Profil użytkownika
ciechoo
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 16 października 2011 - 22:04 |
Ostatnio: | 23 marca 2014 - 21:07 |
- Materiałów na głównej: 13 z 16 (3 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 421
- Komentarzy: 382
- Punktów za komentarze: 283
HEHE, moja, też musi mieć krwistoczerwone:P nie ważny model, tylko kolor:P ale raczej ogląda się za New Beetle:)
Na stalowe fele, to sposób z filmiku jest wystarczający, bo to co proponujecie, po prostu mija się z sensem, gdy można w tej samej cenie kupić nowe:P jeśli ma się już inwestować w drogie lakiery i zdejmowanie opon, to tylko przy aluskach;P
Ktoś tu chyba obrobił sklep z rurami:P
Gimbaza world...
Spoko, chyba wszyscy widzieli ten film:P
Ja miałem jeszcze takie świecące nakrętki na wentyle:)
dobry SWAP nie jest taki straszny, gorzej jak trafisz na dzieło "kolegi brata kolegi, co ma szopę i zestaw kluczy", bo tu już jest czarna magia:P sam się o tym przekonałem. Ale jak SWAP jest dobrze zrobiony, to nie ma problemu:P Niestety zawsze przy demontażu coś się uwali na siłę i już nie będzie się tak dobrze wszystko kupy trzymać jak w oryginale:P
Czy ktoś może napisać, jak uzyskać taką polerkę? Ja próbowałem gąbką do szlifierki z pastą polerską i wodą, ale niewiele mi to dało. W porównaniu do tego co było fabrycznie (gładkie jak lustro), to wyszła kicha a nie polerka:/
pewnie 1.6 lub 1.8, bo są bardzo głęboko, zaraz przy przegrodzie, a cały przód to praktycznie osłona wiatraka:P
Wreszcie ktoś z głową na karku:P Ale german style, to nie tylko błyszczące BBSy (warunek konieczny według większości), ale i doprowadzenie auta do stanu idealnego pod względem wizualnym i mechanicznym. Nikt tu nie chce wyciskać 600KM z 2.5L, ale doprowadzić go do stanu w którym jeździ idealnie i wygląda idealnie. Niestety większość robi samochody "na jedno kopyto", czyli gleba po samo nadkole, BBS i w zasadzie tyle. Zgadzam się z przedmówcą - "jedziesz na zlot a tam wszystko takie samo"
To nie przez brewki (bezpośrednio):p lampy Ci zaparowują, bo ktoś je musiał rozkręcać. Mam ten sam problem :(
Paint spoko:p ale co to robi na głównej?
A ja pogrzebałem trochę i znalazłem, że v12 BMW pracowało już pod koniec 1986r w modelu E32 750iL na rynku europejskim i japońskim:P, potem montowano go dopiero w E31 850i.
Dzięki, ale ten silnik też będzie miał niepełne stadko:P
Filtr już mam - podwójny stożek:) robi głównie chałas:P O wałkach słyszałem, ale gdzie można takie dostać?
Bardziej LFA, ale za jednego LFA można kupić KILKA GTR'ów
Potrafią tak tylko dwa silniki na świecie: Ten i V8 Lexusa:)
Mają jaja...
To jest chyba temperatura na zewnątrz:P Ja w poniedziałek miałem 54,6 stopnia w środku:p czarny samochód, czarne wnętrze i 8 godzin w pełnym słońcu...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2013 o 20:44
Wybór oczywisty -> patrzcie na kolejny obrazek:)
sheepster, a samochód kupujesz dla siebie czy dla innych? Jak będzie dopieszczony, to i za Touring się będą oglądać:P Przykład: http://www.insideperformance.de/images/produkte/auspuffanlagen/e46/e46_m3-look_4-rohr_auspuffanlage_touring.jpg
Klimat? Jak patrze na te bawary, to czuję trupa w bagażniku:P bad look:P
To nie wyciągarka, tylko lina asekuracyjna, żeby auto nie spadło gdyby coś poszło nie tak.
heh, z ust mi to wyjęliście:P
a i spalanie jest znośne:) trasa 10Ljak cisnę i 6,5L jak nie, miasto - 10L gdy jade jak emeryt, 12-13 gdy troche cisne przy ruszaniu i 20L gdy cisnę cały czas:P serio, na 30L ujechałem ledwo 160km:p od tego czasu sobie odpuściłem:P ale tak na poważnie, to wszystko spoko:P 2.0 lepsze