Profil użytkownika
matheo200
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 16 lutego 2012 - 4:50 |
Ostatnio: | 15 grudnia 2018 - 23:08 |
- Materiałów na głównej: 114 z 127 (13 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 6552
- Komentarzy: 361
- Punktów za komentarze: 305
Wydaje mi się że to może być reklama tego modelu, bo stojąc tam strasznie zwraca na siebie uwagę...
Mustang na żywo wygląda dużo gorzej niż Camaro, a challenger to nie wiem bo nie widziałem:P
Trochę chyba przesadzili z tymi nadkolami...
Biedny samochód:(
W tym przypadku Audi, bo ten spoiler w tym BMW wygląda idiotycznie. A tak ogólnie to wole RWD od FWD.
W zasadzie jeden z pierwszych super samochodów:)
No widzisz tylko ja nie napisałem że wszystko co stosuje mercedes wynalazł sam, tylko że BMW nie wynalazło z tego co wiem nic ważnego dla motoryzacji... Jeśli się mylę to napisz mi co takiego wynaleźli i w jakim modelu zastosowali po raz pierwszy. A co do tych świateł to daj najlepiej jakiś artykuł albo podaj źródło, bo nic w necie nie znalazłem.
Do Leon159: "Takich argumentów można by wymyślać w nieskończoność jednakże wynika z tego że praktycznie każde BMW (zwłaszcza wysokie modele) wyprzedza o kilka lat swoją konkurencję i o kilkadziesiąt auta klasy popularnej" Jak widać to Mercedes wyprzedza o kilka lat BMW. A to czy samochody z danego roku miały zamontowany ABS czy nie, w momencie gdy był on dostępny, to zależy tylko od kupujących. Widocznie Ludzie jeżdżący merolami uznawali to za zbędne wyposażenie. Nie wiem skąd wziąłeś informacje że E32 były ksenony bo ja nic na ten temat nie znalazłem. Tak naprawde z tego co wiem to BMW nie miało większego wkładu w rozwój motoryzacji, bo wykorzystywali tylko pomysły innych.
1978 – Mercedes wprowadza ABS w modelu w116, BMW robi to rok później w modelu E23 1981 - ESP dostępne w w126 a BMW ma je dopiero w modelu E32 z 1986 Co do skrzyń biegów to przypominam że mercedes jako pierwszy zastosował siedmio biegowy automat. To było już chyba z dziesięć lat temu... Tak więc nie bądź taki do przodu z tym fanatyzmem...
Dokładnie. Większość osób tutaj jara się nie wiadomo jakimi mocami super samochodów za ogromną kasę, bo jest o nich głośno w programach motoryzacyjnych itd. A o rzadkich i ciekawych samochodach, które często pod względem technicznym wyprzedzały swoją epokę, mało kto wie cokolwiek. Tyle na ten temat.
porównaj stosunki mocy do masy...
Licz się ze słowami. Tu chodzi o osiągi, a jak sam napisałeś w najmocniejszej wersji ma 350km, i waży mniej niż 800 kg, E63AMG waży 1840 kg i ma 525km. Wniosek jest prosty, Renault ma dużo lepszy stosunek mocy do masy... A jak dla ciebie taka legenda to "puszka po konserwie" to ja nie wiem co ty na motokillerze robisz.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2013 o 23:22
Liczy się stosunek mocy do masy, a to auto nie waży nawet tony...
i przyczepność też:D
E36 w kombi ...gorzej być nie może. A teraz czekam na minusy od fanów marki;/
Dobrze że napisałeś bo już myślałem że ktoś hamulce zaj***ł.
W tym przypadku: Z rudy żelaza powstałeś...
Zginąć pod kołami samochodu to nieprzyjemna sprawa, ale pod kołami Matiza to dodatkowo zniewaga;)
Dokładnie! To jest cult style, ale mi też się podoba.
Zastava?:D
Wszystkie poza E36
merol
Nie jestem fanem JDM ale myślę że GTR rozszarpie challengera.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 lutego 2013 o 22:43
Też widziałem kiedyś jednego pod promem w Świnoujściu
tak to 6,9:D