014 o 11:37

    Pięknie! Doskonale wiem ile trzeba włożyć pracy i pieniędzy:) Gratuluję odwagi i zapału. Zapraszam do mnie http://motokiller.pl/user/motokes niebawem więcej zdjęć. Mógłbyś mi doradzić gdzie zakupić nadkola zewnętrzne przednie. Pozdrawiam!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    9 marca 2014 o 0:49

    @Slaberka: Witaj! Hmmm... jesteś kolejną osobą która mi to mówi, więc odpowiem. Z punktu widzenia finansowego masz rację:). Tylko mną kieruje inny aspekt: zamiłowanie, pasja, hobby, wykształcenie z tym związane, aktualnie wykonywana praca i marzenia. Jednym z tych marzeń jest wykonanie takiego projektu. Powiem tak- jedni jeżdżą na nartach, inni wędkują, jeszcze inni robią różne inne dziwactwa.... a ja robię mojego 126p... KOCHAM ZAPACH BENZYNY!! Pozdrawiam!!

    « poprzednia 1 2 następna »