Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Yojimbo

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 9 kwietnia 2013 - 10:07
    Ostatnio: 25 kwietnia 2020 - 20:36
    • Materiałów na głównej: 96 z 99 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1319
    • Komentarzy: 132
    • Punktów za komentarze: 148
     
    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    20 stycznia 2014 o 16:07

    Co Ty masz z tymi tdikami... To jest całkiem osobny temat, gdyby tdiki kręciły się do 7 tyś obr to niestety ale benzyna nie miałaby czego szukać - patrz lemans... Zostawmy tdi w spokoju i wróćmy do tematu polonez M50B20 vs E36 328i. Jeśli wg Ciebie moc ma znaczenie a moment nie, to 147 konny Probe 2.2 Turbo nie powinien być w stanie objechać E36 320i. Ale czekaj, przecież ma Turbo... i ma więcej momentu! Czyżby Twoja teoria legła w gruzach? :P Nie widzisz różnicy jaka jest między 2.0 a 2.8 czy nie chcesz widzieć? To nie jest różnica 40 koni. Popatrz jaka jest różnica momentu i jak nisko jest on dostępny w 2.8. Właśnie z ciekawości sprawdziłem ile Nm ma M50B20 i jest gorzej niż myślałem, bo obstawiałem koło 220niutonów, a tu klops... 190Nm. Versus 280Nm. To jest prawie 100 Nm więcej. W szerokim zakresie obrotów.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    20 stycznia 2014 o 15:16

    No i skończyła się dyskusja na poziomie... Myślałem że będą konkretne argumenty. Podałeś przelicznik masy do mocy różniący się o 0,5 - czyli prawie nic nie znaczący, poza tym nie uwzględniłeś że M50 będzie cięższe niż seryjny silnik w poldku więc PWR które wyliczyłeś jest błędne i w praktyce wyszłoby na korzyść dla E36. Tak, ten polonez na pewno objedzie seryjne E36 320i. Raczej NIE objedzie 325i. I na 99,9% nie objedzie 328i. Niestety na kresce nie masz co liczyć na matematykę, a jeśli już to trzeba się posługiwać poprawnymi danymi :) Jeszcze długa droga Cię czeka żeby dobrze oceniać takie ustawki :D

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    20 stycznia 2014 o 14:45

    Źle dobrany olej raczej nie jest powodem takiego syfu. Chłodziwo w oleju albo zbyt długi okres między wymianą oleju. Ewentualnie i to i to :P

    [materiał]
    Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
    20 stycznia 2014 o 14:31

    Słupek "A" trochę za bardzo pochylony :(

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    19 stycznia 2014 o 22:18

    Zbaczasz z toru, mówimy cały czas o podobnych silnikach. Cały czas zapominasz o najważniejszej kwestii czyli przebieg momentu i obroty. Oczywiście że są silniki wysokoobrotowe o małym momencie, a o imponujących osiągach. Ale tu się skupiamy cały czas na rodzinie silników M50/M52. I cały czas twierdzę, że jesteś w błędzie sądząc że ten polonez jest w stanie objechać E36 328i. Musiałbym to zobaczyć na własne oczy żeby uwierzyć :P Może miałby jakieś szanse z M50B25.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    18 stycznia 2014 o 13:23

    Ojj polak, chyba musisz jeszcze odrobić lekcje skoro takie rzeczy wypisujesz :) Osiągi auta nie zależą tylko od jego stosunku mocy do masy. Przejedź się jakimś kebabem 328i to zobaczysz o czym mówię :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    18 stycznia 2014 o 11:41

    Wiegert Vector W8 Twin Turbo :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    17 stycznia 2014 o 22:32

    Przedewszystkim auto nie rozpędza się końmi, a niutonkami ;) I teraz weź sobie porównaj M50B20 z M52B28. Różnica w momencie jest kolosalna. Stąd obstawiam, że nawet odchudzony do tych 1000kg poldżers nie miałby szans z seryjnym 328i. Aczkolwiek możemy sobie tylko dumać. Druga sprawa - napisałem że te fiatowskie silniki 1.8 itd pamiętają prehistorię bo ich design sięga wiele lat wstecz. Wiadomo, że były upgrade'y, ale po prostu tak mówię na silniki które zostały zaprojektowane dawno temu (np M10 BMW które pamięta bodajże lata 60 a było jeszcze klepane niemal 30 lat!! ).

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    17 stycznia 2014 o 12:34

    polak, no masz rację, jakoś umknęło mi że auto z przeznaczeniem na kjsy mimo że oglądałem filmik :P Taki "setup" bardziej mi pasował do daily drivera i raz na jakiś czas trackday czy jakiś street race :) Dlatego napisałem o 2,5 i 2,8 - wtedy by to było niezłym potworkiem. No ale z tym, że E36 328i miałoby problem z tym poldkiem to chyba troszkę poniosła Cię fantazja ;)

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    17 stycznia 2014 o 9:44

    Fiatowskie silniki o których mówisz to jednostki pamiętające prehistorię - nie że są złe, ale to po prostu stare oldschoolowe silniki które bardziej pasują do 125p czy bardziej klasycznego borewicza a nie do caro... No i jak już wsadził M50 to w razie braku mocy/awarii obecnego pieca może w każdej chwili wrzucić M50B25, albo pokusić się o M52B28. Takie M50B20 można dostać w dobrym stanie za fajną kasę.

    Komentarz poniżej poziomu pokaż
    [materiał]
    Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
    27 grudnia 2013 o 2:20

    Pamiętam ten artykuł, ale teraz myślę, że to był po prostu żart primaaprilisowy...

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    14 grudnia 2013 o 12:07

    Na zdjęciu jest GTS, szopen mówisz o GTS-R Concept.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    2 grudnia 2013 o 12:31

    Ciekaw jestem czy autor wie cóż to za silnik ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 listopada 2013 o 21:46

    AMI Lipsk 2008, też tam byłem i mam identyczne zdjęcie hehe.

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    16 listopada 2013 o 9:33

    Ciężko się to ogląda...

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    19 października 2013 o 19:03

    Dokładnie jak kolega pisze - pierwsza zasada kupowania auta: "Nie napalać się". Do zakupu auta trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    19 października 2013 o 13:20

    Jeśli patrzy za autem za 900 zł to na pewno nie ma budżetu rzędu 7-8 tyś... Swoją E30 kupiłem za uzbieraną kasę, wtedy byłem jeszcze w szkole więc dochód zerowy, skądś tam się brało kasę na wachę i mody. W zasadzie to nie były mody, tylko doprowadzanie auta do jakiegokolwiek stanu, jak się naprawiło jedno to sypało się drugie. Ceny części powoli wzrastają a dostępność maleje. Łatwo się mówi z robieniem swapa, taki plan też miałem, ale jakoś nigdy do tego nie doszło. Krótko - lepiej kupić coś już w miarę ogarniętego i faktycznie zająć się tymi przyjemnymi modami, niż użerać się z autem.

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    19 października 2013 o 11:27

    Zły pomysł. Kupisz pomnik za te uzbierane 900 zł, a później co? Jeśli to jest E30 316 na gaźniku Pieburg 2BE lub 2B4 to stanowczo odradzam i polecam wstrzymanie się, spięcie pośladów, dozbieranie kasy i zakup PRZYNAJMNIEJ M20B20, bo te wszystkie M10, M40 to jest po prostu odbieranie sobie przyjemności z jazdy takim autem. Sam właśnie jako pierwsze auto kupiłem E30 316 (jakieś 7 lat temu za 1850 zł!!!) - oszałamiające 90 koni, wtedy nawet nie potrafiłem odróżnić gaźnika od wtrysku i myślałem że kupuję auto 105 konne. Fakt, tyle co się nauczyłem przy tym wozie to moje, wtopiłem w niego na przestrzeni 3 lat ogromną ilość kasy i ten durny elektroniczny gaźnik nie dawał mi spać po nocach. Ostatecznie wydupiłem go i wsadziłem podwójne Webery DCOE 40, z którymi miałem kolejne problemy... Jak kogoś interesuje to mogę wrzucić filmy tego auta hehe.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    16 października 2013 o 20:15

    Niestety, zburzyli ten i wiele innych budynków dookoła, które były nowe i z biegiem lat popadały w ruinę.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    16 października 2013 o 20:08

    Ale nie byle jaką fiestę ;)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    15 października 2013 o 11:04

    Tak, rev2

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 października 2013 o 0:56

    Znajdzie się, internet ma moc.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    5 października 2013 o 15:37

    Nie pakować się w takie "rodzynki". Fura która stoi automatycznie oznacza dość spory wkład żeby je doprowadzić do ładu. Gazowanie tych silników to pomyłka. Ogólnie 190 są super, sam mam takową z przebiegiem 140 tyś km, ale w oryginale - 1.8 benz, 4 biegowa skrzynia manualna. Jak już, to polecałbym 2.6 - wygodne, trwałe, świetnie prowadzące się i sprawnie przemieszczające autko :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    1 października 2013 o 15:13

    Summer Cars Party 2013 :)

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 następna »