Profil użytkownika
Yojimbo
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 9 kwietnia 2013 - 10:07 |
Ostatnio: | 25 kwietnia 2020 - 20:36 |
- Materiałów na głównej: 96 z 99 (3 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1319
- Komentarzy: 132
- Punktów za komentarze: 148
« poprzednia 1 2 3 4 5 6 następna »
Mam mega grzanę gdy po udanym zaparkowaniu autko się rozpycha i rozwala wszystko ;D
@Slaberka: Ciężko w to uwierzyć na początku, ale tak jest. Paliwo jest podane na listwie wtryskowej, a wtryski po prostu się nie otwierają. Ot cała filozofia.
@KoMo_TDi: Ja tam wolę poczytać opinie wielu osób niż jakiegoś redaktora :)
@KoMo_TDi: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nankang/NS2.htm Myślę, że stosunek jakości do ceny jest w miarę git, opinie użytkowników wykazują, że to całkiem dobra opona.
Takie naciągi już powoli przestają się robić modne. Tutaj wg mnie po prostu bieżnik jest za wąski i śmiesznie to wygląda. 205/40 pewnie by ładniej się ułożyło. Oponka sama w sobie jest ponoć bardzo dobra, osobiście nie miałem styczności.
http://cdn.memegenerator.net/instances/500x/46773851.jpg
Genialne, myślę że wiele osób by chciało sobie takie coś druknąć i powiesić na ścianie!
Nie rozumiem hejtu w stronę kierowcy GT-R'a...
Mercedes + gaz to nienajlepsze połączenie, ale niektórzy jeżdżą i nie narzekają. Przeszukaj net i sam wyciągniesz wnioski.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2014 o 10:32
@Tech: No właśnie, nie rozumiem tej całej podniety nad K20 i F20 - to świetne silniki, ale bez przesady.
@skota741: A jest w polsce jakaś z F20? Nie sądzę :P
Mam Merca 190E z 92 roku i ma przebieg 140 tyś. Nie wszyscy jeżdżą codziennie 10km do pracy. Jak praca czy szkoła jest pod nosem to auta nie będą miały dużych przebiegów. Poza tym - polecam wyznawać zasadę "nie przebieg, a stan auta". Nasz merc mimo małego przebiegu w ciągu kilku ostatnich lat troszkę że tak powiem zbrzydł: dziura na boczku fotela kierowcy, zaczyna pojawiać się lekka rdza przy tylnych lampach, klapie, nadkolu, gradobicie wcale nie pomogło. Wstyd przyznać że tak zaniedbałem autko ale obiecuję się poprawić, MR2 póki co pożera wszelkie finanse.
Fuck ale kaszalot...
Stawiam piwo osobie ktora zrobi profi vt mrki na bialych.
Widzę, że zdania są mocno podzielone :D Póki co CHYBA będzie diamantschwarz metallic z palety bmw e30. Złote też mi się okrutnie podobają, ale jakoś tak zalatują cygangsta... Czarne takie bardziej dyskretne i eleganckie się wydają.
Może jakiś dystans między górną krawędzią, a linkami "moje materiały" itd? Jak jestem na telefonie to zdarza się że kilka razy pod rząd trafiam zamiast tam to w baner.
Z całym szacunkiem... tak jak pisałem o poczekalni, to samo tyczy się forum. Wszyscy wchodzą tu tylko na stronę główną i najwyżej klikną przycisk kolejnej strony, vide kwejk. Jak ktoś jest ambitny to jeszcze napisze jakiś komentarz. Nie mówię że to źle, po prostu w tej stronie chodziło o prostotę przeglądania fajnych zdjęć i tyle. Forum w przypadku tak prostej strony to wg mnie nietrafiony pomysł. Większość nawet nie wchodzi do poczekalni bo po co? Ledwo zdążą przejrzeć te kilka stron materiałów z głównej dziennie i to wszystko. Na forum w większości będą sami młodzi którzy mają zanadto czasu. Od szukania pomocy mają wyspecjalizowane fora zajmujące się konkretnymi markami/silnikami/tematami.
Bo moc jest jednym z czynników, ale to nie jest jedyne co mówi nam czy silnik będzie miał dobre osiągi czy nie. No i on nie widzi nic poza tym, dodając do tego tą dziwną awersję do diesli i widoczny brak doświadczenia w strit rejsingu pisze to co pisze. Porównanie seata 1.8T do 1.9TDi mnie rozłożyło na łopatki. Ja tam nie bronię diesli bo nie przepadam za nimi, ale fakty są takie, że mało jest benzyn które są lepsze na miasto - właśnie dzięki niskoobrotowej charakterystyce diesel ma przewagę. Sam jeżdżę MR2 Turbo i tego typu auto nie jest najlepszym wyborem na zakorkowane miasto gdzie czasem trzeba z niskich obrotów wepchać się gdzieś.
Cytuję polaka z poprzedniego tematu: "@Yojimbo Wierz sobie w co chcesz - fakty są takie, że samochód o mocy 147 KM będzie zawsze wolniejszy od identycznego, który ma 150 KM. Nawet jeśli pierwszy będzie miał moment 100 Nm, a drugi 3000 Nm. Chcesz się sprzeczać? Trudno, nie udowodnisz, że jest inaczej." Polak nie potrafi zrozumieć, że auto które miałoby np stałe 130 koni od 2000rpm do 7000rpm będzie szybsze od auta które będzie miało 150 koni np od 3000 do 5000. Bo nie i tyle, dla niego diesel jest wolniejszy od benzyny nie dlatego że osiąga moc i pełen moment w niskośrednim zakresie obrotów i kończy "jechać" praktycznie przy 4500rpm, tylko dlatego że ma mniejszą moc. Osiągi to nie tylko same konie mechaniczne, wykres mówi wszystko na temat danego silnika, sama liczba koni mechanicznych nic nam nie powie bo nie wiadomo jaką charakterystykę ma silnik. I on tego nie rozumie bo widzi tylko KM i nic więcej i dalej będzie dawał idiotyczny przykład benzyny i diesla i będzie wmawiał człowiekowi że Nm się nie liczą. A na pytanie czemu między M52B28 a M50B25 jest taka różnia w osiągach mimo JEDNEGO konia mechanicznego różnicy to zamilkł. Troll i tyle.
Hmm a czy to rozwiązanie będzie tańsze czy droższe? No i kwestia taka, że to "nie zarobi na siebie" więc chyba nie spodobało by się to sołtysom ;d
Panowie, próbowałem uświadomić już kolegę polaka, ale jest niereformowalny - wciąż porównuje benzynę z dieslem i wciąż nie kuma o czym pisałem we wcześniejszym temacie. Wg niego auto które ma 150 koni i 200 Nm jedzie dokładnie tak samo jak auto które ma 150 koni i 3000 Nm.
Problem w tym, że MK3 wydaje się bardzo kuszące bo jest dostępne za o wieeeeele mniejsze pieniądze niż MK4 i często w manualu i z turbo. MK4 jak jest w jakichś znośnych pieniądzach (15-25k) to zazwyczaj anglik wolnossak z automatem :D Ogólnie MK3 to bardzo fajne auto, trochę droga eksploatacja - naprawy i zdobywanie części raczej we własnym zakresie. Całkiem wygodne i bywa nieźle wyposażone.
"Co do momentu - pisałem wyraźne: pokażcie mi jeden przykład modelu, który się lepiej rozpędza mając mniejszą moc i wyższy moment od identycznego modelu z wyższą mocą i niższym momentem. Przerosło was zadanie znalezienia choćby jednego takiego przypadku?" Wg Twojej teorii M52B28 193KM/280Nm i M50B25 192KM/245Nm jadą praktycznie łeb w łeb. Widziałeś kiedyś wyścig między tymi autami? F2T z probe'a zruchałoby M50B20 nawet jeśli siedziałoby w tej samej budzie, a Ty dalej swoje... Probe 2.2 Turbo objechałby nawet E36 325i ważące 1350kg, powiedz mi dlaczego skoro ma 40 koni mniej a waży tyle samo?. Jesteś mega trollem jeśli dalej sądzisz że moment nie ma znaczenia.
Wszystkie Twoje argumenty są inwalidą przez jedno zdanie: "Polonez z silnikiem Probe 147KM będzie wolniejszy od wersji z silnikiem BMW 150KM." Może i masz dużą wiedzę na temat różnych dziedzin motoryzacji, ale w tej kwestii totalnie nie masz pojęcia, albo nie rozumiesz o czym mówię. Jeśli wg Ciebie 147KM/258Nm będzie gorzej napędzać auto niż 150KM/190Nm to nie pozostaje nic innego jak bić brawo.
Probe nie waży 200 kg mniej :) I wygrywa bo ma dużo momentu. Więcej w kwestii osiągów da Ci zwiększenie momentu o 10Nm niż wyrzucenie 20 kg z auta. Nie rozumiem jak można tego nie rozumieć :D Ten probe objedzie 150 konne bmw nawet z 3 pasażerami w aucie właśnie dzięki większej ilości niutonów. Nie wiem jak Ci to zobrazować. Może tak - masz poloneza z silnikiem z BMW M50B20 150 koni. Wsadzasz zamiast niego silnik z Probe'a. Zakładamy że silniki ważą dokładnie tyle samo i waga auta się nie zmienia. Czy ów polonez po zmianie silnika na słabszy (147koni) ale z większym momentem będzie szybszy czy wolniejszy?