Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    kaj1990

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 26 kwietnia 2013 - 21:36
    Ostatnio: 5 lipca 2014 - 19:50
    • Materiałów na głównej: 29 z 35 (6 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 2038
    • Komentarzy: 62
    • Punktów za komentarze: 102
     
    Miłość –
    25 lutego 2014, 19:48 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Demoty

    ...i wszystko jasne
    30 stycznia 2014, 8:47 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    I wszystko jasne... –
    20 stycznia 2014, 21:33 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (18)
    DBS –
    12 grudnia 2013, 18:45 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3 grudnia 2013, 17:34 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    3 grudnia 2013, 17:00 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Crx Turbo rwd.
    3 grudnia 2013, 17:05 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Paul Walker –
    2 grudnia 2013, 17:04 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Celica – Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    Wersja GT4 wizualnie wyróżniała się zupełnie innym przodem z masywniejszym zderzakiem oraz wyraźnymi przetłoczeniami na pokrywie silnika. Linia boczna i tył były wspólne dla wszystkich wersji Celiki z tym, że „rajdówkę” w wyposażeniu seryjnym zdobił tylny spoiler (dostępny jako opcja w pozostałych wersjach).

    Celica GT4Celica GT4 we wnętrzu zupełnie nie przypomina ascetycznego samochodu rajdowego. W wyposażeniu seryjnym oprócz wszystkich elektrycznych gadżetów znanych z 2-litrowej wersji GT znalazły się ponadto : skórzana tapicerka i kierownica, dodatkowy wskaźnik na desce rozdzielczej, klimatyzacja oraz szyber dach. Mniejszy w GT4 za to był bagażnik. W końcu gdzieś trzeba było upchnąć napęd tylnej osi oraz większy zbiornik paliwa (68 l)

    Turbodoładowany silnik 2.0 generował 242 KM osiągane wysoko, bo przy 6000 obr./min. Kierowca miał do dyspozycji maksymalny moment obrotowy na poziomie 302 Nm przy 4800 obr./min. Jednostka napędowa mieściła 5,2 l oleju, który producent zalecał wymieniać co 7,500 km lub co 6 miesięcy. Napęd przenoszony był przez 5-stopniowa ręczną skrzynię biegów na 4 koła z lekkich stopów o szerokości 7,5 JJ wyposażonych w opony 215/50 R16.

    Mechanizmy różnicowe (tylny i centralny dyfer) gwarantowały optymalną trakcję w każdych warunkach. Całość potrafiła ruszyć z miejsca i rozpędzić się do 100 km/h w czasie 6,1 s (dane katalogowe). Prędkość maksymalna wynosiła 240 km/h
    2 grudnia 2013, 16:52 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    2jz  gte i wszystko jasne... – Silnik legenda, chyba najpopularniejszy na świecie, najbardziej podatny na mody... Chociaż to stara konstrukcja spokojnie może dorównać nowym silnikom...
    Silnik legenda, chyba najpopularniejszy na świecie, najbardziej podatny na mody... Chociaż to stara konstrukcja spokojnie może dorównać nowym silnikom...
    2 grudnia 2013, 17:46 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)