Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Wedrowycz

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 11 stycznia 2016 - 21:59
    Ostatnio: 19 sierpnia 2020 - 13:36
    • Materiałów na głównej: 6 z 6
    • Punktów za materiały: 229
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: 6
     
    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    29 listopada 2018 o 16:17

    @Magnetic: Da się nim normalnie jeździć, opinia o awaryjności się wzięła stąd że kiedyś składali je na szybko byle jeździły, mało kto też dbał i sprawdzał czy są odpowiednie luzy, czy prądnica się nie rozkręciła. Nie było też takich preparatów do uszczelniania silnika jak mamy teraz. Kiedyś był tylko hermetyk, albo farba. Mój silnik np był złożony na farbę. Teraz po dobrym poskładaniu silnika jeździ jak narazie bezawaryjnie, odpala od razu. :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 listopada 2018 o 16:58

    @DuDzio: byle nie na podstawie Junaka :D ich już dość pocieli, kiedyś może zrobię galerię z remontu to pokaże z czego powstał :)

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    1 stycznia 2017 o 19:56

    @SkyLine8211: o właśnie zapomniałem jeszcze o tej opcji, w astrze także masz takie tarczo-bębny

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    1 stycznia 2017 o 14:33

    przy bębnach dodatkowo jeszcze jest podział na dwa główne rodzaje układów typu simplex(to co opisałeś) i jest jeszcze duplex który zapewnia większą siłę hamowania (stosowane były na przykład w samochodzie Warszawa na przedniej osi, motocyklach Jawa w przednim kole) Hamulce tarczowe na obu osiach były już stosowane np w dużych fiatach od początku ich produkcji aż do końca także nową praktyką nie jest stosowania 4 hamulców tarczowych w autach.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    16 stycznia 2016 o 22:11

    zazwyczaj to zamykam auto zanim pójdę płacić...

    « poprzednia 1 następna »