Profil użytkownika
matix
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 9 lutego 2012 - 20:59 |
Ostatnio: | 4 października 2016 - 20:08 |
- Materiałów na głównej: 47 z 48 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 3027
- Komentarzy: 351
- Punktów za komentarze: 378
raczej 78r. W tym co napisałeś to maluchów nie było xD
No z tymi kredytami to racja, teraz większość maszyn to "własność" banków i ARiMR. A cała kasa niby z tej unii idzie z powrotem na zachód bo większość nowego sprzętu nie jest produkowane w Polsce. I nie bój się, brudny rolnik w takim john dearze nie będzie siedział.
Przyciski nad radiem jest ? Wciskasz, jak się świeci kontrolka to znaczy że wyłączone jest esp i asr. I to raczej nie jest jego furka tylko jakaś w ameryce
Przyciski nad radiem jest ? Wciskasz, jak się świeci kontrolka to znaczy że wyłączone jest esp i asr
Jemu pewnie chodziło o malowanie
Wcale się nie czaił tylko miał lekki zakręt i na pewno czekał na lepszą widoczność, ale powinien już wcześniej go widzieć i puścić
Ja tak samo, wyprzedzasz a tu nagle pojawia się się siwy samochód(słabo widoczny) z dwoma ledwo widocznymi światełkami
Japończyk
Mnie ono nie przekonuje, na klasyczne bym wchodził poczytać i może coś napisać a to jakoś mi nie leży niestety
Bo wszyscy myślą że jest super extra ;p ja tam go zmieniłem na motula ale też podobno jest dużo podróbek
Widzę zapożyczasz sobie zdj z agrofoto ;p
Zobaczymy jak to będzie, może to tylko kwestia przyzwyczajenia.
A dla mnie to wszystko jakoś słabo przejrzyste jest na tym forum
Jak ma mało palić to tylko 1.9 tdi ale w quattro chyba nie było. A 2.4 wiadomo swoje spali, bez gazu to trochę na benzynę pójdzie. Zamiast tego 1.8T mogło by być, tańsza instalacja, mniej też wchłonie i z Q można znaleźć :)
Mylisz się. W szufladzie mam nawet instrukcję obsługi 80 Avant ze zdjęciem z kierunkami w zderzaku
Jak zawieszenie, to C4, tanie i bardziej wytrzymałe, chociaż aluminiowe w C5 też złe nie jest. Komfort to wiadomo że na wielowahaczu w C5, dużo pewniejsze prowadzenie. W benzynach quattro to będzie spory wybór, sam musisz sobie pokalkulować. W dieslu C4 to tylko 2.5 rzędowy a w C5 2.5 V, ale to już musisz uważać żeby padliny nie kupić bo będzie problem, silnik dobry ale trzeba dbać o niego
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 16:47
No on potrzebuje leczenia ;) wystarczy popatrzeć na jego punkty za komentarze
Szkoda że komputer spalania nie pokazuje
Tylko że te nowe maszyny robią teraz w kilka lat tyle motogodzin co ta trzydziestka przez 30 lat ;) Ale wiadomo że koszty utrzymania są kolosalnie niższe
Ale komentarzy haha. Jednak większość ludu w tym kraju wielbi BMW a nie "wieśwagena" jak to brzydko mówią.
Hehe, to były niezłe jaja ;D
Już 2x widzę u Ciebie w profilu były wrzuty z pytaniami o A4 i poszły do kosza i ta też pewnie pójdzie za te słabe zdjęcie. Bierz 110, bo 90 to trochę muł przy tej budzie. Jak kupisz trupa to na pewno będziesz bulił, z dobrym egzemplarzem problemów nie będzie. Ja mam 116 KM na pompowtryskach i śmiga jak ta lala,ale sporo kosztowała aczwóreczka niestety bo w dobrym stanie była
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2014 o 17:45
Montuj ;)
O kurde, jak to potem wyciągnąć
"Pompowtryskiwacze" a nie wtryskiwacze. Nie było żadnego Common Rail w 1.9 TDI. Autor skopiował z błędami z pierwszej strony jaka wyskoczyła w google ;p
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 stycznia 2014 o 14:22