Profil użytkownika
mariusztryb
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 19 stycznia 2014 - 12:12 |
Ostatnio: | 24 lipca 2015 - 11:46 |
- Materiałów na głównej: 25 z 30 (5 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1954
- Komentarzy: 31
- Punktów za komentarze: 19
« poprzednia 1 2 następna »
@Ronin: pewnie tak będzie na razie ma 3 lata więc musi się zadowolić moskwiczem
@Glaca: a w jakim stanie te koń? i ile za niego?
to fura na polskie drogi dzięki
piękny jak mój 126p oryginał to oryginał
gratuluje czystego silnika wiem ile to kosztuje pracy wypolerować te kapy
@Kaczogrod758: tu akurat są oryginalne opony datowane na 89 rok
@kacza1982: z tym zderzakiem to tylko złudzenie, jest równy,
@twilightsparkle: 100% oryginał lakier 444/F
@matus1104: moja jest prawie nowa, kilka razy użyta jeszcze na oryginalnych oponach na razie nie mam zamiaru sprzedać
ja też
dzięki za pomysły, niestety mam już dużo więcej niż 18 lat, mam prace nawet niezłą bo pracuje jako Ratownik medyczny ale mam też rodzinę do utrzymania więc przychody bilansują się z wydatkami i ciężko coś odłożyć na marzenia
fajnie że ktoś zajmuje się jeszcze takimi silnikami
może i fajne ale w ogóle nie praktyczne, w ratownictwie medycznym lepiej sprawdza się troszkę większy prześwit np. 4x4,
"psi kutas bez S"
chłopaki nie płaczą
@lukaszm: kiedyś jeździłem sprinterem z darów z Holandi, budowany był od podstaw z myślą że będzie to ambulans, to był samochód, szkoda że nasze nie są takie, naszymi nie raz jest to jazda na krawędzi,
@dagmara2107: zawsze jest adrenalina, to jest piękne
@lukaszm: Te karetki przerabiane w Polsce są tak na prawdę " do przewożenia buraków dla rolnika" czyli bez modyfikacji silnika i napędu, z tyłu jest tylko zabudowa medyczna a tak to normalny crafter, w jednym crafterze wrzuciliśmy sobie chipa to lepiej szedł, po za terenem zabudowanym to crafter pójdzie tak koło 140 km/h wszystko zależy od warunków pogodowych i drogowych
@Panczo: żeby zdobyć uprawnienia musisz mieć zrobione psychotesty, medycynę pracy (neurolog, okulista, laryngolog, bad. laboratoryjne)
jestem Ratownikiem Medycznym-kierowcą i dziękuję wszystkim co ustępują pierwszeństwa przejazdu
ja akurat jestem Ratownikiem Medycznym z uprawnieniami kierowcy pojazdu uprzywilejowanego
żeby pracować w systemie Państwowego Ratownictwa Medycznego musisz mieć jakiś zawód medyczny np. lekarz systemu, pielęgniarka systemu, lub ratownik Medyczny, a żeby kierować pojazdem uprzywilejowanym musisz posiadać uprawnienia na takie pojazdy
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 lutego 2014 o 12:09
dzięki po prostu robię to co lubię
chociaż nie wiele to daje bo nasza karetka stacjonuje pod gołym niebem przy -20 to w środku było +6 ale dobre i to
masz racje jest to kabel do ładowania urządzeń w karetce oraz do ogrzewania przedziału medycznego żeby np. leki nie leżały w za niskiej temperaturze