Profil użytkownika
marekkkkk
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 26 grudnia 2012 - 11:16 |
Ostatnio: | 5 marca 2023 - 10:41 |
- Materiałów na głównej: 389 z 390 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 3793
- Komentarzy: 216
- Punktów za komentarze: 110
« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 następna »
LPG zawsze wykańcza głowice silnika nawet potrafi wypalić dziury w tłokach powodem jest to że gaz podczas spalania wytwarza więcej ciepła niż benzyna a co do biopaliw wystarczy po pracować na silnikiem i będzie jeździł na czystym etanolu ale araby na to nie pozwolą
LPG zawsze wykańcza głowicę silnika
No a w temacie to powiem tyle tai rozrząd wytrzyma więcej niż reszta silnika w większości starszych traktorów stosowało się taki rozrząd mój Ursus C-330 jest z 1972r i taki rozrząd na kołach zębatych pracuje w nim do dziś.
Nie zębatki tylko koła zębate i to sobie zapamiętajcie wszyscy mój nauczyciel budowy pojazdów samochodowych w technikum za zębatki wstawiał jedynki do dziennika i to na czerwono.
ok działaj i opisz co wymieniałeś i ile cię to kosztowało może też odpicuję swoją Vectrę i też ją tu wstawię.
Miałem takiego dość żwawy samochodzik ale jest ich bardzo mało i są drogie w utrzymaniu te z pierwszych lat produkcji są lepsze jeśli znajdzie się zadbany egzemplarz a w to bardzo wątpię
Sposób z palnikiem dobry ale trochę ryzykowny jak odkręcisz jakąś śrubę zawsze smaruj ją smarem przed skręceniem i wtedy będą się odkręcały w miarę dobrze.
...a który silnik w WSK jest czysty chyba tylko ten co jest czyszczony po każdej jeździe.
Mistrz Parkowania poza tym ta nowoczesna motoryzacja schodzi na psy teraz liczy się ekologia i oszczędność więc w przyszłości nie będzie silników V12 V10 a i V8 jest zagrożone.
Ta marka nie ma historii i nikt tego nie kupi niech zrobią polskie auto dla ludu i jak im wyjdzie dopiero niech wezmą się za super auta.
jeśli słabo znasz się na mechanice to lepiej sobie odpuść silnik może by i pasował ale tu jest inna skrzynka biegów i nic z tego nie wyjdzie dochodzi więcej elektroniki więc od passka będziesz musiał ją przerzucić samemu tego nie ogarniesz.
Bierz VW Lub seata lecz w dieslu japońca nie kupuj na pierwsze auto bo części są droższe i coraz ciężej o auto w dobrym stanie i są bardziej awaryjne i zrazisz się do nich na pierwsze auto musisz kupić coś sprawdzonego a golf i seat to twarde samochody i koszty utrzymania bardzo niskie na drugie auto możesz wziąć Japończyka.
Ten star prawdopodobnie w tamtych czasach miał największą wysokość brodzenia silni był oryginał stara lecz osprzęt był nieco przebudowany i dlatego mógł jeździć po głębszej wodzie niż inne.
W której części Kutna jest ta fabryka??? Często tamtędy przejeżdżam ale nie widziałem tam takiej fabryki. Czy to jest z innej fabryki?
Bo to nie było Quattro
EVO IX MR 360BHP
Co to za wersja Lelek czy Dudek?
Najładniejszy Mustang
Silniki w Sprinterach robią tylko od 200tyś. kilometrów do 400tyś. nie licząc wielu innych kosztownych awarii od pękania turbin i awarii listwy zasilającej po zwykłe drobiazgi, a kiedyś silnik Mercedesa robił milinom kilometrów bez poważniejszego remontu. U mnie w firmie w Sprinterze 515 z silnikiem 2.2 150KM silnik padł po przejechaniu 398tyś kilometrów jak na dostawczaka to mało.
Dodam jeszcze że silnik 2.6 u vectry jest mało spotykany był on produkowany na Anglię był tez taki i w Omedze. W 1998r Opel wypuścił krótką serię Vectry z silnikiem 3.0 nazywana i300 lub i30
i500 miała silnik 2.5 v6 i chyba 193KM to całkowicie inne auto a 2.6 v6 ma 170KM
Najładniejsza 7
DrSzatan dobrze gada, a to wy się nie znacie na mechanice i na samochodach bo jeśli auto było zalane olejem i nigdy nie odpalane to bałbym się go odpalić bo olej podlega starzeniu i też wysycha oblepiając wszystkie elementy w środku ja widziałem taki silnik który stał przez kilka lat nie odpalany i jest tam sam syf no i przed odpaleniem najpierw poradziłbym się mechanika z McLarena co z tym fantem zrobić bo można zatrzeć silnik no chyba że auto było przepalane to już inna bajka.
Jak tym jeździć???
To nie kotek to Żmija.