Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    matheo200

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 16 lutego 2012 - 4:50
    Ostatnio: 15 grudnia 2018 - 23:08
    • Materiałów na głównej: 114 z 127 (13 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 6552
    • Komentarzy: 361
    • Punktów za komentarze: 305
     
    15 kwietnia 2012, 23:06 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Clio V6 – Auto produkowano w latach 2001 - 2005 w fabryce Alpine. Wersja ta różniła się od zwykłej wersji Clio zamontowanym centralnie silnikiem V6 2.9L napędzającym tylną oś za pośrednictwem 6-ścio biegowej manualnej skrzyni biegów. Karoserie auta poszerzono a w tylnej części nadwozia wkomponowano wloty powierza do silnika. Przednie zawieszenie pozostało prawie nie zmienione, natomiast z tyłu zastosowano układ wielodrążkowy. W układzie hamulcowym zastosowano wentylowane tarcze z 4 tłoczkami z przodu. Samochód dzięki masie wynoszącej 1335kg. i silnikowi o mocy 255km. posiada bardzo dobry stosunek mocy do masy, pozwalający na osiągnięcie setki w około 6 sekund i prędkość maksymalną wynoszącą 232km/h
    Auto produkowano w latach 2001 - 2005 w fabryce Alpine. Wersja ta różniła się od zwykłej wersji Clio zamontowanym centralnie silnikiem V6 2.9L napędzającym tylną oś za pośrednictwem 6-ścio biegowej manualnej skrzyni biegów. Karoserie auta poszerzono a w tylnej części nadwozia wkomponowano wloty powierza do silnika. Przednie zawieszenie pozostało prawie nie zmienione, natomiast z tyłu zastosowano układ wielodrążkowy. W układzie hamulcowym zastosowano wentylowane tarcze z 4 tłoczkami z przodu. Samochód dzięki masie wynoszącej 1335kg. i silnikowi o mocy 255km. posiada bardzo dobry stosunek mocy do masy, pozwalający na osiągnięcie setki w około 6 sekund i prędkość maksymalną wynoszącą 232km/h
    16 kwietnia 2012, 22:02 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tego auta chyba nikomu nie trzeba przedstawiać – To chyba jedna z najlepszych wyścigówek dopuszczona do ruchu drogowego
    To chyba jedna z najlepszych wyścigówek dopuszczona do ruchu drogowego
    14 kwietnia 2012, 21:15 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW concept cs – Prawda że piękny? Miał być konkurencją dla Mercedesa CLS ale z powodu kosztów nie zdecydowano się wprowadzić go do produkcji.
    Prawda że piękny? Miał być konkurencją dla Mercedesa CLS ale z powodu kosztów nie zdecydowano się wprowadzić go do produkcji.
    11 kwietnia 2012, 9:48 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Buick Wildcat – Buick Wildcat - luksusowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Buick w latach 1963-1970. Następca modelu Invicta. Dostępny jako: 2-drzwiowe coupé, 2-drzwiowy kabriolet i 4-drzwiowy sedan. Do napędu używano silników V8. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez automatyczną bądź manualną skrzynię biegów. Został zastąpiony przez model Centurion.
    Buick Wildcat - luksusowy samochód osobowy produkowany przez amerykańską firmę Buick w latach 1963-1970. Następca modelu Invicta. Dostępny jako: 2-drzwiowe coupé, 2-drzwiowy kabriolet i 4-drzwiowy sedan. Do napędu używano silników V8. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez automatyczną bądź manualną skrzynię biegów. Został zastąpiony przez model Centurion.
    7 kwietnia 2012, 11:56 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 vs. 1 – Mercedes 300E AMG Hammer
silnik V8-32v 5953cm3
moc 385km przy 5500 obr.
mom. obr. 566Nm
0-100km/h 5,4s
max 305km/h

BMW Alpina B10 biturbo
silnik R6-12v 3430cm3
moc 360km
mom.obr. 520Nm
0-100km/h 5,6s 
max. 291km/h

Pisać w komentach co byście wybrali.
    Mercedes 300E AMG Hammer
    silnik V8-32v 5953cm3
    moc 385km przy 5500 obr.
    mom. obr. 566Nm
    0-100km/h 5,4s
    max 305km/h

    BMW Alpina B10 biturbo
    silnik R6-12v 3430cm3
    moc 360km
    mom.obr. 520Nm
    0-100km/h 5,6s
    max. 291km/h

    Pisać w komentach co byście wybrali.
    5 kwietnia 2012, 21:16 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    google

    W123 AMG – Dużo się tu ostatnio pokazuje Camaro, Mustangów i innych ale w Europie też mamy fajne klasyki.
    Dużo się tu ostatnio pokazuje Camaro, Mustangów i innych ale w Europie też mamy fajne klasyki.
    4 kwietnia 2012, 11:44 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    1 vs. 1 – BMW 7 "storm" G-power
silnik V12 6.0L
moc 725 km
mom. obr. 1000Nm
0-100km/h 4,2s
0-200km/h 11,9s
max. 345km/h
G-power deklaruje że powstanie tylko 10 sztuk.

Mercedes S V12 biturbo Brabus
silnik V12 6.3L biturbo
moc 730km
mom.obr. 1320Nm
0-100km/h 4s
0-200km/h 11,9s
max 340km/h
Opcjonalnie napęd na cztery koła.

Piszcie w komentarzach który byście wybrali.
    BMW 7 "storm" G-power
    silnik V12 6.0L
    moc 725 km
    mom. obr. 1000Nm
    0-100km/h 4,2s
    0-200km/h 11,9s
    max. 345km/h
    G-power deklaruje że powstanie tylko 10 sztuk.

    Mercedes S V12 biturbo Brabus
    silnik V12 6.3L biturbo
    moc 730km
    mom.obr. 1320Nm
    0-100km/h 4s
    0-200km/h 11,9s
    max 340km/h
    Opcjonalnie napęd na cztery koła.

    Piszcie w komentarzach który byście wybrali.
    3 kwietnia 2012, 15:28 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    M3 GTS G-power – BMW G-power M3 GTS
Pod maską tego samochodu znajduje się wzmocniona jednostka ze "zwyklej" M3 GTS.
Dzięki specjalnie opracowanemu układowi doładowania, wzmocnieniu podstawowych podzespołów silnika (blok, wały), nowemu wydechowi i przeprogramowanemu ECU jednostka V8 produkuje teraz 635 KM i 630 Nm. To pozwala na rozpędzenie się do 100 km/h w 4,2 sekundy i przekroczenie 200 km/h w 11,9 sekund. Prędkość maksymalna sięga 323 km/h.

Trzeba przyznać że serce tego auta wygląda bosko...
    BMW G-power M3 GTS
    Pod maską tego samochodu znajduje się wzmocniona jednostka ze "zwyklej" M3 GTS.
    Dzięki specjalnie opracowanemu układowi doładowania, wzmocnieniu podstawowych podzespołów silnika (blok, wały), nowemu wydechowi i przeprogramowanemu ECU jednostka V8 produkuje teraz 635 KM i 630 Nm. To pozwala na rozpędzenie się do 100 km/h w 4,2 sekundy i przekroczenie 200 km/h w 11,9 sekund. Prędkość maksymalna sięga 323 km/h.

    Trzeba przyznać że serce tego auta wygląda bosko...
    3 kwietnia 2012, 15:58 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A mogło być tak pięknie 2... – W 1981 roku zespół projektantów pod kierownictwem inż. Wiesława Wiatraka rozpoczął prace nad Beskidem 106. Samochód odznaczał się bardzo nowoczesnym jednobryłowym nadwoziem o bardzo niskim oporze powietrza, co zaowocowało zużyciem paliwa na poziomie zaledwie 3,9l na 100km przy 90km/h. W pierwszych wersjach zastosowano standardowy silnik z malucha, a w roku 1987 opracowano przedłużoną wersję z silnikiem od 126p bis. Konstrukcyjnie auto było przystosowane do zamontowania czterocylindrowego silnika o większej pojemności. Umieszczony poprzecznie z przodu silnik napędzał przednie koła, co pozwoliło na uzyskanie bardzo obszernej kabiny pasażerskiej i bagażnika który po złożeniu tylnych siedzeń miał pojemność 800l.
Powstało siedem prototypów z czego jeden został rozbity w teście zderzeniowym, a pozostałe przechodziły próby drogowe. Podobnie jak większość polskich prototypów i Beskid miał zostać zniszczony w 1989r. jednak inżynierowie odmówili wykonania tego polecenia (brawa dla tych panów!!!). Gwoździem do trumny Beskida okazał się Fiat Cc który został wprowadzony zamiast niego. FSM miało wykupiony patent na nadwozie jednobryłowe ale zabrakło pieniędzy na jego przedłużenie, co pozwoliło w 1993r. na rozpoczęcie przez Renault produkcji modelu Twingo.
    W 1981 roku zespół projektantów pod kierownictwem inż. Wiesława Wiatraka rozpoczął prace nad Beskidem 106. Samochód odznaczał się bardzo nowoczesnym jednobryłowym nadwoziem o bardzo niskim oporze powietrza, co zaowocowało zużyciem paliwa na poziomie zaledwie 3,9l na 100km przy 90km/h. W pierwszych wersjach zastosowano standardowy silnik z malucha, a w roku 1987 opracowano przedłużoną wersję z silnikiem od 126p bis. Konstrukcyjnie auto było przystosowane do zamontowania czterocylindrowego silnika o większej pojemności. Umieszczony poprzecznie z przodu silnik napędzał przednie koła, co pozwoliło na uzyskanie bardzo obszernej kabiny pasażerskiej i bagażnika który po złożeniu tylnych siedzeń miał pojemność 800l.
    Powstało siedem prototypów z czego jeden został rozbity w teście zderzeniowym, a pozostałe przechodziły próby drogowe. Podobnie jak większość polskich prototypów i Beskid miał zostać zniszczony w 1989r. jednak inżynierowie odmówili wykonania tego polecenia (brawa dla tych panów!!!). Gwoździem do trumny Beskida okazał się Fiat Cc który został wprowadzony zamiast niego. FSM miało wykupiony patent na nadwozie jednobryłowe ale zabrakło pieniędzy na jego przedłużenie, co pozwoliło w 1993r. na rozpoczęcie przez Renault produkcji modelu Twingo.
    1 kwietnia 2012, 16:17 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj