Profil użytkownika
bmbl80
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 8 maja 2012 - 22:11 |
Ostatnio: | 28 września 2017 - 14:26 |
- Materiałów na głównej: 8 z 8
- Punktów za materiały: 115
- Komentarzy: 40
- Punktów za komentarze: 39
« poprzednia 1 2 następna »
Szkoda, że ktoś mój film wrzucił na swój kanał bez zapytania :/
A ręczny?
Wada fabryczna Primer P11 i P11.144. Polega na tym, że na półosi jest tłumik gumowy szmerów, pod którym zbiera się woda i powoduje korozję, przez co peka, nawet przy emeryciej jeździe. Polecam zamienniki z motomax.pl P.S. Zapraszam na #nissanzone.pl
Plus za LEXUSA :D
@Matrix3756: Całe 150 KM pewnie :D
@HONDA: http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=11171 pozdrawiam
Jakie R29? Stosując taka numerację, to R27, a faktycznie C10 Warto ogarnąć trochę
Dobrze napisane. "In blanco" znaczy, że pusta umowa
Co ciekawsze seria tylko z Automatem wychodziła
To seria z SR20VE. Po swapie w Polsce plus wydech, strojenie i kręcenie wałkami ok 220KM i 230Nm da się zrobić Zapraszam na www.nissanzone.pl
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Datsun_Sunny_B110_001.JPG
Wiem gdzie taki stoi :)
Chamskie parkowanie swoją drogą, ale nie pomyśleli, że może się przenieść na inne auta a potem na budynek. Debile
A ja bardzo chętnie bym się ustawił z tą Multiplą. Bardzo ciekawy projekt
Oczywiscie ze parter
C10!
Przy tej mocy to ćwiartkę kończy przy ok 250 km/h, więc i tyle na tej skrzyni musi dać rade 1 :D Chyba ze to kłowka i zmienia biegi bez sprzegla i odpuszczania gazu
Prosimy bardzo o udostępnianie!!! Więcej info o aucie na: www.nissanzone.pl
NIe ta klasa
15.000 za to auto? Chyba USD
Generalnie to NIssan Micra K11 w innym ubranku :)
Tak to 100NX
Nawet połowy nie ma
Przy takim grubym projekcie turbo zazwyczaj odłacza sie zmienną fazę
As first implemented in the Acura RL, SH-AWD allows torque to be continuously distributed between front and rear wheels from 70% front/30% rear to 30% front/70% rear, with up to 100% of the rear power being distributed to the outer left or right wheel to assist in cornering and dramatically reducing understeer. For example, in straight line full throttle acceleration, the RL is capable of distributing 40% of torque to the rear wheels and 60% to the front wheels.[2] In a hard turn, of percentage of power distributed to the rear wheels, up to 100% of the rear wheel power can be distributed to the single, outer rear wheel. This action will push the rear around the corner, and helping with steering, reducing understeer and keeping the car balanced and controlled.[2] The effect can be likened to steering in a row boat where applying more power to one oar can turn the boat. Szpera jest elektronicznie załaczana