Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    mariusztryb

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 19 stycznia 2014 - 12:12
    Ostatnio: 24 lipca 2015 - 11:46
    • Materiałów na głównej: 25 z 30 (5 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1954
    • Komentarzy: 31
    • Punktów za komentarze: 19
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 lipca 2015 o 11:46

    @Ronin: pewnie tak będzie na razie ma 3 lata więc musi się zadowolić moskwiczem

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    21 lipca 2015 o 16:45

    @Glaca: a w jakim stanie te koń? i ile za niego?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 lipca 2015 o 10:55

    to fura na polskie drogi dzięki

    [materiał]
    Ocena: 5 (Głosów: 7) | raportuj
    19 czerwca 2015 o 11:18

    piękny jak mój 126p oryginał to oryginał

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    10 października 2014 o 20:38

    gratuluje czystego silnika wiem ile to kosztuje pracy wypolerować te kapy

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 października 2014 o 8:23

    @Kaczogrod758: tu akurat są oryginalne opony datowane na 89 rok

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 października 2014 o 8:21

    @kacza1982: z tym zderzakiem to tylko złudzenie, jest równy,

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    8 października 2014 o 16:48

    @twilightsparkle: 100% oryginał lakier 444/F

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 października 2014 o 11:02

    @matus1104: moja jest prawie nowa, kilka razy użyta jeszcze na oryginalnych oponach na razie nie mam zamiaru sprzedać

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    3 października 2014 o 20:38

    ja też

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    14 marca 2014 o 22:58

    dzięki za pomysły, niestety mam już dużo więcej niż 18 lat, mam prace nawet niezłą bo pracuje jako Ratownik medyczny ale mam też rodzinę do utrzymania więc przychody bilansują się z wydatkami i ciężko coś odłożyć na marzenia

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    14 marca 2014 o 20:23

    fajnie że ktoś zajmuje się jeszcze takimi silnikami

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    2 marca 2014 o 21:37

    może i fajne ale w ogóle nie praktyczne, w ratownictwie medycznym lepiej sprawdza się troszkę większy prześwit np. 4x4,

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    2 marca 2014 o 13:53

    "psi kutas bez S"

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    2 marca 2014 o 13:52

    chłopaki nie płaczą

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    9 lutego 2014 o 13:09

    @lukaszm: kiedyś jeździłem sprinterem z darów z Holandi, budowany był od podstaw z myślą że będzie to ambulans, to był samochód, szkoda że nasze nie są takie, naszymi nie raz jest to jazda na krawędzi,

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    9 lutego 2014 o 11:30

    @dagmara2107: zawsze jest adrenalina, to jest piękne

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    9 lutego 2014 o 11:28

    @lukaszm: Te karetki przerabiane w Polsce są tak na prawdę " do przewożenia buraków dla rolnika" czyli bez modyfikacji silnika i napędu, z tyłu jest tylko zabudowa medyczna a tak to normalny crafter, w jednym crafterze wrzuciliśmy sobie chipa to lepiej szedł, po za terenem zabudowanym to crafter pójdzie tak koło 140 km/h wszystko zależy od warunków pogodowych i drogowych

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    9 lutego 2014 o 8:35

    @Panczo: żeby zdobyć uprawnienia musisz mieć zrobione psychotesty, medycynę pracy (neurolog, okulista, laryngolog, bad. laboratoryjne)

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    9 lutego 2014 o 8:31

    jestem Ratownikiem Medycznym-kierowcą i dziękuję wszystkim co ustępują pierwszeństwa przejazdu

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 lutego 2014 o 12:10

    ja akurat jestem Ratownikiem Medycznym z uprawnieniami kierowcy pojazdu uprzywilejowanego

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 lutego 2014 o 12:08

    żeby pracować w systemie Państwowego Ratownictwa Medycznego musisz mieć jakiś zawód medyczny np. lekarz systemu, pielęgniarka systemu, lub ratownik Medyczny, a żeby kierować pojazdem uprzywilejowanym musisz posiadać uprawnienia na takie pojazdy

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 lutego 2014 o 12:09

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 lutego 2014 o 11:26

    dzięki po prostu robię to co lubię

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 lutego 2014 o 8:11

    chociaż nie wiele to daje bo nasza karetka stacjonuje pod gołym niebem przy -20 to w środku było +6 ale dobre i to

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    8 lutego 2014 o 7:47

    masz racje jest to kabel do ładowania urządzeń w karetce oraz do ogrzewania przedziału medycznego żeby np. leki nie leżały w za niskiej temperaturze

    « poprzednia 1 2 następna »