Profil użytkownika
SzymonH
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 21 czerwca 2014 - 17:56 |
Ostatnio: | 8 lutego 2018 - 14:44 |
- Materiałów na głównej: 18 z 21 (3 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 285
- Komentarzy: 52
- Punktów za komentarze: 47
« poprzednia 1 2 3 następna »
@MXrider1997: Zaspawaj dyfer wtedy zakrecisz
Ej misio ale s4 to oldschool car jeszcze nie jest o 80 mozna by tak mowic ale nie s4
zbyt duże cisnienie na czasowke juz na 1 zakrecie nie wyrobil
Mało mocy sie wydaje coś
Rozwiń i powiedz coś wiecej na ten temat co sam za środki używasz , co robisz jak to robisz czy uzywasz moze DA ? czy zwykłej?
Co tam za serce się kryje ? Były jakies modyfikacje czy pelna seria ? Piekny klasyk
@omarr: A teraz patrz i ucz się co znaczy material na motokillera , a nie ten śmietnik czym spamujesz Styper : hand wash only ;) woskowana tez?
@omarr: Gdzie światla , lusterka ... oraz co to wogole ma przypominać ? Kratki w lożach Vip w klubach?
Kalectwo auta
Śmietnik
Naprawde? 99 % OSOB wie jak wyglada turbo
Jestes pewny iz nie stał tam nikt wczesniej ?? , Ja tez staje czesto zle ze wzgledu na pojazdy obok slabo zaparkowane a jak one odjada to zostane sam i tez mowia on nie umie parkowac
@serekczek55: Najlepiej by chyba było jakby to chodziło o własne materiały , bo nie ktorzy tutaj faktycznie mają ciekawe ujęcia etc.
No bez przegięć niech mi ktos pojedzie w trase 300 km i trzyma caly czas obie rece na kierownicy haha po pierwsze łapy sie szybko zmęczą po drugie przy zabójczych prędkosci w miescie 20/30 km/h się nic nie stanie jak ręka pójdzie w dół , po 3 w ruchu miejskim korki jazda w gronie aut często po 20 aut i więcej jadąc nie przepisową prędkoscią 70km/h (najczęstsza prędkość grup aut) nic ryzykownego niema aby na prostych i lekkich winklach trzymać jedną ręke na kierze , Jak się zapier@@@la jeżdzi po ciasnych winklach nawet przy małych prędkoscia , do tego dochodza zakrety za ktorymi nic nie widac , śliska nawierzchnia , ryzyko piasku na drodze wtedy tak owszedm trzymajmy Dwie ręcę na kierownicy , poniewaz tylko przy prawidlowej pozycji oraz 2 rekach na kierownicy wyczuje się samochod ale też nie koniecznie do konca poniewaz przy poslizgu kontrolowanym czesto puszcza sie nawet kierownice aby odkontrowała ale to juz wyzsza matematyka,,, Nie zawsze trzeba trzymać dwie rece a kierownicy wogóle przy parkowaniach etc.
@Rafalkom: Gaz pieprzowy?? Daj spokój to już lepiej nosić teleskopówke przy sobie bo działą od pierwszego uderzenie a gaz to jak użyjesz napastnik i tak cię zdązy pobić porządnie uwierz to nie działa odrazu
co tu się porobiło ? Wcześniej nie zdążył zahamować i załapał pobocze czy jak ?
Air ride czy na stałe gleba ? Na stałej to oprocz czystego asfaltu bez dziur etc , czyli nie w polsce to nie pojezdzisz długo
@Rafalkom: Roznica miedzy tym co bylo a co jest , jest zauwazalna biorac pod uwage ilosc rys i zaniedban oraz blotnik ktory byl lakierowany przez poprzedniego wasciciela zniknela jego chropowatość , a o efekt lustra to wlasnie to chce wyciagnac z niego
Wole troche pomyslec , dwa trytytki i za nie zlapac
jakby poszło skręcać to była by bajka , a muła by nie było w zależności co za serce jest jak 150km to by było git
Co on tak kopci ? jakis chiński chip ? czy katy egry etc powywalane?
Niema się czym chwalić jakby ktos wyszedl tobie pod maske inaczej byś rozmawiał
całkiem ładna , widzę że już letni setup
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 marca 2016 o 17:18
Ogolnie to wedlug mnie jest wina obustronna ponieważ też bym sie wkur*** jakby mi blokowali lewy pas , co nie zmienia faktu iz mogl mniej agresywnym slalomem ich wyminąć , Jak to na nie ktorych vlepkach Lewy pas to nie kółko różańcowe ;)
Zapodaj zdjęcie na ktorym bedzie cos widac