Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Unolot

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 11 marca 2013 - 5:38
    Ostatnio: 12 maja 2014 - 21:34
    • Materiałów na głównej: 11 z 20 (9 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 728
    • Komentarzy: 1
    • Punktów za komentarze: 0
     
    Honda Znajomego – Na wyjeździe na fajkę
    Na wyjeździe na fajkę
    27 kwietnia 2014, 18:09 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jest Moc  Moto-Killerzy ??;D – Według mnie Jest Moc !! ;)


Blacha !!
    Według mnie Jest Moc !! ;)


    Blacha !!
    18 stycznia 2014, 1:48 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Normalny Passacik  – by Blacha >
    By Blacha >
    18 stycznia 2014, 1:54 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maluszek kochany – mój stary maluszek
    Mój stary maluszek
    25 października 2013, 0:04 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Transporter T1  Rat Style – Kult rdzy, czyli niesamowite projekty Rat Style

Pierwsza generacja Volkswagena Typ 2 znana jest pod nazwami Bulli i Bulik. Pomysł skonstruowania dostawczego samochodu pojawił się w głowie holenderskiego importera samochodów Volkswagen. Odręczny projekt Transportera został zaaprobowany przez zarząd fabryki VW w Wolfsburgu, a jego dalszym rozwojem zajął się Alfred Haesnerow. W 1948 powstały pierwsze prototypy. Seryjną produkcję rozpoczęto w marcu 1950 roku. W Volkswagenach Typ 2 T1 montowane były silniki o mocy od 25 do 47 koni mechanicznych. Całkiem sporo samochodów produkowanych do 1967 roku przetrwało do naszych czasów. Egzemplarz prezentowany powyżej tylko z pozoru wydaje się być nieco zaniedbany.
    Kult rdzy, czyli niesamowite projekty Rat Style

    Pierwsza generacja Volkswagena Typ 2 znana jest pod nazwami Bulli i Bulik. Pomysł skonstruowania dostawczego samochodu pojawił się w głowie holenderskiego importera samochodów Volkswagen. Odręczny projekt Transportera został zaaprobowany przez zarząd fabryki VW w Wolfsburgu, a jego dalszym rozwojem zajął się Alfred Haesnerow. W 1948 powstały pierwsze prototypy. Seryjną produkcję rozpoczęto w marcu 1950 roku. W Volkswagenach Typ 2 T1 montowane były silniki o mocy od 25 do 47 koni mechanicznych. Całkiem sporo samochodów produkowanych do 1967 roku przetrwało do naszych czasów. Egzemplarz prezentowany powyżej tylko z pozoru wydaje się być nieco zaniedbany.
    23 lipca 2013, 9:47 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GTI – Słynna wersja Golfa GTI 100% Power!!
    Słynna wersja Golfa GTI 100% Power!!
    23 lipca 2013, 9:58 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golfik GTI W12 – Świetna maszynka
    Świetna maszynka
    31 marca 2013, 23:05 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Yamaha YZF R1 2001 – Ładna
    Ładna
    31 marca 2013, 23:23 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    VW Goff drugiej generacji. I jak podoba się? –
    31 marca 2013, 20:10 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Fiacik 126p. WLKP – Skromny, mały, niepozorny. Ale piękny
    Skromny, mały, niepozorny. Ale piękny
    30 marca 2013, 22:34 przez Unolot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)