Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    bmbl80

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 8 maja 2012 - 22:11
    Ostatnio: 28 września 2017 - 14:26
    • Materiałów na głównej: 8 z 8
    • Punktów za materiały: 115
    • Komentarzy: 40
    • Punktów za komentarze: 39
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 września 2017 o 17:07

    Szkoda, że ktoś mój film wrzucił na swój kanał bez zapytania :/

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 września 2015 o 13:05

    A ręczny?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 czerwca 2015 o 10:13

    Wada fabryczna Primer P11 i P11.144. Polega na tym, że na półosi jest tłumik gumowy szmerów, pod którym zbiera się woda i powoduje korozję, przez co peka, nawet przy emeryciej jeździe. Polecam zamienniki z motomax.pl P.S. Zapraszam na #nissanzone.pl

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    23 stycznia 2015 o 14:07

    Plus za LEXUSA :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 stycznia 2015 o 13:28

    @Matrix3756: Całe 150 KM pewnie :D

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    22 października 2014 o 21:05

    @HONDA: http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=11171 pozdrawiam

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    2 lipca 2014 o 7:45

    Jakie R29? Stosując taka numerację, to R27, a faktycznie C10 Warto ogarnąć trochę

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 czerwca 2014 o 15:27

    Dobrze napisane. "In blanco" znaczy, że pusta umowa

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 kwietnia 2014 o 8:24

    Co ciekawsze seria tylko z Automatem wychodziła

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 kwietnia 2014 o 8:23

    To seria z SR20VE. Po swapie w Polsce plus wydech, strojenie i kręcenie wałkami ok 220KM i 230Nm da się zrobić Zapraszam na www.nissanzone.pl

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 kwietnia 2014 o 8:17

    Wiem gdzie taki stoi :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    7 lutego 2014 o 6:50

    Chamskie parkowanie swoją drogą, ale nie pomyśleli, że może się przenieść na inne auta a potem na budynek. Debile

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    25 stycznia 2014 o 8:52

    A ja bardzo chętnie bym się ustawił z tą Multiplą. Bardzo ciekawy projekt

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    7 stycznia 2014 o 15:26

    Oczywiscie ze parter

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    29 grudnia 2013 o 16:21

    C10!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    9 grudnia 2013 o 17:28

    Przy tej mocy to ćwiartkę kończy przy ok 250 km/h, więc i tyle na tej skrzyni musi dać rade 1 :D Chyba ze to kłowka i zmienia biegi bez sprzegla i odpuszczania gazu

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    9 grudnia 2013 o 16:57

    Prosimy bardzo o udostępnianie!!! Więcej info o aucie na: www.nissanzone.pl

    [materiał]
    Ocena: 5 (Głosów: 7) | raportuj
    2 października 2013 o 7:48

    NIe ta klasa

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 sierpnia 2013 o 17:53

    15.000 za to auto? Chyba USD

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    13 czerwca 2013 o 13:18

    Generalnie to NIssan Micra K11 w innym ubranku :)

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
    13 maja 2013 o 15:37

    Tak to 100NX

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    28 marca 2013 o 7:53

    Nawet połowy nie ma

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    22 marca 2013 o 16:54

    Przy takim grubym projekcie turbo zazwyczaj odłacza sie zmienną fazę

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 marca 2013 o 18:15

    As first implemented in the Acura RL, SH-AWD allows torque to be continuously distributed between front and rear wheels from 70% front/30% rear to 30% front/70% rear, with up to 100% of the rear power being distributed to the outer left or right wheel to assist in cornering and dramatically reducing understeer. For example, in straight line full throttle acceleration, the RL is capable of distributing 40% of torque to the rear wheels and 60% to the front wheels.[2] In a hard turn, of percentage of power distributed to the rear wheels, up to 100% of the rear wheel power can be distributed to the single, outer rear wheel. This action will push the rear around the corner, and helping with steering, reducing understeer and keeping the car balanced and controlled.[2] The effect can be likened to steering in a row boat where applying more power to one oar can turn the boat. Szpera jest elektronicznie załaczana

    « poprzednia 1 2 następna »