Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    kokocha5252

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 20 lipca 2012 - 9:14
    Ostatnio: 21 marca 2018 - 21:46
    • Materiałów na głównej: 35 z 47 (12 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 2438
    • Komentarzy: 14
    • Punktów za komentarze: 8
     
    Odnaleziono prototyp syreny 607 – Syrena w wersji hatchback została zaprojektowana w latach 1970-71 na bazie części z Polskich Fiatów 126p i 125p oraz Zastavy 1100p. Wydłużono rozstaw osi i zmieniono tył nadwozia. Jedyny istniejący egzemplarz, który miał zostać zniszczony pokazano w 2011. Od 1974 roku samochód był przechowywany w garażu w okolicy Bielska-Białej. Trwają prace nad rekonstrukcją nadwozia.
    Syrena w wersji hatchback została zaprojektowana w latach 1970-71 na bazie części z Polskich Fiatów 126p i 125p oraz Zastavy 1100p. Wydłużono rozstaw osi i zmieniono tył nadwozia. Jedyny istniejący egzemplarz, który miał zostać zniszczony pokazano w 2011. Od 1974 roku samochód był przechowywany w garażu w okolicy Bielska-Białej. Trwają prace nad rekonstrukcją nadwozia.
    3 lutego 2013, 15:16 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda 1 grf .. – Prototyp...Szkoda że nie wyszedł z produkcji
    Prototyp...Szkoda że nie wyszedł z produkcji
    1 lutego 2013, 20:12 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Fiat 126p Combi – Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    1 lutego 2013, 20:18 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    A wy robicie zapewne to samo – jest moc
    Jest moc
    4 lutego 2013, 0:13 przez kokocha5252 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    internet

    Fiat 126p LPT – Na potrzeby wojska zbudowano Fiata 126p LPT – Lekki Pojazd Terenowy. Ten ciekawy pojazd miał trzy osie, i był przystosowany do pływania dzięki zamontowanej śrubie, podłączanej przez środkową oś.
    Na potrzeby wojska zbudowano Fiata 126p LPT – Lekki Pojazd Terenowy. Ten ciekawy pojazd miał trzy osie, i był przystosowany do pływania dzięki zamontowanej śrubie, podłączanej przez środkową oś.
    1 lutego 2013, 20:21 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat 126 Bombel – Kiedy ruszyła seryjna produkcja Fiata 126p w Polsce, inżynierowie zaczęli myśleć nad różnymi wersjami popularnego Malucha. Jednym z pomysłów była idea stworzenia małego auta dostawczego. Przy współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w 1974 roku zaprojektowano jego bryłę. Jak widać, zmianie uległ tył auta, w tylnej części nadwozia zamontowano wykonaną z żywicy i włókna szklanego nadbudowę (dzięki jej obłemu kształtowi auto nazwano Bombel). Dzięki niej przestrzeń ładunkowa małego furgonu wynosiła 1m sześcienny. Miała ona dwa poziomy: górny z płaską powierzchnią dostępną poprzez tylne drzwi oraz dolny, który tworzyła wnęka dostępna za przednimi siedzeniami. Po usunięciu półki pomiędzy górnym, a dolnym poziomie ładowność Bombla wynosiła 300kg.
    Kiedy ruszyła seryjna produkcja Fiata 126p w Polsce, inżynierowie zaczęli myśleć nad różnymi wersjami popularnego Malucha. Jednym z pomysłów była idea stworzenia małego auta dostawczego. Przy współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w 1974 roku zaprojektowano jego bryłę. Jak widać, zmianie uległ tył auta, w tylnej części nadwozia zamontowano wykonaną z żywicy i włókna szklanego nadbudowę (dzięki jej obłemu kształtowi auto nazwano Bombel). Dzięki niej przestrzeń ładunkowa małego furgonu wynosiła 1m sześcienny. Miała ona dwa poziomy: górny z płaską powierzchnią dostępną poprzez tylne drzwi oraz dolny, który tworzyła wnęka dostępna za przednimi siedzeniami. Po usunięciu półki pomiędzy górnym, a dolnym poziomie ładowność Bombla wynosiła 300kg.
    1 lutego 2013, 20:29 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    PROTOTYP WSK SOKÓŁ – POJ 175
    POJ 175
    20 lipca 2012, 9:21 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)