Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    ciechoo

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 16 października 2011 - 22:04
    Ostatnio: 23 marca 2014 - 21:07
    • Materiałów na głównej: 13 z 16 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 421
    • Komentarzy: 382
    • Punktów za komentarze: 283
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 lipca 2013 o 16:49

    HEHE, moja, też musi mieć krwistoczerwone:P nie ważny model, tylko kolor:P ale raczej ogląda się za New Beetle:)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 lipca 2013 o 16:41

    Na stalowe fele, to sposób z filmiku jest wystarczający, bo to co proponujecie, po prostu mija się z sensem, gdy można w tej samej cenie kupić nowe:P jeśli ma się już inwestować w drogie lakiery i zdejmowanie opon, to tylko przy aluskach;P

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 lipca 2013 o 16:29

    Ktoś tu chyba obrobił sklep z rurami:P

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 7) | raportuj
    31 lipca 2013 o 16:22

    Gimbaza world...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 lipca 2013 o 16:05

    Spoko, chyba wszyscy widzieli ten film:P

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
    30 lipca 2013 o 16:03

    Ja miałem jeszcze takie świecące nakrętki na wentyle:)

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    29 lipca 2013 o 17:00

    dobry SWAP nie jest taki straszny, gorzej jak trafisz na dzieło "kolegi brata kolegi, co ma szopę i zestaw kluczy", bo tu już jest czarna magia:P sam się o tym przekonałem. Ale jak SWAP jest dobrze zrobiony, to nie ma problemu:P Niestety zawsze przy demontażu coś się uwali na siłę i już nie będzie się tak dobrze wszystko kupy trzymać jak w oryginale:P

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 lipca 2013 o 17:05

    Czy ktoś może napisać, jak uzyskać taką polerkę? Ja próbowałem gąbką do szlifierki z pastą polerską i wodą, ale niewiele mi to dało. W porównaniu do tego co było fabrycznie (gładkie jak lustro), to wyszła kicha a nie polerka:/

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 lipca 2013 o 16:52

    pewnie 1.6 lub 1.8, bo są bardzo głęboko, zaraz przy przegrodzie, a cały przód to praktycznie osłona wiatraka:P

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
    28 lipca 2013 o 12:53

    Wreszcie ktoś z głową na karku:P Ale german style, to nie tylko błyszczące BBSy (warunek konieczny według większości), ale i doprowadzenie auta do stanu idealnego pod względem wizualnym i mechanicznym. Nikt tu nie chce wyciskać 600KM z 2.5L, ale doprowadzić go do stanu w którym jeździ idealnie i wygląda idealnie. Niestety większość robi samochody "na jedno kopyto", czyli gleba po samo nadkole, BBS i w zasadzie tyle. Zgadzam się z przedmówcą - "jedziesz na zlot a tam wszystko takie samo"

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    26 lipca 2013 o 22:40

    To nie przez brewki (bezpośrednio):p lampy Ci zaparowują, bo ktoś je musiał rozkręcać. Mam ten sam problem :(

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 lipca 2013 o 22:37

    Paint spoko:p ale co to robi na głównej?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 lipca 2013 o 22:27

    A ja pogrzebałem trochę i znalazłem, że v12 BMW pracowało już pod koniec 1986r w modelu E32 750iL na rynku europejskim i japońskim:P, potem montowano go dopiero w E31 850i.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 lipca 2013 o 21:51

    Dzięki, ale ten silnik też będzie miał niepełne stadko:P

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 lipca 2013 o 21:02

    Filtr już mam - podwójny stożek:) robi głównie chałas:P O wałkach słyszałem, ale gdzie można takie dostać?

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    25 lipca 2013 o 20:58

    Bardziej LFA, ale za jednego LFA można kupić KILKA GTR'ów

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
    25 lipca 2013 o 20:55

    Potrafią tak tylko dwa silniki na świecie: Ten i V8 Lexusa:)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 lipca 2013 o 22:49

    Mają jaja...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 lipca 2013 o 22:45

    To jest chyba temperatura na zewnątrz:P Ja w poniedziałek miałem 54,6 stopnia w środku:p czarny samochód, czarne wnętrze i 8 godzin w pełnym słońcu...

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 lipca 2013 o 20:44

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    23 lipca 2013 o 21:15

    Wybór oczywisty -> patrzcie na kolejny obrazek:)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 lipca 2013 o 0:19

    sheepster, a samochód kupujesz dla siebie czy dla innych? Jak będzie dopieszczony, to i za Touring się będą oglądać:P Przykład: http://www.insideperformance.de/images/produkte/auspuffanlagen/e46/e46_m3-look_4-rohr_auspuffanlage_touring.jpg

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 lipca 2013 o 0:10

    Klimat? Jak patrze na te bawary, to czuję trupa w bagażniku:P bad look:P

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    22 lipca 2013 o 0:07

    To nie wyciągarka, tylko lina asekuracyjna, żeby auto nie spadło gdyby coś poszło nie tak.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 lipca 2013 o 22:58

    heh, z ust mi to wyjęliście:P

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 lipca 2013 o 22:56

    a i spalanie jest znośne:) trasa 10Ljak cisnę i 6,5L jak nie, miasto - 10L gdy jade jak emeryt, 12-13 gdy troche cisne przy ruszaniu i 20L gdy cisnę cały czas:P serio, na 30L ujechałem ledwo 160km:p od tego czasu sobie odpuściłem:P ale tak na poważnie, to wszystko spoko:P 2.0 lepsze

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1015 16 następna »